Σε αντίθεση με ότι κατέθεσε στην Ανακρίτρια, ότι δηλαδή δεν γνώριζε να χρησιμοποιεί το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης στον σταθμό της Λάρισας, εν τούτοις, έγγραφα-ντοκουμέντα αποδεικνύουν πως ο 59χρονος μοιραίος σταθμάρχης, όχι απλά γνώριζε την κονσόλα, αλλά τις προηγούμενες ημέρες την χειριζόταν κιόλας. Το μοιραίο βράδυ όμως δεν έγινε καμία κίνηση.
Τα αποκαλυπτικά έγγραφα από τους χειρισμούς στην κονσόλα του 59χρονου προφυλακισμένου σταθμάρχη έφερε στο φως της δημοσιότητας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων ο ΣΚΑΪ. Σε αυτά είναι καταγεγραμμένες όλες οι κινήσεις του μοιραίου σταθμάρχη που έκανε όσες μέρες πραγματοποίησε τη βάρδιά του στο σταθμαρχείο της Λάρισας, αλλά και τι ακριβώς συνέβη το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη.

Αναλυτικά, στις 24 προς 25 Φεβρουαρίου, λίγες μόνο ημέρες πριν το δυστύχημα, ο 59χρονος πραγματοποίησε 13 κινήσεις τις οποίες έκανε από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας. Από τις 13, οι 4 είναι αυτόματης χάραξης καθώς χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει ο σταθμός. Πρόκειται για κινήσεις που φανερώνουν πως ο 59χρονος γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης του σταθμού, σε αντίθεση με το επιχείρημα που προέβαλε ενώπιον της Ανακρίτριας ότι δηλαδή δε γνώριζε να το χρησιμοποιεί.
Στις 25 προς 26 Φεβρουαρίου, ο σταθμάρχης πραγματοποίησε 18 κινήσεις που αφορούν την κίνηση των συρμών. Επίσης, στις 26 προς 27 Φεβρουαρίου έχουν καταγραφεί στη διάρκεια της βάρδιάς του 23 κινήσεις εκ των οποίων οι 5 είναι κινήσεις αυτόματης χάραξης. Αυτό οι ειδικοί στον ΟΣΕ το καταλαβαίνουν καθώς οι κινήσεις του σταθμάρχη διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα, από 18 έως 39.
Στις 27 Φεβρουαρίου, ο 59χρονος πραγματοποίησε κινήσεις που αφορούν την είσοδο κυρίως εμπορικών αμαξοστοιχιών.

Όσον αφορά το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος, στις 28 Φεβρουαρίου δηλαδή, αποκαλύπτεται πως από τις 22:12, από την στιγμή δηλαδή που έμεινε μόνος του ο 59χρονος σταθμάρχης μέχρι και τις 01:39π.μ όπου και έγινε το δυστύχημα δεν καταγράφεται καμία κίνηση, αφού όπως φαίνεται ο 59χρονος δεν χρησιμοποίησε καθόλου την κονσόλα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ο 59χρονος σταθμάρχης τις περισσότερες μέρες του Φεβρουάριου εργαζόταν στο σταθμαρχείο της Καλαμπάκας, όπου η κίνηση δεν είναι μεγάλη. Έπειτα για δύο μέρες έκανε την μαθητεία του στο σταθμαρχείο της Λάρισας και για τις πέντε τελευταίες νύχτες του Φεβρουαρίου μπήκε να δουλέψει στη νυχτερινή βάρδια της Λάρισας, όπου στις 28 Φεβρουαρίου γίνεται και το τραγικό δυστύχημα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr