Στο νοσοκομείο νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού, μετά από ατύχημα που είχε στο σπίτι της, όταν γλίστρησε και έπεσε.
Η αγαπημένη Ελληνίδα ηθοποιός από τη Δευτέρα νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Αττικόν.
Οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν ότι η Μάρω Κοντού αντιμετωπίζει κάποιο ζήτημα στους πνεύμονες, ωστόσο η ίδια η σπουδαία καλλιτέχνιδα επικοινώνησε την Τρίτη (16.06.2026) με την εκπομπή "Live News" του ΜΕGA, με τον Νίκο Ευαγγελάτο και αποκάλυψε όλη την αλήθεια σχετικά με το ζήτημα που την ταλαιπωρεί.
Στην επικοινωνία που είχε η Μάρω Κοντού με το ΜEGA, θέλησε να διευκρινίσει κάποια πράγματα, γιατί έχουν ακουστεί κάποιες ανακρίβειες από το πρωί σχετικά με την κατάστασή της. Όπως ανέφερε, λοιπόν, γλίστρησε, έπεσε και χτύπησε το πόδι της. Έχει κάκωση στο αριστερό ισχίο, ενώ ταυτόχρονα έχει σπάσει ένα πλευρό στο ύψος του πνεύμονα. Έτσι νοσηλεύεται στο νοσοκομείο "Αττικόν".
Η Μάρω Κοντού έχει πλήρη επαφή με το περιβάλλον και δεν αντιμετωπίζει κανένα καρδιολογικό πρόβλημα.
Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος ανέφερε το πρωί της Τρίτης ότι το πρόβλημά της είναι πνευμονολογικό και γίνονται οι απαραίτητες εξετάσεις και λαμβάνει θεραπευτική αγωγή.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr
![Μάρω Κοντού: Οι πρώτες δηλώσεις της μέσα από το νοσοκομείο - Νοσηλεύεται με κάκωση στο ισχίο και κάταγμα πλευρού [βίντεο]](https://www.thetoc.gr/Content/ImagesDatabase/fbc/1200x630/crop/both/2c/2cb4607e2d0042d59b4c1d1a97048e75.jpg?width=300&height=200&mode=crop&anchor=topcenter)