
Ξεπερνούν τα 4 εκατομμύρια τα SMS που στέλνονται καθημερινά στο 13033 για μετακινήσεις πολιτών στη διάρκεια του lockdown, καθώς η εξοικείωση των πολιτών με το σύστημα φαίνεται πως οδήγησε στην αύξηση των μηνυμάτων, όπως εξήγησε ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1 "Πρωινοί Τύποι”.
Ο κ. Ζαριφόπουλος προανήγγειλε ότι θα έρθει σύντομα μία ηλεκτρονική εφαρμογή (application) που θα πλαισιώσει την διαδικασία για τις επιτρεπόμενες μετακινήσεις, καθιστώντας την ακόμη πιο φιλική προς τον χρήστη.

Γιατί καθυστερεί η απάντηση
Διευκρίνισε πως δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός στην αποστολή SMS στο 13033 και εξήγησε πως όταν καθυστερεί η απάντηση, αυτό συνήθως οφείλεται στο ότι δεν υπάρχει καλό σήμα κινητής τηλεφωνίας σε κάποιο σημείο (π.χ. υπόγειο σπιτιού).
"Σκοπεύουμε να ψηφιοποιήσουμε το σύνολο των υπηρεσιών του Κράτους", τόνισε ο κ. Ζαριφόπουλος, αναφερόμενος στην πλατφόρμα gov.gr.
Έφερε ως παράδειγμα τη διαδικασία εξυπηρέτησης μέσω ΚΕΠ, όπου ο πολίτης μπορεί να κλείσει ηλεκτρονικά το "ραντεβού” του και να ολοκληρώσει τη συναλλαγή του με τηλεδιάσκεψη. Μάλιστα, για τους πολίτες με προβλήματα ακοής, έχει προβλεφθεί η διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr