Ξεκινούν οι αιτήσεις για μετατάξεις και αποσπάσεις στο Δημόσιο

Η περίοδος υποβολής των αιτήσεων είναι από 3 Δεκεμβρίου έως και την 17η Δεκεμβρίου.

ksekinoun-oi-aitiseis-gia-metatakseis-kai-apospaseis-sto-dimosio
SHARE THIS
0
SHARES

Αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του υπουργείου Εσωτερικών και στην ιστοσελίδα του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου τα αιτήματα των φορέων που εγκρίθηκαν από την Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας για την κάλυψη κενών θέσεων με μετάταξη και απόσπαση. 

Επίσης αναρτήθηκαν και οι βασικές οδηγίες για την υποβολή αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους, στο πλαίσιο του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας έτους 2019. Από τις 7.225 θέσεις του εν λόγω κύκλου κινητικότητας, οι 6.752 αφορούν σε αιτήματα για μετατάξεις, ενώ οι 473 σε αποσπάσεις. Η περίοδος υποβολής των αιτήσεων για μετάταξη σε κενή οργανική θέση ή/και απόσπαση για προσωρινή κάλυψη αναγκών είναι από 3 Δεκεμβρίου έως και την 17η Δεκεμβρίου.

Η είσοδος των ενδιαφερομένων υπαλλήλων στην εφαρμογή του μητρώου, είναι διαθέσιμη εδώ. Στη συνέχεια οι υπάλληλοι πληκτρολογούν τους κωδικούς TAXISnet που ήδη διαθέτουν. 

Πως θα υποβάλλετε την αίτηση

Η είσοδος των ενδιαφερομένων υπαλλήλων στην εφαρμογή του μητρώου.

Κατόπιν, ο υπάλληλος επιλέγει «Εξουσιοδότηση» και μεταφέρεται στην αρχική σελίδα της εφαρμογής, όπου μπορεί να δει τις διαθέσιμες θέσεις του κύκλου κινητικότητας και να υποβάλει αίτηση για την θέση/σεις που τον ενδιαφέρουν για μετάταξη ή απόσπαση μέσου του νέου Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας.

Ο υπάλληλος επιλέγοντας το πεδίο «Μετάβαση στις Θέσεις του Κύκλου Κινητικότητας» μπορεί να δει τις κενές θέσεις που προκηρύσσονται στο πλαίσιο του Α’ Κύκλου Κινητικότητας 2019.

Στη συνεχεία, μέσω της επιλογής «Νέα Αίτηση» μπορεί ο ενδιαφερόμενος να υποβάλει αίτηση για την πλήρωση μιας ή περισσοτέρων κενών θέσεων με μετάταξη ή/και προσωρινή κάλυψη αναγκών με απόσπαση. Η αίτηση υποβάλλεται μέσω κατάλληλα διαμορφωμένης ηλεκτρονικής φόρμας, όπου η εφαρμογή προσυμπληρώνει αυτόματα τα στοιχεία από την καρτέλα του υπαλλήλου όπως αυτή τηρείται από την Διεύθυνση Προσωπικού του Φορέα του. Επιλέγοντας το πεδίο «Προσθήκη Θέσης» μπορεί να προστεθεί η θέση/θέσεις που επιθυμεί.

Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το αρ. 34 του ν.4531/2018, οι αιτήσεις προτίμησης μπορούν να υποβάλλονται για τις θέσεις έως και τριών (3) φορέων κατ’ ανώτατο όριο. Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν.1599/1986 (Α΄ 75) και η ανακρίβεια των δηλούμενων στοιχείων επισύρει τις προβλεπόμενες ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.

Περαιτέρω, δίνεται η δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης της αίτησης και μεταγενέστερης ολοκλήρωσης/υποβολής της. Μετά την οριστική υποβολή, δίνεται η δυνατότητα εκτύπωσης της αίτησης και εκτύπωσης του αποδεικτικού υποβολής από τον υπάλληλο. Ο υπάλληλος μπορεί, εφόσον η προθεσμία υποβολής αιτήσεων δεν έχει παρέλθει, να προχωρήσετε στην υποβολή τροποποιητικής δήλωσης.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν τα στοιχεία του Μητρώου δεν είναι ενημερωμένα, επικοινωνήστε με την Διεύθυνση Προσωπικού για την επικαιροποίησή τους.

 

Φωτογραφία: Αρχείο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook