Νέες πληροφορίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας για την τραγωδία στα Τέμπη και τα αίτια της έκρηξης, μετά και το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ που δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η πυρκαγιά στα τρένα να προκλήθηκε από τη μεταφορά κάποιου άγνωστου καυσίμου.
Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο του Βήματος, Βασίλη Λαμπρόπουλο, στο άδειο κόκπιτ της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας μπορεί να κρύβεται το μυστικό της φονικής έκρηξης.
Ο αστυνομικός συντάκτης έθεσε μία σειρά από ερωτήματα στην εκπομπή "Live News" σχετικά με το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας, ενώ επισήμανε πως το κόκπιτ είναι μικρό, έχοντας τρία μέτρα μήκος, 2-3 μέτρα ύψος και δύο μέτρα πλάτος, που σημαίνει ότι θα μπορούσε να υπάρχουν αρκετά μπιτόνια με το επίμαχο υλικό.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες του δημοσιογράφου, εκφράζεται η υπόθεση το εύφλεκτο υλικό να ήταν αιθυλική αλκοόλη που να σχετίζεται με νοθεία ποτών. "Τον τελευταίο καιρό, έχουμε πολλές περιπτώσεις μεταφοράς αιθυλικής αλκοόλης και διαλυτών από το εξωτερικό" είπε αρχικά.
"Έχουμε διαπιστώσει ότι πολλές φορές είναι κοινά κυκλώματα νοθείας καυσίμων και νοθείας ποτών και έχουν εντοπιστεί πολλά στην περιοχή του Ασπροπύργου και στην ευρύτερη περιοχή όπου καταλήγουν αυτές οι αμαξοστοιχίες" πρόσθεσε.
Όπως τόνισε, "πρέπει να διερευνηθεί εάν αυτά μπορεί να κατέληγαν από τη Βόρεια Ελλάδα όπου μπορεί να εισάγονται στην περιοχή του Ασπροπύργου που καταλήγουν οι αμαξοστοιχίες. Κάποιος δηλαδή εκεί κοντά να τα πήρε και να τα μετέφερε. Με τη λογική ότι είναι διαφορετική η μεταφορά από τους διαλύτες καυσίμων -γιατί είναι μεγαλύτερης αξίας οι διαλύτες των ποτών- και να έχουμε μία τέτοια περίπτωση: Να έχουν μπει σε μπιτόνια διότι -επαναλαμβάνω- είναι για νόθευση κάποιων ποτών, δεν μιλάμε για νόθευση τεραστίων ποσοτήτων καυσίμων η οποία πάει σε δεκάδες πρατήρια".
Σύμφωνα με τον Βασίλη Λαμπρόπουλο, οι Αρχές "όταν βλέπουν την έκρηξη βλέπουν ότι υπάρχει ένας μπλε χρωματισμός που λένε ότι αυτός μπορεί να έχει προέλθει από αιθυλική αλκοόλη".
Τέλος, σημείωσε ότι παραμένουν ασαφείς οι απαντήσεις που έχουν δοθεί από τον εμπορευματικό σταθμό Θεσσαλονίκης καθώς και ότι δεν έχει διερευνηθεί διεξοδικά γιατί άργησε να φύγει το εμπορικό τρένο και γιατί ο ελεγκτής λέει ότι το είδε να φεύγει στις εννέα ενώ τα χαρτιά λένε ότι αναχώρησε στις 21:45.