"Κόκκινο πανί" για τους χρήστες των social media έγινε η νέα καμπάνια των Goody's, με αφορμή τον Ιούνιο που αποτελεί τον μήνα "υπερηφάνειας", οπότε και διεξάγεται το Pride.
Η πασίγνωστη εταιρεία εστίασης τάχθηκε στο πλευρό της ΛΟΑΤΚΙ+, δημιουργώντας τρία νέα μπέργκερ με συμβολικά ονόματα: "Τhe Proud", "The Loud" και "Τhe Out".
Τα Goody’s κάλεσαν τους χρήστες των social media να μοιραστούν να γίνουν μέρος της μεγάλης γιορτής υπερηφάνειας, με κεντρικό μήνυμα "σύνθημά μας, η αγάπη" #sinthimaagapis. Επιπλέον, το χαρτί περιτυλίγματος των μπέργκερ είναι στα χρώματα του Pride.
Η εν λόγω πρωτοβουλία της εταιρείας συγκέντρωσε ανάμεικτες αντιδράσεις και δίχασε τους χρήστες τους twitter, με τους περισσότερους να προχωρούν σε χιουμοριστικά σχόλια και αναρτήσεις, ενώ δεν έλειψαν κι εκείνοι που δεν έχασαν την ευκαιρία να προβούν σε ομοφοβικό κρεσέντο με ανεκδιήγητα σχόλια.
Κάποιοι έφτασαν σε σημείο να αναφέρουν ως παράδειγμα πως αντίστοιχα την 25η Μαρτίου η... ελληνική σημαία δεν βρίσκεται στο χαρτί περιτυλίγματος.