
Το πρόσφατο ατύχημα με το τρένο της Hellenic Train, όταν προσέκρουσε σε δέντρα που είχαν γύρει και ήταν κοντά στις γρααμμές, σε συνδυασμό με δυο παρ΄ολίγον τραγωδίες αφού τρένα βρέθηκαν σε τροχιά σύγκρουσης, ανάδειξαν την κακοδαιμονία του ελληνικού δημοσίου. Αφού για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι έργα υποδομής- τηλεδιοίκηση- καθυστερούν, εργαζόμενοι δεν τηρούν τους κανονισμούς και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη.

Για το ατύχημα με τα δέντρα ποιος φταίει;
Για το πιο πρόσφατο συμβάν, το ατύχημα με το τρένο, στο πιλοτήριο του οποίου καρφώθηκε κορμός δέντρου, υπάρχει σύγχυση και ασυνεννοησία ως προς το ποιος έχει την ευθύνη για την κοπή των δέντρων. Ο ΟΣΕ ή τα Δασαρχεία;
Ο ΟΣΕ ισχυρίζεται ότι θα επισπεύσει τη λήψη μέτρων που είχε ήδη δρομολογήσει ώστε οι κοπές δέντρων θα επιταχυνθούν και ανακοίνωσε μάλιστα και την ίδρυση νέας διεύθυνσης, αυτόνομης, μόνο και μόνο για τον καθαρισμό και την κοπή των δέντρων. Φυσικά θα γίνει και πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού….
Από τον Οργανισμό όμως λένε ακόμα ότι παρά το γεγονός ότι έχουν μέχρι στιγμής κόψει 1500 δέντρα κοντά στις ράγες του τρένου, στο Μενίδι ζήτησαν άδεια από το Δασαρχείο να κόψουν τα δέντρα και απάντηση δεν πήραν.
Η απάντηση της Γενικής Γραμματείας Δασών
Η ΓΓ Δασών όμως απαντάει ότι εδώ και 45 χρόνια υπάρχει νόμος του κράτους που προβλέπει ότι ο ΟΣΕ μπορεί να υλοτομεί 10 μέτρα εκατέρωθεν της γραμμής με απλή ενημέρωση προς τη δασική υπηρεσία. Χωρίς να χρειάζεται έγκριση. Και ότι δεν έχει εντοπίσει κάποιο αίτημα του ΟΣΕ για κοπή δέντρων στο σημείο. Ο ΟΣΕ ανταπαντά ότι εργάτες πήγαν να κόψουν δέντρα και τους πήγαν αυτόφωρο.
Ποιον να πιστέψουμε άραγε;
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr