
Μνήμες από την τραγωδία του 2003 στα Τέμπη έφερε η αυτοκτονία του 35χρονου ο οποίος βρισκόταν πριν απο 19 χρόνια στο μοιραίο λεωφορείο που μετέφερε τους μαθητές του Μακρυχωρίου Ημαθίας.
Τότε, 21 παιδιά είχαν σκοτωθεί μετά τη σύγκρουση με το φορτηγό και άλλοι εννέα μαζί με εκείνον τραυματίστηκαν σοβαρά. Όπως φαίνεται από τότε, η ζωή του άλλαξε για πάντα. Τα ψυχολογικά προβλήματα από τις σκληρές εικόνες και τις μέρες που νοσηλεύτηκε για να σωθεί, αποδείχθηκαν αξεπέραστα παρά το πέρασμα των χρόνων. Στα 35 του, έγινε το 22ο θύμα της τραγωδίας.
Ο αυτόχειρας έδωσε τέλος στη ζωή του, με κυνηγετικό όπλο στο μπάνιο του σπιτιού του. Μεταφέρθηκε σοβαρά τραυματισμένος σε νοσοκομείο και λίγες ώρες μετά υπέκυψε στα τραύματά του. Τραγική φιγούρα ο πατέρας του ο οποίος αντίκρισε το μακάβριο θέαμα, επιστρέφοντας στο σπίτι.
Σοκαρισμένοι οι γονείς που έχασαν τα παιδιά τους το 2003
Στην εκπομπή του Mega και το "Live News" μίλησαν γονείς που το 2003 έχασαν τα παιδιά τους. Οικογένειες που με την αυτοκτονία του 35χρονου λένε πως ζουν ξανά, τις χειρότερες στιγμές της ζωής τους.
"Όλα τα παιδιά είχαν πρόβλημα. Τα δικά μας παιδιά τα χάσαμε σε μία μέρα, σε ένα λεπτό. Τα παιδιά ζούσαν έναν εφιάλτη όλα αυτά τα χρόνια. Δεν το ξεπέρασαν", είπε πατέρας ενός εκ των θυμάτων.
"Τα δικά μας παιδιά πήραν ένα τέλος. Αυτά έζησαν έναν εφιάλτη. Έζησαν ένα γεγονός που τους άφησε στίγμα", συμπλήρωσε ο πατέρας ενός από τα θύματα του τροχαίου.
"Σήμερα ο κατάλογος γράφει 22 παιδιά. Θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συλλυπητήρια στους γονείς και θέλω να τους πω ένα μεγάλο κουράγιο, να σφίξουμε τα δόντια όλοι μαζί. Δεν ξεπερνιέται, είναι δύσκολο. Ζούμε ξανά το 2003, να χτυπάνε οι σειρήνες, να τρέχουν τα περιπολικά και τα ασθενοφόρα. Ένα απόγευμα κόλαση… Για μένα ήταν η δυσκολότερη ημέρα", είπε ένας άλλος γονιός με δάκρυα στα μάτια.
"Αυτό το λεωφορείο μας στιγμάτισε πάρα πολύ. Για μας είναι θάνατος. Σφίγγουμε τα δόντια μας, κάνουμε υπομονή, ας περάσει αυτή η μέρα. Από χθες είμαι χάλια. Τι να πω στους γονείς; Κουράγιο; Υπομονή; Ότι το παιδί δεν άντεξε;" πρόσθεσε.
"Για εμάς ήταν ένα μπαμ και τέλος. Τα παιδιά που επέζησαν ζούσαν ένα εφιάλτη. Βοήθησαν λίγο οι ψυχολόγοι, αλλά δεν ξεπερνιέται αυτό. Δεν πρόκειται να σβήσει. Λέω καμία φορά ότι εμείς δνε το ζήσαμε, δεν είδαμε το έγινε, αν και ανέβηκα στο λεωφορείο με δικιά μας απόφαση να πάρουμε τα πράγματα των παιδιών, να έχουμε κάποιες αναμνήσεις τους", δήλωσε.
Το χρονικό της υπόθεσης
Οι αιτίες της σύγκρουσης του φορτηγού με το λεωφορείο αναλύθηκαν αλλά ποτέ δεν αποσαφηνίστηκαν πλήρως. Όπως έγινε γνωστό, ο οδηγός του φορτηγού οδηγούσε έξι ώρες χωρίς διάλειμμα και τα λάστιχά του ήταν φθαρμένα. Από την άλλη, το λεωφορείο είχε κριθεί ακατάλληλο λόγω παλαιότητας και έπρεπε να είχε αποσυρθεί τουλάχιστον 3 μήνες πριν. Αυτά σε συνδυασμό με μια απροσεξία, που έβγαλε το φορτηγό από τη λωρίδα κυκλοφορίας του, έφεραν το μεγάλο κακό.
Η δίκη έγινε τον Οκτώβριο 2008, με τον οδηγό του λεωφορείου να αθωώνεται, και τον οδηγό νταλίκας να καταδικάζεται σε κάθειρξη 15 ετών. Οι ιδιοκτήτες της νταλίκας, αλλά και του εργοστασίου νοβοπάν, καταδικάστηκαν με ποινές από 4 μέχρι και 14 χρόνια. Η εταιρεία κατέβαλλε επίσης το ποσό των 8.500.000 ευρώ στις οικογένειες των θυμάτων, που ήταν αδύνατον να μετριάσει τον πόνο τους…
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr