X

Θεσσαλονίκη: Πέθανε ο 16χρονος που τον χτύπησε ΙΧ ενώ έκανε ποδήλατο - Δωρίζουν τα όργανά του οι γονείς του

Ο 16χρονος μαθητής που είχε παρασυρθεί με το ποδήλατό του από αμάξι πέθανε και οι γονείς του αποφάσισαν να δωρίσουν τα όργανά του.

Γράφει: TheToc team

Την τελευταία του πνοή άφησε ο 16χρονος Μιχάλης, ο μαθητής που παρασύρθηκε με το ποδήλατό του από αμάξι, στην περιοχή των Αμπελοκήπων της Θεσσαλονίκης, στις 22 Σεπτεμβρίου 2022 και νοσηλευόταν, έκτοτε, στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, διασωληνωμένος. Με δάκρυα στα μάτια τον αποχαιρετούν οι συμμαθητές του. Οι γονείς του αποφάσισαν να δωρίσουν τα όργανά του.

Διαβάστε Επίσης

Ειδικότερα όπως αναφέρει ο ιστότοπος Thestival.gr, οι γιατροί του νοσοκομείου "Παπαγεωργίου” όπου ο ανήλικος νοσηλευόταν διασωληνωμένος, ανακοίνωσαν σήμερα στην οικογένεια την τραγική είδηση, ότι ο γιος τους δεν τα κατάφερε και έχασε τη μάχη για τη ζωή.

Η οικογένεια του άτυχου μαθητή, επιδεικνύοντας μεγαλείο ψυχής, αποφάσισε τη δωρεά των οργάνων του.

Με δάκρυα στα μάτια οι συμμαθητές του

Ιδιαίτερα βαρύ είναι το κλίμα στο 2ο Γενικό Λύκειο Σταυρούπολης, στη Θεσσαλονίκη, τις τελευταίες μέρες. Ο 16χρονος Μιχάλης, μαθητής του εν λόγω σχολείου, παρασύρθηκε από αυτοκίνητο στις 22 Σεπτεμβρίου, στους Αμπελόκηπους, ενώ έκανε ποδήλατο και σήμερα, 30 Σεπτεμβρίου, έχασε τη ζωή του μετά από "μάχη” που έδινε στη ΜΕΘ.

Σήμερα το πρωί, οι μαθητές του σχολείου, σε πλήρη συνεννόηση με τους καθηγητές, πραγματοποίησαν διαμαρτυρία στη γειτονιά τους για τη σωστή οδική συμπεριφορά, αφιερωμένη στον συμμαθητή τους, Μιχάλη.

Διαβάστε Επίσης

Η μαθήτρια της Γ’ Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Σταυρούπολης, Μελίνα Καλαϊτζίδη, "λύγισε” και ξέσπασε σε κλάματα, μιλώντας για τον αδικοχαμένο συμμαθητή της. "Είναι πολύ δύσκολο το συναίσθημα. Έχουμε δρόμους που δεν έχουν πεζοδρόμια και χωρίς φανάρια. Το παιδί ήταν πολύ ευγενικό και είναι πολύ δύσκολο να χάνουμε έναν μαθητή γιατί ίσως δεν τηρήθηκαν κάποιοι οδικοί κανόνες. Δεν υπάρχει σεβασμός στους κανόνες, που προστατεύουν εμάς” τόνισε μεταξύ άλλων η νεαρή μαθήτρια.

Δείτε το βίντεο: