"Στον αέρα" είναι οι πρώτες διαφημίσεις των πολυκαταστημάτων Jumbo για το Πάσχα. Όπως είναι γνωστό, η εταιρεία επιλέγει κάθε χρόνο αναγνωρίσιμα πρόσωπα για τις καμπάνιες της. Στο παρελθόν, viral είχαν γίνει, μεταξύ άλλων, τα σποτ με την Κατερίνα Στανίση, τον Πέτρο Γαϊτάνο και την Άντζελα Δημητρίου.
Φέτος κεντρικό πρόσωπο είναι ο Χρήστος Ζαμπούνης, ο οποίος "αυτοτρολάρεται", παρουσιάζοντας το savoir vivre για το τσούγκρισμα των αβγών.
"Σήμερα θα μιλήσουμε για το savoir vivre του πατροπαράδοτου τσουγκρίσματος των κόκκινων αυγών. Αν είμεθα ενήλικες και άρρενες, προηγούνται οι παίδες και τα θήλεα" ακούγεται να λέει αρχικά ως "ειδικός" των καλών τρόπων.
"Επιλέγουμε ένα τυχαίο αβγό. Το στηρίζουμς διακριτικώς στα τρία δάχτυλα, με τον ίδιο τρόπο που απαντάται στα μονόπετρα. Κτυπάμε αποφασιστικώς και ουδέποτε λοξώς. Στο δεύτερο στάδιο της ρεβάνς, αποφεύγουμε να πούμε "γύρνα τον..."" προσθέτει.
"Για τους νικητές προτείνουμε τον αδόκιμο αγγλοσαξωνικό όρο crash champion" καταλήγει.
Μάλιστα, στη δημοσιότητα έχει δοθεί και το δεύτερο βίντεο στο οποίο ο Χρήστος Ζαμπούνης εξηγεί γιατί θεωρείται "Faux pas" τα λευκό, ανδρικό φανελάκι με τις τιράντες.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr