Η Lidl αναβαθμίζει την εμπειρία των καταναλωτών στα καταστήματά της με την εισαγωγή ενός νέου concept στο σχεδιασμό τους.
To πρώτο κατάστημα που ενσωματώνει αυτή τη νέα φιλοσοφία στο σχεδιασμό εγκαινιάστηκε μόλις στην Αλικαρνασσό την περασμένη εβδομάδα, ενώ την Πέμπτη 14 Ιουλίου πρόκειται να ανοίξει και το δεύτερο στα Διαβατά Θεσσαλονίκης.
Το environmental branding concept, όπως το ονομάζει η Lidl, περιλαμβάνει μια πιο ελκυστική και μοντέρνα αρχιτεκτονική, η οποία προσφέρει μια ευχάριστη και άνετη εμπειρία αγορών.
Νέοι συνδυασμοί σε λευκά γκρι και δρύινα χρώματα κάνουν ζεστό το χώρο, ενώ ένα ειδικό σύστημα γραφικών περιμετρικά, διαχωρίζει τον χώρο στον οποίο παρουσιάζονται με σαφήνεια οι κατηγορίες των προϊόντων και οι «γωνιές» του μανάβικου, του φούρνου, του κρεοπωλείου, του ιχθυοπωλείου, της κάβας και των καλλυντικών.
Με σεβασμό στο περιβάλλον
Η Lidl ακολουθώντας την εταιρική φιλοσοφία που στηρίζει το περιβάλλον, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην εξοικονόμηση ενέργειας με τη τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πάνελ και φωτισμού LED και την αποφυγή χρήσης βλαβερών για το περιβάλλον ψυκτικών υγρών.
Με την ευκαιρία των εγκαινίων του καταστήματος στην Αλικαρνασό, ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Hellas, ανέφερε ότι η συνολική δαπάνη κατασκευής των καταστημάτων νέας γενιάς φτάνει σχεδόν το 1/4 του συνόλου των ετήσιων επενδύσεων με το κόστος κάθε καταστήματος να ανέρχεται περίπου στα 4.000.000 ευρώ ενώ το κόστος ενός συμβατικού καταστήματος στοίχιζε μόλις 1.500.000 ευρώ.
Εγκαίνια με εκπλήξεις στα Διαβατά
Μετά την «πρώτη» του Lidl της Αλικαρνασσού σειρά έχουν την Πέμπτη 14 Ιουλίου, τα εγκαίνια του καταστήματος των Διαβατών, τα οποία θα περιλαμβάνουν πολλές εκπλήξεις, προσφορές, μουσική και πλούσιο μπουφέ με ελληνικά προϊόντα για όσους παρευρεθούν.