X

"Time to live again": Η χιουμοριστική τουριστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης με Μοδιάνο, Λευκό Πύργο και...φραπέ [Βίντεο]

Μία καμπάνια από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης με χιούμορ για το "πριν" και το "μετά" της καραντίνας

Γράφει: TheToc team

Μία ακόμα καμπάνια υλοποίησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, θέλοντας να ενισχύσει το τουριστικό ρεύμα για τη συμπρωτεύουσα.

Η νέα παραγωγή "Time to live again", δίνει βαρύτητα στην ανάγκη του υποψήφιου ταξιδιώτη να πάρει πίσω όλα αυτά που στερήθηκε, αντιδιαστέλλοντας με χιούμορ το "πριν" και το "μετά" της καραντίνας.

Το βίντεο ξεκινάει με την μεγάλη ταλαιπωρία της καραντίνας και δείχνει ανθρώπους απομονωμένους, είτε να τρώνε κατεψυγμένο φαγητό κατ΄ευθείαν από την κατάψυξη, είτε να έχουν χάσει τις αγαπημένες συνήθειές τους, ακόμα και το φλέρτ, λόγω του εγκλεισμού. Και ξαφνικά η κατάθλιψη υποχωρεί και ο πρωτογωνιστής βρίσκεται σε μια παραλία της Θεσσαλονίκης. Απολαμβάνει φραπέ, τρώεις στις ταβέρνες και συναντά ανθρώπους. Είναι επιτέλους ευτυχισμένος καθώς κάνει βόλτες στην όμορφη πόλη. Και στο τέλος φυσικά, έρχεται και η συνάντηση με μια όμορφη ξανθιά...

Διαβάστε Επίσης

'Οπως επισημαίνεο ο Οργανισμός, "παρατηρώντας την απήχηση που είχε η καμπάνια, επιβεβαιώνεται η πετυχημένη επιλογή ταύτισης του θεατή με τους πρωταγωνιστές του video και την χιουμουριστική απόδοση της πραγματικότητας παγκοσμίως".

Όσον αφορά το μήνυμα της καμπάνιας, αυτό κατά τον ΟΤΘ είναι ξεκάθαρο, αφού προωθείται το ότι η Θεσσαλονίκη είναι μία ασφαλής, χαρούμενη πόλη, όπου μπορεί ο επισκέπτης να ξεχάσει την σκοτεινή περίοδο απομόνωσης και περιορισμού.

Η καμπάνια υλοποιήθηκε κυρίως στα social media με 200.000 views στο digital σε 15 χώρες.

Προβολή σε 15 χώρες

Παρατηρώντας τα χαρακτηριστικά της αγοράς επιλέχθηκαν οι χώρες στόχοι αλλά και η ένταση προβολής. Οι χώρες που επιλέχθηκαν ήταν Ελλάδα, Αμερική, Γερμανία, Ολλανδία, Νορβηγία, Σουηδία, Ισραήλ, Φινλανδία, Αυστρία, Τουρκία, Πολωνία, Σερβία, Βουλγαρία, Τσεχία, Ρουμανία, Γαλλία, Ρωσία (μόνο Μόσχα και Αγία Πετρούπολη).

Προβλέποντας σωστά πως η Γερμανία θα είναι με μεγάλη διαφορά η Νο1 αγορά για την Ελλάδα και με την βοήθεια του ΕΟΤ Γερμανίας, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έκλεισε μία εξαιρετικά επωφελή συμφωνία με το τηλεοπτικό κανάλι SonnenklarTV.

Το "Time to live again - Visit Thessaloniki" μεταγλωττίστηκε στα Γερμανικά από τον ΟΤΘ και έχει σημειώσει ήδη από τον Ιούνιο μία ολόκληρη ώρα καθαρής προβολής στο εν λόγω τηλεοπτικό κανάλι.

Αξίζει να σημειωθεί πως το SonneklarTV εκπέμπει σε 38,1 εκατομμύρια νοικοκυριά στη Γερμανία (σε όλη τη χώρα), με μέσο όρο θεατών ανά μέρα τα 2,08 εκατομμύρια. Οι θεατές του γερμανικού καναλιού είναι μεταξύ 41 και 60 ετών όπου το 22% είναι γιατροί, ανεξάρτητοι επιχειρηματίες και υπάλληλοι κλπ και το 31% έχει καθαρό εισόδημα πάνω από 4.500 ευρώ.

Δεδομένου του ότι ο συγκεκριμένος τηλεοπτικός σταθμός είναι θεματικός σε σχέση με τον τουρισμό, κολοσσοί του τουριστικού κλάδου τον επιλέγουν για να προβάλουν τα σποτ τους.

Διαβάστε Επίσης

Γι'αυτό και είναι πολύ σημαντικό το γεγονός του ότι η Θεσσαλονίκη κατάφερε ως πόλη να βρει το δικό της τηλεοπτικό "slot", κάτι στο οποίο έπαιξε ρόλο η θετική διάθεση που έδειξαν οι άνθρωποι του

σταθμού λόγω της ποιότητας και του έντονα ψυχαγωγικού χαρακτήρα του "Time to live again", που μίλησε στην καρδιά του μέσου Γερμανού.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τη νέα του παραγωγή κατάφερε να ενισχύσει την αποτελεσματική στρατηγική content marketing. Προσεγγίζοντας τους εν δυνάμει επισκέπτες μέσω της υπεραξίας που δίνει το περιεχόμενό του, στο χρήστη των ψηφιακών μέσων, η Θεσσαλονίκη καταφέρνει καθημερινά να κερδίζει έδαφος ως ιδανικός προορισμός για το καλοκαίρι του 2021.

Πηγή: Voria.gr