Στη δυσχερή κατάσταση της υγείας του αναφέρθηκε ο γνωστός εκδότης, δημοσιογράφος και συγγραφέας, Κώστας Καββαθάς, με ανάρτησή του στο Facebook.
Όπως ο ίδιος ο πρώτος εκδότης του περιοδικού "4 Τροχοί" ενημέρωσε τους διαδικτυακούς του φίλους, στα 84 του χρόνια δίνει τη δική του μάχη για τη ζωή.
Ο Κώστας Καββαθάς έγραψε χαρακτηριστικά στη σελίδα του, "Εν Λευκώ": "Ρωτάτε (ακόμα) τι έπαθα και "χάθηκα" 7 μήνες. Τα πάντα! Από επέμβαση στην καρδιά (mitral cop στο Ωνάσειο) ως εγκεφαλίτιδα (με 2% πιθανότητα επιβίωσης), δύο άγριες ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις, Covid και πλήρη απώλεια κινητικότητας.
Όλα αυτά και άλλα που δεν ενδιαφέρουν με διάλυσαν. Βαδίζω με Π, κάνω φ/θεραπεία κι ονειρεύομαι πως η ζωή μου δεν πήγε χαμένη. Όμως πήγε! Το λέω στον γάτο μου στον Λάκη αλλά δεν φαίνεται να καταλαβαίνει.
Ετοιμάζω βαλίτσες όπως λένε για το "τελευταίο της ζωής μου ταξίδειον" ευχαριστώντας όσους συμπαραστάθηκαν. Κρίμα όμως να πεθαίνεις μόνος - προφανώς πληρώνοντας για το κακό που έχεις κάνει στους ανθρώπους. Strange are the ways of the Lord eh?".
Ποιος είναι ο Κώστας Καββαθάς
Ο Κώστας Καββαθάς, του Δημητρίου και της Ερασμίας, γεννήθηκε τον Μάρτιο του 1939 στην Αθήνα. Πέρασε τα παιδικά του χρόνια στις γειτονιές του Νέου Κόσμου, της Δάφνης και της Ηλιούπολης, σε μια εποχή που οι Γερμανοί κατακτητές και μετέπειτα τα Δεκεμβριανά και ο Εμφύλιος έκαναν τη ζωή δύσκολη και την καθημερινότητα σκληρή.
Από νωρίς το ενδιαφέρον του συγκέντρωσαν η ευρηματικότητα και τα επιτεύγματα του ανθρώπου στη μηχανολογία, που τον έκαναν να ξεπερνά τον εαυτό του και να πηγαίνει μπροστά. Aπο τότε χρονολογείται η έφεσή του σε κάθε θέμα που αφορούσε τις δύο σημαντικότερες κατασκευές του 20ού αιώνα: το αυτοκίνητο και το αεροπλάνο.
Το δεύτερο μισό της δεκαετίας του ’50 συμμετείχε στη γέννηση και ανάπτυξη του αεραθλητισμού στην Ελλάδα, ενώ σπουδάζοντας στην Αγγλία γνώρισε από κοντά τους ανθρώπους και τα αυτοκίνητα που πρωταγωνιστούσαν στη παγκόσμια αγωνιστική σκηνή.
Στο επάγγελμα του δημοσιογράφου αφιερώθηκε πλήρως από το 1963 κι έπειτα, όταν ολοκλήρωσε τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις. Παράλληλα, συμμετείχε στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου της εποχής (δεξιοτεχνίες, αναβάσεις, σιρκουί και ράλλυ).
Η εξειδίκευση και η προσήλωση στο χώρο του αυτοκινήτου έφερε συνεργασίες με όλα σχεδόν τα περιοδικά εκείνης της εποχής, ενώ ήταν από τους πρώτους επαγγελματίες που ξεκίνησαν συνεργασία σε θέματα αυτοκινήτου με τον ημερήσιο τύπο.
Τον Φεβρουάριο του 1968 παντρεύτηκε τη Σοφία Μπλέτσα και μαζί της δημιούργησε (το 1969) την "ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΠΕ". Τον Οκτώβριο του 1970 εκπλήρωσε την επιθυμία του να φτιάξει ένα περιοδικό όπως το ονειρευόταν εκδίδοντας το περιοδικό "4ΤΡΟΧΟΙ". Η εταιρία μεγάλωσε και, στα χρόνια που ακολούθησαν, έβγαλε μία πλειάδα νέων τίτλων όπως τα: ΗΧΟΣ & Hi-Fi, "ΠΤΗΣΗ & Διάστημα", "ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ", "2ΤΡΟΧΟΙ", ΣΚΑΦΟΣ & ΘΑΛΑΣΣΑ", "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ", "VIDEO INN", "ΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ", "RAM", "ΓΕΥΣΗ ΕΠΟΧΗΣ", "ΓΕΥΣΗ ΚΟΥΖΙΝΑ", "ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑ", "CYBER WEEK", "ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ", "ΣΤΕΡΕΟΦΩΝΙΑ & ΜΟΥΣΙΚΗ", "ΜΟΝΤΕΛΟ", "ΑΝΑΛΟΓΙΟ". "FORMULA 1", "RALLY XS" κ.α.
Παράλληλα ο Κώστας Καββαθάς δημιούργησε το 1994, τον δεύτερο ιδιωτικό κόμβο Internet στην Ελλάδα.
Στις καθαρά δημοσιογραφικές "πρωτιές" περιλαμβάνεται και η ζωντανή περιγραφή (το καλοκαίρι του 1969 με τον Ιάσονα Μοσχοβίτη από την τηλεόραση της ΕΙΡΤ) της αποστολής του "Απόλλων 11" και την προσελήνωση των αστροναυτών στην επιφάνεια του δορυφόρου της Γης.
Οι "Τεχνικές Εκδόσεις ΕΠΕ" δημιούργησαν το δεύτερό τους μηνιαίο έντυπο το 1973, με το ξεκίνημα της κυκλοφορίας του "Ήχου". Ως τα τέλη εκείνης της δεκαετίας οι "4Τροχοί" είχαν ξεχωρίσει αισθητά, κερδίζοντας την αγάπη και την αναγνώριση του αναγνωστικού κοινού. Το περιοδικό για τη δεύτερη μεγάλη αγάπη του, τα αεροπλάνα κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1982 με τίτλο –τι άλλο;- "Πτήση". Ύστερα από δύο χρόνια έγινε ενεργό μέλος της Επιτροπής "Car Of The Year", στις ψηφοφορίες της οποίας συμμετείχε συνεχώς μέχρι το 2004.
Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 εξελέγη δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Αθηναίων, με τον αείμνηστο Αντώνη Τρίτση. Πολυάριθμες ήταν τότε οι προτάσεις που έφερε στην επικαιρότητα, προσπαθώντας να συμβάλει στην ανάπτυξη των μαζικών μεταφορών και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη.
Αργότερα και για μεγάλο σχετικά διάστημα παρουσίαζε εκπομπή για το αυτοκίνητο στο τηλεοπτικό κανάλι "MEGA", για την οποία χρησιμοποιήθηκε το όνομα της πρώτης του εκδοτικής προσπάθειας ("Τροχοί & Δρόμοι"). Αντίστοιχα, ο ραδιοσταθμός "Εν Λευκώ 87.7FM" των Τεχνικών Εκδόσεων ΑΕ, άρχισε να εκπέμπει για πρώτη φορά το 1998.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr