X

Καύσωνας: Πώς θα κρατήσετε δροσερά το σπίτι και το αυτοκίνητό σας [Βίντεο]

Ειδικοί εξηγούν πώς θα διατηρήσουμε όσο γίνεται πιο δροσερά τα σπίτια, αλλά και πώς θα προστατεύσουμε και τα αυτοκίνητα μας από τις υψηλές θερμοκρασίες.

Γράφει: TheToc team

Ο καύσωνας που πλήττει τη χώρα έχει κάνει δύσκολη τη ζωή και την καθημερινότητά μας, αφού η ζέστη είναι αφόρητη και οι κλειστοί χώροι γίνονται... σάουνα.

Για αυτό οι πολίτες ψάχνουν τρόπους να κρατήσουν τα σπίτια τους δροσερά και τα αυτοκίνητά τους ασφαλή.

Ειδικοί εξηγούν στο Mega πώς θα διατηρήσουμε όσο γίνεται πιο δροσερά τα σπίτια κατεβάζοντας τις τέντες, επιστρατεύοντας ανεμιστήρες και κλιματιστικά εναλλάξ, αλλά και πώς θα προστατεύσουμε και τα αυτοκίνητα μας από τις υψηλές θερμοκρασίες.

Οδηγίες για σπίτι... όαση

Καλό είναι οι τέντες να παραμένουν ανοιχτές και τα παντζούρια κλειστά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τα ανοίγουμε τη νύχτα για να δροσίσει και επειδή οι τοίχοι και τα παράθυρα των μπαλκονιών μας διατηρούν την θερμότητα καλό είναι να ρίχνουμε και λίγο νερό.

Διαβάστε Επίσης

Μπορούμε να πετύχουμε ενεργειακή οικονομία χρησιμοποιώντας το κλιματιστικό μας αλλά και έναν ανεμιστήρα.

Προσοχή και στα αυτοκίνητα

Δύσκολες ημέρες περνάνε και οι οδηγοί. Η καμπίνα καίει και η μετακίνηση γίνεται εφιαλτική.

"Εάν αφήσουμε πάρα πολύ το αυτοκίνητο στον ήλιο μπορεί να ανέβει και πάνω από 40 βαθμούς μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Δείτε τώρα τι θα κάνουμε. Μπαίνουμε μέσα, βάζουμε τον κλιματισμό στους 20 βαθμούς, όχι στην ψηλή σκάλα, στη μεσαία. Βγαίνουμε για 2 λεπτά και ξαναμπαίνουμε", προτείνει μηχανικός αυτοκινήτων.

Εάν το αυτοκίνητό μας μείνει για πολλή ώρα πάνω από 40 βαθμούς, όπως λένε οι ειδικοί, μπορεί να προκληθούν ζημιές.

Όπως, για παράδειγμα, να σκάσει το ταμπλό, να καταστραφούν οι αερόσακοι και να πάθουν ζημιά τα ηλεκτρονικά του όργανα. Σε κάθε περίπτωση προσπαθούμε να σταθμεύουμε σε σκιερό μέρος.

Διαβάστε Επίσης

Εάν αυτό δεν είναι εφικτό, υπάρχει πάντα μια λύση: να βάλουμε την ηλιοπροστασία στο ταμπλό για να προστατέψουμε το ταμπλό, το τιμόνι και τη θερμοκρασία μέσα στο αυτοκίνητο.

Η εξωτερική θερμοκρασία ενδέχεται να επηρεάσει και τα καύσιμα, αν το αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιείται για μεγάλο χρονικό διάστημα.