
Ο προφυλακισμένος επιθεωρητής, που κατηγορείται στην υπόθεση του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη, οδηγήθηκε το απόγευμα στις φυλακές Λάρισας και βρίσκεται στην ίδια πτέρυγα και στο ίδιο κελί με τον 59χρονο σταθμάρχη.
Περισσότερες από πέντε ώρες διήρκησε η απολογία του.
Για τον επιθεωρητή του ΟΣΕ το δυστύχημα στα Τέμπη έγινε εξαιτίας των χειρισμών του 59χρονου σταθμάρχη, της μη τήρηση του ωραρίου από τους άλλους δύο, αλλά και την παράλειψη των μηχανοδηγών να ενημερώσουν ότι έχουν μπει σε αντίθετο ρεύμα.
Το σκεπτικό του πάντως δεν έπεισε τον εφέτη ανακριτή ο οποίος διέταξε την προφυλάκισή του.
Ανακριτής και εισαγγελέας έκριναν πως το χρονικό των αλυσιδωτών λαθών έφερε ευθύνη και ο 62χρονος επιθεωρητής ως τον άνθρωπο που έβαλε τον 59χρονο να κάνει μόνος του τη νυχτερινή βάρδια.
"Συνονθύλευμα λανθασμένων χειρισμών και παραλείψεων έλαβαν χώρα. Ο χειρισμός του σταθμάρχη κ. Σ...., η μη τήρηση του ωραρίου από τους έτερους δύο σταθμάρχες και η παράλειψη του πρώτου μηχανοδηγού, του δεύτερου μηχανοδηγού που βρισκόταν εκεί, αλλά και του προϊστάμενου του τρένου να επικοινωνήσουν με τον σταθμάρχη της Λάρισας, σκιαγραφούν το σκηνικό της σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών" υποστήριξε ο επιθεωρητής Λάρισας.
Ο επιθεωρητής σύμφωνα με το Star εξήγησε γιατί άφησε μόνο του στη βάρδια τον άπειρο προφυλακισμένο σταθμάρχη. Όπως είπε δεν είχε δεχθεί παράπονα από συναδέλφους του.
"Ουδέποτε, ουδείς εκ των συναδέλφων του -παλαιότερων σταθμαρχών- μου ανέφερε το οιοδήποτε πρόβλημα ή την οιαδήποτε έλλειψη γνώσεων" είπε ο επιθεωρητής Λάρισας.
Ο 62χρονος επιθεωρητής αναφέρθηκε και στο τηλεφώνημα που έκανε στον νυχτερινό σταθμάρχη, μισή ώρα μετά το δυστύχημα. Ισχυρίστηκε πως άκουσε στην άλλη άκρη της γραμμής έναν άνθρωπο που τα είχε τελείως χαμένα.
"Τηλεφωνώ στον κ. Σ. Β. προκειμένου να ενημερωθώ. Τότε ήταν που έλαβα την απάντηση: "Προϊστάμενε δεν μπορώ να προσδιορίσω από ποια γραμμή έχω διώξει την αμαξοστοιχία". Δεν μπορώ να αμφισβητήσω ότι βρισκόταν σαφέστατα υπό το καθεστώς ταραχής και σύγχυσης".
"Ο κ. Π. Κ. ως αρχαιότερος, θα ρύθμιζε τη χάραξη πορείας. Ουδέποτε, επισημαίνω, ενημερώθηκα από αμφότερους τους σταθμάρχες ότι αναχώρησαν για τον οιονδήποτε λόγο από την εργασία τους" ισχυρίστηκε ο επιθεωρητής.
Με την απολογία του επιθεωρητή έκλεισε ο πρώτος κύκλος των ερευνών και των διώξεων για το δυστύχημα, και από την ερχόμενη εβδομάδα, νέα πρόσωπα, μπαίνουν στο κάδρο.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr