Σοκ προκαλούν τα όσα αποκαλύπτει ο μηχανοδηγός ενός δρομολογίου του Προαστιακού, καθώς ισχυρίζεται ότι από θαύμα αποφεύχθηκε σύγκρουση δύο επιβατικών τρένων στα Τέμπη, το βράδυ της Τρίτης.
Σύμφωνα με όσα είπε στον ΣΚΑΪ ο Μιχάλης Μπαγιώτης, το δρομολόγιό του καθυστέρησε, με αποτέλεσμα να μείνει πίσω από την εμπορική αμαξοστοιχία, η οποία συγκρούστηκε μετωπικά με το Intercity.
Ο ίδιος, ωστόσο, τόνισε ότι υπάρχει και το ενδεχόμενο, αν δεν είχε γίνει αυτή η καθυστέρηση, να μην είχε καν σημειωθεί το πολύνεκρο δυστύχημα.
Όπως τόνισε ο μηχανοδηγός προαστιακού συρμού που ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη με προορισμό τη Λάρισα το μοιραίο βράδυ της Τρίτης, "φύγαμε με 20 λεπτά καθυστέρηση από τη Θεσσαλονίκη, με αποτέλεσμα να είναι μπροστά από εμάς η εμπορική αμαξοστοιχία με την οποία συνέβη και το δυστύχημα".
"Επειδή ήταν μπροστά αυτή η αμαξοστοιχία, ο σταθμάρχης υπηρεσίας μάς κράτησε στο σταθμό του Λιτόχωρου, με αποτέλεσμα να προπορευτεί η εμπορική" πρόσθεσε ο κ. Μπαγιώτης.
"Προφανώς αν δεν είχε συμβεί η καθυστέρηση θα είχαμε εμείς προτεραιότητα, θα ήμασταν στη θέση της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Ωστόσο, αν προλαβαίναμε, επειδή λογικά την αμαξοστοιχία την εμπορική θα την κρατούσε στο προηγούμενο σταθμό, δηλαδή στο Πλατύ, ίσως να είχε αποφευχθεί και η σύγκρουση" επισήμανε.
"Εμείς ήμασταν 50 με 55 άτομα" διευκρίνισε ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας η οποία όπως ήταν λογικό ακινητοποιήθηκε όταν έγινε γνωστό το τραγικό συμβάν.
Όπως γίνεται αντιληπτό, το γεγονός ότι δεν προπορεύτηκε το δρομολόγιο του Προαστιακού φαίνεται πως απέτρεψε μια ακόμα μεγαλύτερη τραγωδία, με πολύ περισσότερες χαμένες ζωές...
Καταγγελίες και για το Τραμ - "Το κέντρο ελέγχου δεν ξέρει που βρίσκονται οι συρμοί"
Σε σοβαρές καταγγελίες, για την λειτουργία (και) του Τραμ προχώρησε ο πρόεδρος των εργαζομένων, Χρήστος Τσώλης.
Όπως είπε στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1, "η τηλεματική δεν λειτουργεί, δεν συνεργάζονται οι συρμοί με τα φανάρια και το κέντρο ελέγχου δεν ξέρει που βρίσκονται οι συρμοί".
Συμπλήρωσε δε λέγοντας πως, "οι οδηγοί λειτουργούν χειροκίνητα, εκεί που δεν υπάρχει φανάρι, οι επιβάτες πηδούν από το όχημα και οι κατευθύνσεις, τα ‘ψαλίδια’ αλλάζουν ανά πάσα στιγμή".
Εξήγησε μάλιστα πως, "τα παλιά οχήματα δεν μπορούν να λειτουργήσουν με το νέο σύστημα" και για όλα τα παραπάνω, τόνισε πως, έχουν γνωστοποιηθεί σε όλους τους προϊστάμενους, ακόμα και τον τέως Υπουργό Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή. Επιπλέον, τόνισε πως είχε γίνει μήνυση στην Εισαγγελία το 2021 και το μόνο που έχει γίνει έκτοτε, όπως είπε, ήταν να κληθούν για κατάθεση.
Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα, είπε πως "υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος εκεί που πηδάει ο επιβάτης να σκοτωθεί" και διευκρίνισε πως, "αν το κέντρο ελέγχου είναι ‘τυφλό’ υπάρχει κίνδυνος".