
Ακόμα μία λωρίδα, η μεσαία, δόθηκε στην κυκλοφορία για το επιβατικό κοινό, από την Ολυμπία Οδό, στην Κακιά Σκάλα, μετά την κατολίσθηση.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, "σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των εργασιών αποδόθηκε στις 17:30 το απόγευμα η μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας στην περιοχή της Κακιάς Σκάλας. Η κυκλοφορία στην περιοχή διεξάγεται από δύο λωρίδες συν τη ΛΕΑ”.
Η Ολυμπία Οδός μάλιστα, "παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τις υποδείξεις της Τροχαίας και να επιδείξουν προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την περιοχή".
Δεύτερη μέρα εργασιών μετά την κατολίσθηση
Σε εξέλιξη βρίσκονται για δεύτερη μέρα οι εργασίες αποκατάστασης στο σημείο που έγινε η αποκόλληση των βράχων που είχαν ως αποτέλεσμα να διακοπεί, για αρκετές ώρες, η κυκλοφορία την Πέμπτη στη Εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου στο ύψος της Κακιάς Σκάλας.
Οι αλπινιστές που βρίσκονται στο σημείο, πραγματοποιούν ελέγχους στο προστατευτικό κιγκλίδωμα για τυχόν φθορές. Ο στόχος που ήταν να ανοίξει η μεσαία λωρίδα επετεύχθη και πλέον αγώνας δρόμου γίνεται για να δοθεί, πριν τις γιορτές, στην κυκλοφορία και η αριστερή λωρίδα.
Την ίδια στιγμή εισαγγελική έρευνα ανοίγει για την κατολίσθηση στην Κακιά Σκάλα και το κλείσιμο της εθνικής οδού Αθηνών-Κορίνθου.
Ο Παναγιώτης Παπανικόλας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, μιλώντας στην ΕΡΤ ανέφερε: "Ο βράχος έπεσε από 100 μέτρα ψηλά οπότε έγινε ένα ξεσκαρτάρισμα από όλα τα χαλαρά υλικά. Γι αυτό έκλεισε ο δρόμος ώστε να πέσουν κάτω να τα καθαρίσουμε. Σήμερα θα έρθουν οι Ελβετοί, οι οποίοι παρακολουθούν την περιοχή εδώ και 8 χρόνια και είναι καταγεγραμμένα όλα να κάνουν έναν άλλο έλεγχο και να ολοκληρώσουν μια επιθεώρηση που είχαν ξεκινήσει ήδη πριν από εβδομάδες. Αν όλα πάνε καλά, θα πρέπει να αποκαταστήσουμε τους φράχτες που είναι πιο ψηλά και στη συνέχεια να δοθεί στην κυκλοφορία" είπε.
Ο ίδιος είπε πως ο βράχος έπεσε σε περιοχή εκτός των ορίων παραχώρησης του έργου.
"Οι φράχτες και τα συρματοπλέγματα είναι από προηγούμενες εργολαβίες, από παλιά και το σημείο που έγινε η κατολίσθηση είναι εκτός των ορίων παραχώρησης του έργου, ήταν σωστά σχεδιασμένοι οι φράχτες, εμείς παρακολουθούμε τις μετακινήσεις. Η συντήρηση του έργου εντός των ορίων είναι δική μας. Υπάρχουν όρια παραχώρησης στα οποία έχουμε βάλει και φράχτες. Είναι πολύ καθορισμένα τα όρια του έργου μας", είπε και πρόσθεσε πως εκτός των ορίων η ευθύνη είναι του υπουργείου και για να υπάρξει επέμβαση πρέπει να δοθεί εντολή από το Δημόσιο.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr