Με εντολή της ΕΛΑΣ ο σταθμός του Μετρό "ΣΥΝΤΑΓΜΑ" θα κλείσει σήμερα, Σάββατο, στις 14:00 και οι συρμοί θα διέρχονται από αυτόν χωρίς στάση, λόγω αντιπολεμικής διαδήλωσης που έχει προγραμματιστεί.
Το κάλεσμα για τη συγκέντρωση είναι στις 15:00 στην πλατεία Συντάγματος με αίτημα να σταματήσει ο πόλεμος στη Μέση Ανατολή και με σύνθημα "καμία συμμετοχή της Ελλάδας".
Λόγω της διαδήλωσης θα τεθούν επίσης σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.