Μια νοσηλεύτρια έχασε τη ζωή της σε ηλικία 55 ετών από ανακοπή καρδιάς στο Νοσοκομείο Ναυπλίου, κατά τη διάρκεια μεγάλης έντασης που προκλήθηκε από συγγενείς και τραυματίες τροχαίου ατυχήματος.
Παρά τις άμεσες και υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών και των συναδέλφων της να την επαναφέρουν, η άτυχη γυναίκα δεν τα κατάφερε και κατέληξε.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα ΑrgolikesΕidhseis, το τραγικό συμβάν εκτυλίχθηκε αμέσως μετά από τροχαίο ατύχημα, όταν ένα όχημα στο οποίο επέβαιναν πέντε Ρομά έχασε τον έλεγχο κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες και προσέκρουσε σε μάντρα.
Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν με ιδιωτικά μέσα στο Νοσοκομείο Ναυπλίου, το οποίο όμως εκείνη την ώρα δεν βρισκόταν σε ενεργή εφημερία.
Κατά την άφιξή τους επικράτησε αμέσως γενικευμένη αναταραχή και ένταση στους χώρους του νοσοκομείου, κατά τη διάρκεια της οποίας έχασε τη ζωή της η άτυχη εργαζόμενη.
Μετά το επεισόδιο, οι τραυματίες του τροχαίου διακομίστηκαν τελικά στο Νοσοκομείο Άργους, προκειμένου να τους παρασχεθεί η απαραίτητη ιατρική φροντίδα.
ΠΟΕΔΗΝ για την τραγωδία στο Ναύπλιο: Οι ασθενείς και συνοδοί δεν έχουν πάντα δίκιο
Σύμφωνα με άτυπη ενημέρωση της ΠΟΕΔΗΝ για το περιστατικό: "Σήμερα χάσαμε μια πολύ καλή και αγαπητή συνάδελφο.
Οι ασθενείς και συνοδοί δεν έχουν πάντα δίκιο. Πρέπει να γνωρίζουν ότι απευθύνονται σε ανθρώπους με συγκεκριμένες αντοχές.
Σήμερα, λοιπόν, απόγευμα, στο νοσοκομείο Ναυπλίου, μεταφέρθηκαν πέντε Ρομά, εκ των οποίων ένα παιδί σοβαρά τραυματισμένο σε τροχαίο. Το νοσοκομείο Ναυπλίου δεν εφημέρευε.
Στα επείγοντα υπήρχαν δύο νοσηλεύτριες οι οποίες υποδέχθηκαν τους τραυματίες μέσα σε μεγάλη ένταση που προκαλούσαν δεκάδες συνοδοί.
Υπήρξε άμεση κινητοποίηση του προσωπικού, αν και το νοσοκομείο δεν εφημέρευε. Σταθεροποιήθηκε τελικά το παιδί και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Άργους.
Αυτό δεν έφτανε για τους δεκάδες Ρομά, οι οποίοι δημιούργησαν μεγάλη ένταση, έβριζαν και φώναζαν. Από την πίεση δεν άντεξε η 55χρονη συνάδελφος. Έπαθε ανακοπή και παρά την προσπάθεια ανάταξης του ιατρικού προσωπικού, δεν επανήλθε.
Έχασε άδικα τη ζωή της. Πριν τρία χρόνια έχασε το παιδί της.
Στη μνήμη του παιδιού, η οικογένεια της εκλιπούσης συναδέλφου αποφάσισε τα χρήματα που συγκέντρωσε από το παιδί της να τα δωρίσει στο νοσοκομείο.
Τραγωδία! Συλλυπητήρια στην οικογένεια".
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr
