Follow us

Το 1555 συνεχίζει να καταρρίπτει ρεκόρ: Ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο τηλεφωνικό κέντρο

Το 1555 ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά πριν από 18 μήνες, προκειμένου να βάλει επιτέλους τάξη στο "κουβάρι" της επικοινωνίας του πολίτη με υπηρεσίες.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
1555

Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων 1555 συνεχίζει να καταρρίπτει ρεκόρ αποτελεσματικότητας, τόσο σε επίπεδο αριθμού κλήσεων όσο και σε επίπεδο διαχείρισης των αιτημάτων των πολιτών.

Μέχρι πρότινος, το συγκεκριμένο υπουργείο είχε βρεθεί επανειλημμένα στο επίκεντρο της δημοσιότητας, για τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι πολίτες στην προσπάθεια να επικοινωνήσουν και να εξυπηρετηθούν από τις υπηρεσίες και τους εποπτευόμενους φορείς του.

Το 1555 ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά πριν από 18 μήνες, προκειμένου να βάλει επιτέλους τάξη στο "κουβάρι" της επικοινωνίας του πολίτη με υπηρεσίες και εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου, αντιμετωπίζοντας διαχρονικά προβλήματα και δυσλειτουργίες. Μια από αυτές ήταν η ύπαρξη πολλών διάσπαρτων τηλεφωνικών κέντρων, με διαφορετικές βάσεις δεδομένων και περιορισμένες δυνατότητες εξυπηρέτησης του πολίτη σε πραγματικό χρόνο.

Η ενοποίηση όλων των τηλεφωνικών κέντρων σε ένα ενιαίο σημείο επαφής με τον πολίτη, ήταν ένα πολύπλοκο και απαιτητικό έργο, το οποίο υλοποιήθηκε σε σύντομο χρόνο. Tον Ιούλιο του 2021 η γραμμή 1555 τέθηκε για πρώτη φορά πιλοτικά στη διάθεση των πολιτών, λειτουργώντας σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα, χωρίς καμία χρέωση. Σχεδιάστηκε, μάλιστα, από την αρχή με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση, αλλά και να βοηθά στην ταχύτερη διευθέτηση εκκρεμών υποθέσεων.

Για το σκοπό αυτό, αναπτύχθηκαν δύο επίπεδα εξυπηρέτησης. Σε πρώτο επίπεδο λειτουργεί η ομάδα υποδοχής, η οποία είναι στελεχωμένη ώστε να μπορεί να απαντά σε όλες τις κλήσεις χωρίς μεγάλες αναμονές, να παρέχει γενικές πληροφορίας και να καθοδηγεί τους πολίτες στη χρήση των διαθέσιμων ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Τα σύνθετα, προσωποποιημένα αιτήματα των πολιτών προωθούνται στο δεύτερο επίπεδο διαχείρισης, στην ομάδα Back Office. Η ομάδα αποτελείται από έμπειρα στελέχη των φορέων, που αναλαμβάνουν την περαιτέρω επικοινωνία με τον πολίτη, για περισσότερες πληροφορίες και την τελική επίλυση των ζητημάτων τους.

Ξεπερνώντας μια σειρά από τεχνικές και διοικητικές προκλήσεις, το 1555 άρχισε σύντομα να παράγει χειροπιαστά αποτελέσματα. Μέσα στους πρώτους έξι μήνες λειτουργίας του είχε απαντήσει πάνω από 1 εκατομμύριο κλήσεις, με το μέσο όρο αναμονής να φθάνει στα 1,12 λεπτά και το 97,5 των ερωτημάτων και των αιτημάτων διεκπεραιώθηκε είτε κατά την ώρα της κλήσης, είτε μέσα σε λίγες ημέρες. Στον ένα χρόνο λειτουργίας, ο αριθμός των απαντημένων κλήσεων είχε ξεπεράσει τα 2,5 εκατομμύρια, ενώ το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων έφθανε το 99,4%.

Σήμερα, έχοντας συμπληρώσει 18 μήνες λειτουργίας, το 1555 έχει εξυπηρετήσει πάνω από 5 εκατομμύρια κλήσεις, με το μέσο όρο αναμονής να μην ξεπερνά τα 22’’. Το 99,72% του συνόλου των ερωτημάτων και των αιτημάτων που δέχθηκε το 1555 έχουν απαντηθεί, είτε κατά τη διάρκεια της κλήσης, είτε εντός λίγων ημερών.

Οι αριθμοί αυτοί επιβεβαιώνουν, πέρα από κάθε αμφισβήτηση, ότι το 1555 καλύπτει πλέον με όλο και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, την ανάγκη των πολιτών να επικοινωνούν και να εξυπηρετούνται γρήγορα για τα θέματα που τους απασχολούν.

Στη μάχη της εξυπηρέτησης έχει πλέον μπει δυναμικά και η ιστοσελίδα 1555.gov.gr, η οποία παρέχει ήδη τη δυνατότητα εξυπηρέτησης, χωρίς να απαιτείται κλήση στο 1555. Με λίγα κλικ από τον υπολογιστή, το τάμπλετ ή το κινητό, ο πολίτης πλέον μπορεί να συνδέεται και να χρησιμοποιεί τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες των εποπτευόμενων φορέων, να βρίσκει συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις, για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα, καθώς και να υποβάλει προσωποποιημένα ερωτήματα και να παρακολουθεί την πορεία τους. Μέχρι τώρα, έχουν υποβληθεί με αυτό τον τρόπο πάνω από 30.000 αιτήματα, ενώ σε επόμενο στάδιο αναμένονται νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης από το 1555.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

ΠΑΝΩ ΑΠΟ 300 ΑΤΟΜΑ 05 Ιουν 2023 | 23:53

Μύκονος: Έκρυβαν ναρκωτικά μέσα σε κλιματιστικά και κουτιά depon στο ιδιωτικό πάρτι στη βίλα-κλαμπ

Η τοποθεσία κοινοποιήθηκε σε όσους είχαν λάβει σχετική πρόσκληση, την τελευταία στιγμή.

«ΣΚΟΤΩΣΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ» 05 Ιουν 2023 | 23:05

Ηράκλειο: Φωτιά στο σπίτι έβαλε ο δράστης μετά τις 14 μαχαιριές στη σύντροφό του - "Τρελάθηκε ο γιος μου, έπαθε κρίση"

Σύμφωνα με μαρτυρίες ακόμη και ο πατέρας του 36χρονου δράστη είχε αίματα στην μπλούζα του.

ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ 05 Ιουν 2023 | 21:50

Γαύδος: Κατασκηνωτής τουρίστας κατήγγειλε άγριο ξυλοδαρμό- Για "υπερβολές" κάνει λόγο η δήμαρχος

Όπως κατήγγειλε ο 41χρονος, τον έριξαν από τις σκάλες. Πήγε σε άθλια κατάσταση, με χτυπήματα σε όλο του το σώμα και στο κεφάλι, για πρώτες βοήθειες.

ΚΟΥΝΗΣΕ 05 Ιουν 2023 | 20:43

Πύργος: Σεισμός 3,5 Ρίχτερ- Αισθητή η δόνηση σε πολλές περιοχές της Ηλείας

Το επίκεντρο εντοπίστηκε 20 χιλιόμετρα νότια- νοτιοδυτικά του Πύργου.

ΝΕΑ ΠΑΡΑΛΙΑ 05 Ιουν 2023 | 19:46

Θεσσαλονίκη: Στη θάλασσα βρέθηκε 60χρονος ποδηλάτης- Τον έβγαλε μέλος του αντιτορπιλικού "Βέλος"

Ο 60χρονος μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες ωστόσο είναι καλά στην υγεία του.

ΚΡΗΤΗ 05 Ιουν 2023 | 18:23

Ηράκλειο: Πατέρας και πεθερός αφόπλισαν τον δράστη και έσωσαν την 36χρονη - Μαχαιριά της προκάλεσε τραύμα στον πνεύμονα

Η 36χρονη γυναίκα υποβλήθηκε σε πολύωρη χειρουργική επέμβαση, με τους γιατρούς να καταβάλουν μεγάλες προσπάθειες να την κρατήσουν στη ζωή, λόγω της μεγάλης ποσότητας αίματος που είχε χάσει.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 05 Ιουν 2023 | 17:46

Κατέρρευσε ξύλινη γέφυρα σε πάρκο της Άρτας – "Λόγω φθοράς" λέει ο δήμος - Ήταν προσωρινά κλειστή [βίντεο]

Μία ξύλινη γέφυρα σε πάρκο της Άρτας κατέρρευσε λόγω φθοράς, όπως υποστηρίζει ο δήμος.

ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΕΝΑΕΡΙΑ ΜΕΣΑ 05 Ιουν 2023 | 16:52

Νέα φωτιά ξέσπασε στον Ασπρόπυργο - Καίγεται χαμηλή βλάστηση στην περιοχή Κύριλλος

Νέ εστία φωτιάς ξέσπασε στον Ασπρόπυργο. Στην περιοχή Κύριλλος καίγεται χαμηλή βλάστηση.

ΣΤΟΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ ΣΠΑΘΟΒΟΥΝΙΟΥ- ΑΡΧΑΙΩΝ ΚΛΕΩΝΩΝ 05 Ιουν 2023 | 15:56

Τροχαίο δυστύχημα έξω από την Κόρινθο - Σκοτώθηκε ο οδηγός του ΙΧ

Νεκρός είναι ο οδηγός το όχημα του οποίου ανατράπηκε σε τροχαίο έξω από την Κόρινθο.

ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΕΝΑΕΡΙΑ 05 Ιουν 2023 | 15:26

Λάρισα: Φωτιά σε δασική έκταση στο Κυψελοχώρι - Επιχειρούν επίγειες και εναέριες δυνάμεις

Εναέρια μέσα έχουν ριχτεί στη μάχη με τη φωτιά στο Κυψελοχώρι Λάρισας.

ΕΦΟΔΟΣ 05 Ιουν 2023 | 14:46

Μύκονος: Λουκέτο 48 ωρών σε γνωστό club restaurant - Τι βρήκαν οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ

Η συγκεκριμένη επιχείρηση δεν είχε διαβιβάσει, ως όφειλε, στο σύστημα e-send, 71 παραστατικά (αποδείξεις και τιμολόγια), συνολικής αξίας 44.000 ευρώ.

ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΑ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΤΗΣ 05 Ιουν 2023 | 14:33

Ηράκλειο: Εκτός κινδύνου και σε σταθερή κατάσταση νοσηλεύεται η 36χρονη που μαχαιρώθηκε 14 φορές από τον σύντροφό της

Εκτός κινδύνου εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο ΠΑΓΝΗ η 36χρονη γυναίκα που μαχαιρώθηκε 14 φορές από τον σύντροφό της.

ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ 05 Ιουν 2023 | 14:29

Γιώργος Γεωργίου: Το ιστορικό "Καφενείο των Φιλάθλων" και οι ατάκες που άφησαν εποχή [Βίντεο]

Το "Καφενείο των Φιλάθλων" ήταν η πρώτη ευρείας ακροαματικότητας εκπομπή στην Ελλάδα, που παρείχε βήμα στους φιλάθλους - Εκεί ο Γιώργος Γεωργίου έχει πει αξέχαστες ατάκες