Νέα αποκαλυπτικά ηχητικά ντοκουμέντα από την επικοινωνία σταθμαρχών και ρυθμιστών κυκλοφορίας έφερε στο φως ο Alpha, που αναδεικνύουν την ασυνεννοησία που υπήρχε. Ασυνεννοησία και προχειρότητα που κόστισαν τη ζωή σε 57 ανθρώπους, μετά τη μετωπική σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη.
Όλα ξεκινούν, σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό, στις 28 Φεβρουαρίου, την ημέρα της μοιραίας σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών. Στην επικοινωνία ακούγεται η σταθμάρχης των Νέων Πόρων και ο 50χρονος σταθμάρχης Λάρισας στις 19:52 το απόγευμα. Λίγες ώρες πριν το τραγικό γεγονός.

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Να σας δώσω γραμμή, μου είπε ο...
50χρονος σταθμάρχης Λάρισας: Τι γραμμή να μου δώσει;
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Με πήρε τηλέφωνο από το Λιτόχωρο και μου είπε να σας δώσω γραμμή της καθόδου ελεύθερη για να στείλετε τρένο...
50χρονος σταθμάρχης Λάρισας: Έτσι από μόνος του πήρε τέτοια πρωτοβουλία;
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Δεν νομίζω, είπε θα επικοινωνήσει με τον προϊστάμενο
50χρονος σταθμάρχης Λάρισας: Ποιον προϊστάμενο;
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Έτσι είπε ο...
50χρονος σταθμάρχης Λάρισας: Ε και τι ο προϊστάμενος από το σπίτι κάνει κυκλοφορία;
Μία ώρα πριν τη μοιραία τραγωδία ακούγεται, σύμφωνα πάντα με τον Alpha, ο μοιραίος 59χρονος σταθμάρχης Λάρισας να επικοινωνεί με τον Ρυθμιστή Κυκλοφορίας ο οποίος και βρίσκεται στην Αθήνα:
Ρυθμιστής Κυκλοφορίας ΟΣΕ: Περιμένεις το Βόλο για το 62 και το 2597. Το ένα είναι αυτό. Κάτι άλλο θέλω, αν σου διώξει ο Παλαιοφάρσαλος το εμπορικό...
59χρονος σταθμάρχης Λάρισας: Όχι, μη έχω το 63. Ο κόσμος πέρα θα μας φωνάξει.
Ρυθμιστής Κυκλοφορίας ΟΣΕ: Έγινε, έγινε
59χρονος σταθμάρχης Λάρισας: Εντάξει, έγινε
Ρυθμιστής Κυκλοφορίας ΟΣΕ: Όχι...
Νέες διώξεις κατά πέντε στελεχών του ΟΣΕ

Νέες ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκαν από τον Προιστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών και εποπτεύων στην έρευνα για τα Τέμπη Σταμάτη Δασκαλόπουλο κατά πέντε στελεχών του ΟΣΕ.
Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, πρόκειται για τους Γενικούς Διευθυντές του ΟΣΕ τις περιόδους 2017 – 2019 και 2019 – 2020, τον διευθυντή διεύθυνσης σιδηροδρομικών συστημάτων την περίοδο 2017 – 2021 και τον διάδοχο του από το 2021 έως σήμερα.
Επίσης στον διευθυντή της διεύθυνσης συντήρησης τεχνικών συστημάτων από το 2021 μέχρι σήμερα. Οι κατηγορίες είναι κακουργηματικού χαρακτήρα και αφορούν στην διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο πολλών ανθρώπων δια παραλείψεως.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr