Αποκάλυψη: Ο “νεκρός” ραδιοφάρος και η πτώση του Mirage

Η συντριβή του Μιράζ 2000-5, όπως αφήνεται να εννοηθεί, οφείλεται στον ανθρώπινο παράγοντα. Ένα έγγραφο που έρχεται στο φως δείχνει τι πιθανότατα δεν λειτούργησε.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM

Η συντριβή του Μιράζ 2000-5, όπως αφήνεται να εννοηθεί, οφείλεται στον ανθρώπινο παράγοντα. Ένα έγγραφο που έρχεται στο φως δείχνει τι πιθανότατα δεν λειτούργησε.

Παντού στον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα, ο “ανθρώπινος παράγοντας” ταυτίζεται με το “λάθος χειριστή”. Μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις, ίσως τις περισσότερες, αυτό να ΄ναι σωστό. Ο “ανθρώπινος παράγοντας” όμως δεν μπορεί να αφορά μόνο στους χειριστές.Και δεν μπορεί πάντα να φταίνε μόνο αυτοί. Άνθρωποι εμπλέκονται σε μια πτήση χωρίς να ΄ναι στο πιλοτήριο. Και μπορεί δικά τους λάθη, παραλείψεις ή καθυστερήσεις να ΄χουν παίξει καθοριστικό ρόλο σ΄ ένα αεροπορικό δυστύχημα.

Στην περίπτωση του Σμηναγού Γιώργου Μπαλταδώρου  είναι εξαιρετικά πιθανό να βρισκόμαστε σε μια τέτοια περίπτωση ανθρώπινου λάθους που δεν βαρύνει όμως τον χειριστή.

Το Militaire.gr φέρνει στη δημοσιότητα έγγραφο το οποίο δεν είναι απόρρητο. Εντοπίστηκε από άνθρωπο που γνωρίζει καλά τα αεροπορικά θέματα κι έχει ασχοληθεί με διερευνήσεις αεροπορικών ατυχημάτων. Αναζητώντας λοιπόν σε ανοιχτές πηγές αυτά που πρέπει κάθε εμπειρογνώμονας να ψάξει, πρώτα απ΄ όλα διαπίστωσε το πρώτο λάθος, που αν δεν υπήρχε, το Mirage 2000-5 του Γιώργου Μπαλταδώρου δεν θα είχε πέσει!

Αποκάλυψη: Ο “νεκρός” ραδιοφάρος και η πτώση του Mirage
 

 

 

Ο ραδιοφάρος της Σκύρου λοιπόν που θα έδινε την απαραίτητη βοήθεια κατά τη προσέγγιση του Σμηναγού στο αεροδρόμιο, ήταν εκτός λειτουργίας όπως προκύπτει από το έγγραφο που δημοσιεύουμε. Ειδικά με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στη περιοχή, όπου η ορατότητα ήταν προβληματική, η λειτουργία του ραδιοφάρου ήταν κάτι παραπάνω από αναγκαία. Όπως προκύπτει από το έγγραφο υπάρχουν κι άλλες ελλείψεις στο αεροδρόμιο, οι οποίες όμως στο συγκεκριμένο συμβάν δεν έπαιξαν ρόλο.

 

Στο σχεδιάγραμμα που έχει φτιάξει άνθρωπος που έχει ασχοληθεί με διερευνήσεις αεροπορικών ατυχημάτων γίνεται σαφές πως ο ραδιοφάρος θα απέκλειε την τραγωδία με το Mirage 2000-5.

Πηγή: Militaire.gr