
Κατεπείγουσα προκαταρκτική έρευνα διατάχθηκε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών για το δυστύχημα με έλικα ελικοπτέρου στο ελικοδρόμιο των Σπάτων με θύμα 22χρονο Βρετανό τουρίστα, με τους τρεις συλληφθέντες να αδήνονται ελεύθεροι.
Ειδικότερα, η Αστυνομία συνέλαβε για το δυστύχημα τον χειριστή του ελικοπτέρου και δύο τεχνικούς εδάφους, οι οποίοι το μεσημέρι οδηγήθηκαν στα δικαστήρια. Με εντολή εισαγγελέα οι τρεις συλληφθέντες αφέθηκαν ελεύθεροι, χωρίς να απαγγελθούν κατηγορίες, καθώς θα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί η εισαγγελική έρευνα, για τα αίτια του συμβάντος στο πλαίσιο της οποίας θα αναζητηθούν ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες.
Το χρονικό της τραγωδίας στα Σπάτα
Ο 22χρονος Τζακ Φέντον βρήκε φρικτό θάνατο όταν μετά την αποβίβαση του από το ελικόπτερο που εκτελούσε ιδιωτική πτήση από Μύκονο στην Αθήνα, χτυπήθηκε από τον έλικα του ελικοπτέρου που ήταν ακόμη σε λειτουργία.
Ο νεαρός Τζακ Φέντον σκοτώθηκε "αφού βγήκε από το ελικόπτερο, ενώ χρησιμοποιούσε το τηλέφωνό του", αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες που μεταδίδει η βρετανική εφημερίδα Daily Mail.
Αποκεφαλίστηκε από την περιστροφική λεπίδα του ελικοπτέρου Bell 407, όταν βρέθηκε στο πίσω μέρος του.
Το θύμα λέγεται ότι χρησιμοποιούσε το τηλέφωνό του την ώρα της τραγωδίας. Η πρώτη εκδοχή για τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος είναι ότι προσπάθησε να βγάλει selfie. Η άλλη εκδοχή είναι να μιλούσε στο κινητό και να μην πρόσεξε ότι βρέθηκε κοντά στους έλικες. Σε κάθε περίπτωση, εξετάζεται γιατί επετράπη η έξοδος των επιβατών από το ελικόπτερο, ενώ οι έλικες δεν είχαν σταματήσει να δουλεύουν και αυτό θα πρέπει να εξηγήσει στη Δικαιοσύνη ο πιλότος του αεροσκάφους.
Για το τραγικό δυστύχημα μίλησε ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν.Α. Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης.
"Την προανάκριση την έχει αναλάβει το ΑΤ Παιανίας. Ήταν ένα ελικόπτερο τύπου Bell, τα ελικόπτερα έχουν σε δύο μέρη έλικες, πάνω, που οι έλικες το ανεβάζουν και το κρατούν σε πορεία, και στο πίσω μέρος, που ο έλικας ουσιαστικά ισορροπεί το ελικόπτερο και η ταχύτητα των στροφών είναι πενταπλάσια των στροφών του πάνω έλικα", είπε.
"Θέλουμε να δούμε εάν ο πιλότος ενημέρωσε τους επιβάτες για να κατέβουν από το ελικόπτερο. Αυτοί οι έλικες κάνουν περίπου δύο λεπτά από την ώρα που θα σβήσει τον κινητήρα, εκτός και εάν πατήσει ένα κουμπί το οποίο τους σταματά στα 50 δευτερόλεπτα. Η πόρτα του ελικοπτέρου δεν έχει ασφάλεια, όποιος θέλει ανοίγει την πόρτα και βγαίνει. Το σημείο που θα σταθεί η προανάκριση είναι στο εάν τους ενημέρωσε ο πιλότος για να κατέβουν όταν σταμάτησε ο έλικας και οι κινητήρες. Υπάρχει και η Ανεξάρτητη Αρχή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και η υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας που θα ερευνήσουν τι έγινε", πρόσθεσε.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr