Αν και οι τελευταίες εβδομάδες ήταν πολύ δύσκολες, οι Έλληνες προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον καθώς 4 στους 10 δήλωσαν πως υποστήριξαν εθελοντικά κάποιο σκοπό, σύμφωνα με διαδικτυακή έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρία ierax analytix σε 2.113 άτομα σχετικά με τον εθελοντισμό/προσφορά και γενικές συνήθειες και συναισθήματα στην καραντίνα.
Σύμφωνα με τα ευρήματα 66% βοήθησαν ηλικιωμένους στα ψώνια και στις καθημερινές δουλειές, το 41% τάισε αδέσποτα, 40% έδωσε ρούχα και τρόφιμα σε άπορους/αστέγους και ένα 20% έδωσε αίμα ή/και προσέφερε οικονομική βοήθεια οπουδήποτε.
Όσον αφορά τα κύρια συναισθήματα που νιώθουν οι ερωτώμενοι αυτή την περίοδο, το Άγχος είναι το μεγαλύτερο με 47%, με τα πρώτα τρία να συμπληρώνουν τα θετικά Αισιοδοξία 26% και Ελπίδα 25%. Ανησυχητικό το 19% που νιώθει μοναξιά στην καραντίνα.
Το 31% εργάζεται από το σπίτι, ενώ το 77% αυτών δεν είχε εργαστεί στο παρελθόν από το σπίτι και άρα έχει προσαρμοστεί σε μια νέα πραγματικότητα.
Αυτό σημαίνει ότι οι ερωτώμενοι είναι και περισσότερες ώρες στο ίντερνετ καθώς 45% δηλώνει πως σερφάρει πάνω από 5 ώρες καθημερινά.
Τέλος, 2 στους 3 καταναλωτές θέλουν οι εταιρείες να συνεχίσουν να βγάζουν διαφημίσεις μέσα στην πανδημία αρκεί οι διαφημίσεις να έχουν θετικές εικόνες και μηνύματα (55%) ώστε να ανεβάζουν τη ψυχολογία τους.

Τα 2.113 ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν διαδικτυακά από τις 15 μέχρι τις 18 Απριλίου 2020.
Στην έρευνα συμμετείχαν άνδρες και γυναίκες άνω των 17 ετών, κάτοικοι Ελλάδος.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr