theToc Magazine
Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2019
Magazine
the-palace-at-4-am-sto-arxaiologiko-mouseio-mukonou

"The Palace at 4 a.m." στο Αρχαιολογικο Μουσειο Μυκονου Α.Μ.

Με την ομαδική έκθεση σύγχρονης τέχνης The Palace at 4 a.m., ο Οργανισμός ΝΕΟΝ και η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων συνεχίζουν τη συνεργασία τους για το καλοκαίρι 2019. Η έκθεση πραγματοποιείται στο Αρχαιολογικό Μουσείου της Μυκόνου από τις 18 Μαΐου έως τις 31 Οκτωβρίου 2019.

Η έκθεση εμπνέεται από τη συλλογή του Μουσείου και δανείζεται τον τίτλο της από το έργο ενός από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες της εποχής μας, του Alberto Giacometti, The Palace at 4 a.m. Η επιμέλεια είναι της Ελίνας Κουντούρη, Διευθύντριας του ΝΕΟΝ και της Iwona Blazwick, OBE, Διευθύντριας της Whitechapel Gallery του Λονδίνου. 

Ian LawUntitled, 2018Ψημένος ψαμμάργιλος με εφυάλωση από τέφρα ξύλου (Nuka)57x23x11.5 εκ.Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της γκαλερί Rodeo, Λονδίνο/Πειραιά
Ian LawUntitled, 2018Ψημένος ψαμμάργιλος με εφυάλωση από τέφρα ξύλου (Nuka)57x23x11.5 εκ.Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της γκαλερί Rodeo, Λονδίνο/Πειραιά

 

Simone FattalBroken temple I, 2018Εφυαλωμένος ψαμμάργιλος30 x 33 x 14 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος&Simone FattalPyreus, 2018Εφυαλωμένος ψαμμάργιλος21 x 34 x 18 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος&Simone FattalBroken temple II, 2018Εφυαλωμένος ψαμμάργιλος32 x 42 x 34 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος
Simone FattalBroken temple I, 2018Εφυαλωμένος ψαμμάργιλος30 x 33 x 14 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος&Simone FattalPyreus, 2018Εφυαλωμένος ψαμμάργιλος21 x 34 x 18 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος&Simone FattalBroken temple II, 2018Εφυαλωμένος ψαμμάργιλος32 x 42 x 34 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος

 

Ο Alberto Giacometti δημιούργησε τοThe Palace at 4 a.m. (1932), μια μικρή γλυπτική σύνθεση από ξύλο, ως μια σουρεαλιστική συνάντηση, ένα μυστηριώδες θέατρο που περιλαμβάνει τη δραματική συνάντηση ανάμεσα σε μια γυναίκα, ένα πουλί και μια σπονδυλική στήλη. Πάνω από αυτούς τους πρωταγωνιστές δεσπόζει μία τοτεμική οντότητα. Η σκηνή είναι ένα ανάκτορο πριν το ξημέρωμα, μια ώρα ονείρων, φαντασμάτων και μυστικών αναθέσεων. 

Αυτή την αλλόκοτη σκηνή του αριστουργήματος του Giacometti αξιοποιεί η έκθεση για να επικαλεστεί τα πνεύματα, τις τελετές και τους μύθους που στοιχειώνουν τους αρχαιολογικούς χώρους, όπως η Δήλος. Τα αγάλματά της, τα αρχιτεκτονικά της θραύσματα, τα αγγεία και οι επιτύμβιες στήλες της που έχουν συλλεχθεί εδώ, χαρακτηρίζουν μια κοσμοπολίτικη κοινότητα που εξαφανίστηκε πριν από δύο χιλιετίες. 

Όπως ακριβώς η Δήλος ένωσε κάποτε ανθρώπους από όλο το εύρος του αρχαίου κόσμου, η έκθεση The Palace at 4 a.m. περιλαμβάνειέναν παγκόσμιοκατάλογο 13 καλλιτεχνών. Παρουσιάζονται συνολικά 32 έργα, εκ των οποίων τα δύο αποτελούν νέες αναθέσεις του ΝΕΟΝ ειδικά για την έκθεση.

Η αφήγηση ρέει ανάμεσα στους χώρους, επιδιώκοντας να αναδείξει τα κοινά στοιχεία που εκτείνονται σε διαφορετικές χιλιετίες, πολιτισμούς και ηπείρους. 

 

Ian LawUntitled, 2018Ψημένος ψαμμάργιλος με εφυάλωση τέφρας Nami Jiro42 x 18 x 11.5 εκ.Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της γκαλερί Rodeo, Λονδίνο/Πειραιά&Ian LawUntitled, 2018Ψημένος ψαμμάργιλος με εφυάλωση τέφρας46 x 22.5 x 13 εκ.Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της γκαλερί Rodeo, Λονδίνο/Πειραιά
Ian LawUntitled, 2018Ψημένος ψαμμάργιλος με εφυάλωση τέφρας Nami Jiro42 x 18 x 11.5 εκ.Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της γκαλερί Rodeo, Λονδίνο/Πειραιά&Ian LawUntitled, 2018Ψημένος ψαμμάργιλος με εφυάλωση τέφρας46 x 22.5 x 13 εκ.Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της γκαλερί Rodeo, Λονδίνο/Πειραιά

 

Ian LawUntitled, 2018Ψημένος ψαμμάργιλος με εφυάλωση από τέφρα ξύλου (Nuka)57x23x11.5 εκ.Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της γκαλερί Rodeo, Λονδίνο/Πειραιά
Ian LawUntitled, 2018Ψημένος ψαμμάργιλος με εφυάλωση από τέφρα ξύλου (Nuka)57x23x11.5 εκ.Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της γκαλερί Rodeo, Λονδίνο/Πειραιά

 

Σαν μια θεατρική αυλαία, η μνημειώδης διακοσμητική κουρτίνα του Duro Olowo(νέα ανάθεση από τον ΝΕΟΝ για την έκθεση) συνδυάζει πολυποίκιλτα υφάσματα από το βόρειο και το νότιο ημισφαίριο και λειτουργεί ως πρελούδιο της έκθεσης. Μια εγκατάσταση από τεχνουργήματα, που παραπέμπουν τόσο στον πλατωνικό όσο και στον σαρκικό έρωτα, δημιούργησε η Χάρις Επαμεινώνδα. Η Simone Fattalπαρουσιάζει τα κεραμικά της, που παραπέμπουν σε χαϊκού και φέρνουν στο νου ερείπια της κλασικής εποχής και μορφές τεράτων, ενώ η Ρένα Παπασπύρουμετασχηματίζει με μαγικό τρόπο σύγχρονα απορρίμματα σε αρχαιολογικά θραύσματα. OIan Lawεπεμβαίνει στις προθήκες με τα καθαγιασμένα τεχνουργήματα, με αναθηματικές φιγούρες οι οποίες ενσωματώνουν την τέφρα των νεκρών.

Στην κεντρική αίθουσα, η Paloma Varga Weisz ρίπτει μια όμορφα σμιλεμένη στοχαστική θηλυκή φιγούρα από τον ουρανό· αιωρείται κρεμάμενη από μια κουρτίνα που ανακαλεί το μπαρόκ. Κάτω από αυτήν βρίσκονται δυο δυναμικά, εκφραστικά κεραμικά που φέρνουν στο νου τη σύνδεση τοπίου και ενδιαιτήματος, έργα της διάσημης ζωγράφου Lynda Benglis. Το έργο του Giacometti ζωντανεύει στην ταινία της Daria MartinInt he Palace, όπου η δημιουργός αναδομεί το μικροσκοπικό γλυπτό ως ένα σκηνικό σε φυσικό μέγεθος για μια ομάδα performerπου επιτελούν στάσεις και χειρονομίες της avantgarde. Ένας σπειροειδής χάρτης από θραύσματα της Στεφανίας Στρούζα(νέα ανάθεση από τον ΝΕΟΝ για την έκθεση) παραπέμπει στις περιπλανήσεις της Λητούς -της ερωμένης του Δία- στα νησιά του Αιγαίου, συνθέτοντας ένα βωμό αφιερωμένο στις θηλυκές θεότητες.

Σε μια άλλη πτέρυγα του μουσείου, τα επιβλητικά πορσελάνινα αγγεία του Barthélémy Toguo επενδύονται με λεπτές στρώσεις για να παρουσιάσουν τη θανατηφόρο εικονογραφία του ιού στην αφρικανική κοινωνία. Απέναντί τους κρέμονται αυτοπροσωπογραφίες της Zohra Opoku τυπωμένες σε υφάσματα από την Γκάνα, με τη εικόνα της να μεταμορφώνεται από στοιχεία της χλωρίδας που την περιβάλλει. Εκεί όπου το μουσείο γίνεται ο τόπος απόσυρσης για τα αγγεία της αρχαιότητας, ο Petrit  Halilaj δίνει ξανά ζωή σε θραύσματα κεραμικών και τα μεταμορφώνει σε πουλιά για τα οποία έχει κατασκευάσει δυο φωλιές. Σε ένα άλλο σημείο έχει εγκαταστήσει τον πιο θανάσιμο εχθρό των συντηρητών μουσείων – έναν τεράστιο σκώρο που κρέμεται από το ταβάνι του μουσείου, μια μεταφορά για αυτούς που αποκαλύπτουν τον εαυτό τους μόνο υπό την προστασία της νύχτας. 

Στον κήπο του μουσείου, η Μαρία Λοϊζίδουέχει κρεμάσει ένα τεράστιο τομάρι υφασμένο στο χέρι από ένα πλέγμα από ανοξείδωτο ατσάλι, κατάλοιπο ενός όντος που είτε έχει κυνηγηθεί και γδαρθεί, ή έχει αποβάλλει το δέρμα του για να μπορέσει να ξαναζήσει. 

Τα έργα συνυπάρχουν με τη μόνιμη αρχαιολογική συλλογή του Μουσείου και κάποια πρόσθετα τεχνουργήματα που έχουν επιλεγεί προσεκτικά από τους αρχαιολόγους της Εφορείας Αρχαιοτήτων Κυκλάδων. Μεταξύ αυτών και τρία αγγεία από τον Βόθρο της Καθάρσεως που μετά την ολοκλήρωση της συντήρησής τους επανατοποθετούνται στην έκθεση, αποκτώντας νέο περιεχόμενο με τη νέα μουσειογραφική προσέγγιση.

 

Ian LawUntitled, 2018Ψημένος ψαμμάργιλος με εφυάλωση από τέφρα ξύλου (Nuka)57x23x11.5 εκ.Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της γκαλερί Rodeo, Λονδίνο/Πειραιά
Ian LawUntitled, 2018Ψημένος ψαμμάργιλος με εφυάλωση από τέφρα ξύλου (Nuka)57x23x11.5 εκ.Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και της γκαλερί Rodeo, Λονδίνο/Πειραιά

 

Ρένα ΠαπασπύρουSmall sampler from the Urban Landscape, 2018-19Ξύλο, πλεξιγκλάς99 x 90 εκ.Συλλογή της καλλιτέχνιδος&Ρένα ΠαπασπύρουSmall sampler from the Urban Landscape, 1979Μέταλλο100 x 100 εκ.Ιδιωτική συλλογή&Ρένα ΠαπασπύρουSmall sampler from the Urban Landscape,1979-81Διάφορα χαρτιά σε πλεξιγκλάς100 x 100 εκ.Ιδιωτική συλλογή, Αθήνα&Ρένα ΠαπασπύρουSmall sampler from the Urban Landscape, 1979Τοίχος, πλεξιγκλάς100 x 100 εκ.Ιδιωτική συλλογή, Αθήνα
Ρένα ΠαπασπύρουSmall sampler from the Urban Landscape, 2018-19Ξύλο, πλεξιγκλάς99 x 90 εκ.Συλλογή της καλλιτέχνιδος&Ρένα ΠαπασπύρουSmall sampler from the Urban Landscape, 1979Μέταλλο100 x 100 εκ.Ιδιωτική συλλογή&Ρένα ΠαπασπύρουSmall sampler from the Urban Landscape,1979-81Διάφορα χαρτιά σε πλεξιγκλάς100 x 100 εκ.Ιδιωτική συλλογή, Αθήνα&Ρένα ΠαπασπύρουSmall sampler from the Urban Landscape, 1979Τοίχος, πλεξιγκλάς100 x 100 εκ.Ιδιωτική συλλογή, Αθήνα

 

Όπως εξηγεί η Ελίνα Κουντούρη, Διευθύντρια του ΝΕΟΝ και συν-επιμελήτρια της έκθεσης,«Η σύμμειξη των αρχαίων και των σύγχρονων εκθεμάτων επιδεικνύει πώς η ανθρώπινη ανάγκη για την επιβολή τάξης σε ένα φαινομενικά άτακτο σύμπαν παρήγαγε αρχαία μυθολογικά πλάσματα και συντηρεί τις ανιμιστικές πεποιθήσεις που κυριαρχούν ακόμα και σήμερα σε τόσο μεγάλο μέρος της Αφρικής, της Νοτιοανατολικής Ασίας και της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής. Η συνύπαρξη μας θυμίζει τα κοινά τρωτά μας σημεία – πώς στιγματίζουμε και αποτυπώνουμε αυτό που φοβόμαστε και ταυτόχρονα προσδοκούμε».

Σύμφωνα με τη Iwona Blazwick,OBE, Διευθύντρια της Whitechapel Galleryκαι συν-επιμελήτρια της έκθεσης «Η αντιπαραβολή των τεχνουργημάτων της αρχαιότητας με τα έργα της τέχνης του σήμερα αποκαλύπτει κοινές ευαισθησίες, φόβους και επιθυμίες. Καθώς η τεχνολογία επεκτείνει την εικονική προσέγγιση γύρω από όλο τον κόσμο, είναι μέσα από αυτά τα καθημερινά αντικείμενα που είμαστε σε θέση να υπερβούμε τον χρόνο. Παρέχουν τον απτό δεσμό που συνδέει τις ζωές μας με αυτές των αρχαίων προγόνων μας και, με τη σειρά τους, είναι τα μνημεία που αφήνουμε στις μελλοντικές γενιές».

«Το Αρχαιολογικό Μουσείο Μυκόνου ενσωματώνει πρόσκαιρα τη σύγχρονη τέχνη για να επαναπροσδιορίσει, εν τέλει, την κρισιμότητα της μνημειακής κληρονομιάς ως συστατικού στοιχείου και ως πυλώνα της κυκλαδικής κοινωνίας. Το παρελθόν υποδέχεται φιλόξενα στο σπίτι του το παρόν και το μουσείο, από περιχαρακωμένος πόλος μνήμης, μεταμορφώνεται σε δημιουργικό εργαστήρι πολιτισμικών συναντήσεων», σημειώνει ο Δημήτρης Αθανασούλης, διευθυντής της Εφορείας Αρχαιοτήτων Κυκλάδων.

 

Ο καλλιτέχνης Petrit Halilaj.Φωτογραφία © Πάνος ΚοκκινιάςΕυγενική παραχώρηση ΝΕΟΝ
Ο καλλιτέχνης Petrit Halilaj.Φωτογραφία © Πάνος ΚοκκινιάςΕυγενική παραχώρηση ΝΕΟΝ

 

Ο καλλιτέχνης Petrit Halilaj.Φωτογραφία © Πάνος ΚοκκινιάςΕυγενική παραχώρηση ΝΕΟΝ
Ο καλλιτέχνης Petrit Halilaj.Φωτογραφία © Πάνος ΚοκκινιάςΕυγενική παραχώρηση ΝΕΟΝ

 

Zohra OpokuLife Oak Tree, 2015Σηρογραφία σε ροζέ βαμβακερό ύφασμα ζέρσεϊ105 x 79 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος και της Mariane Ibrahim Gallery&Zohra OpokuCyperus Papyrus, 2015Σηρογραφία σε γκρί βαμβακερό ύφασμα ζέρσεϊ105 x 79 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος και της Mariane Ibrahim Gallery&Zohra OpokuFicus Carica, 2015Σηρογραφία σε μπέζ σατέν ύφασμα105 x 79 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος και της Mariane Ibrahim Gallery&Zohra OpokuRhododendron, 2015-2016Σηρογραφία σε κρέμ βαμβακερό ύφασμα105 x 79 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος και της συλλογής Guillaume Clignet&Zora OpokuDicksonia Antartica, 2015Σηρογραφία σε κρέμ βαμβακερό ύφασμα105 x 79 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος και της συλλογής Guillaume Clignet
Zohra OpokuLife Oak Tree, 2015Σηρογραφία σε ροζέ βαμβακερό ύφασμα ζέρσεϊ105 x 79 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος και της Mariane Ibrahim Gallery&Zohra OpokuCyperus Papyrus, 2015Σηρογραφία σε γκρί βαμβακερό ύφασμα ζέρσεϊ105 x 79 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος και της Mariane Ibrahim Gallery&Zohra OpokuFicus Carica, 2015Σηρογραφία σε μπέζ σατέν ύφασμα105 x 79 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος και της Mariane Ibrahim Gallery&Zohra OpokuRhododendron, 2015-2016Σηρογραφία σε κρέμ βαμβακερό ύφασμα105 x 79 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος και της συλλογής Guillaume Clignet&Zora OpokuDicksonia Antartica, 2015Σηρογραφία σε κρέμ βαμβακερό ύφασμα105 x 79 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος και της συλλογής Guillaume Clignet

 

Η έκθεση The Palace at4 a.m. πραγματοποιείται παράλληλα με την έκθεσηSIGHTτου βρετανού καλλιτέχνη AntonyGormley, στον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο της Δήλου. Οι δύο εκθέσεις παρουσιάζονται σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων, σε ανάθεση και διοργάνωση από τον ΝΕΟΝ. 

Οι δύο φορείς ξεκίνησαν τη συνεργασία τους πέρσι, με την επιτυχημένη έκθεση σύγχρονης τέχνης Constellationsinthedirt| Αστερισμοί στο χώμαπου πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι 2018 στο Κουφονήσι, ως πρόλογος της δημιουργίας της Αρχαιολογικής Συλλογής Κουφονησίου από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων. 

Οι δύο εκθέσεις αποτελούν παράδειγμα ενός μοντέλου συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού φορέα και πραγματοποιούνται με αφορμή τη συμπλήρωση πέντε χρόνων δραστηριότητας του Οργανισμού ΝΕΟΝ στη δημόσια σφαίρα και τον σύγχρονο πολιτισμό. Ο ΝΕΟΝ συμπράττει με θεσμικούς φορείς πολιτισμού και ενεργοποιεί ιστορικούς τόπους σε δράσεις που συνδέουν δημιουργικά το αρχαιολογικό παρελθόν με τον σύγχρονο πολιτισμό.Μέσω της συνεργασίας με τον ΝΕΟΝ, η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων πραγματοποιεί ένα άνοιγμα προς τη σύγχρονη τέχνη, υπογραμμίζοντας τη διαχρονικότητα της δημιουργίας και την ανάγκη για συνομιλία του “καθιερωμένου” παρελθόντος με τη σύγχρονη καλλιτεχνική έκφραση.

 

Μαρία ΛοϊζίδουPelage, 2018Επιφάνεια από ανοξείδωτο ατσάλι πλεγμένο στο χέρι, κρεμασμένη από μεταλλική κατασκευή180 x 160 x 40 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος και της Kalfayan Galleries, Αθήνα-Θεσσαλονίκη
Μαρία ΛοϊζίδουPelage, 2018Επιφάνεια από ανοξείδωτο ατσάλι πλεγμένο στο χέρι, κρεμασμένη από μεταλλική κατασκευή180 x 160 x 40 εκ.Ευγενική παραχώρηση της καλλιτέχνιδος και της Kalfayan Galleries, Αθήνα-Θεσσαλονίκη

 

Barthélémy ToguoVaincre le virus! XI,2016Πορσελάνη200 x 50 εκ.© Barthélémy Toguo/Ευγενική παραχώρηση της Galerie Lelong & Co. και του Bandjoun Station&Barthélémy ToguoVaincre le virus! VIII, 2016Πορσελάνη200 x 50 εκ.© Barthélémy Toguo/Ευγενική παραχώρηση της Galerie Lelong & Co. και του Bandjoun Station&Barthélémy ToguoVaincre le virus! IIΙ, 2016Πορσελάνη200 x 50 εκ.© Barthélémy Toguo/Ευγενική παραχώρηση της Galerie Lelong & Co. και του Bandjoun Station&Barthélémy ToguoVaincre le virus! II, 2016Πορσελάνη200 x 50 εκ.© Barthélémy Toguo/Ευγενική παραχώρηση της Galerie Lelong & Co. και του Bandjoun StationInstallation view © Πάνος ΚοκκινιάςΕυγενική παραχώρηση ΝΕΟΝ
Barthélémy ToguoVaincre le virus! XI,2016Πορσελάνη200 x 50 εκ.© Barthélémy Toguo/Ευγενική παραχώρηση της Galerie Lelong & Co. και του Bandjoun Station&Barthélémy ToguoVaincre le virus! VIII, 2016Πορσελάνη200 x 50 εκ.© Barthélémy Toguo/Ευγενική παραχώρηση της Galerie Lelong & Co. και του Bandjoun Station&Barthélémy ToguoVaincre le virus! IIΙ, 2016Πορσελάνη200 x 50 εκ.© Barthélémy Toguo/Ευγενική παραχώρηση της Galerie Lelong & Co. και του Bandjoun Station&Barthélémy ToguoVaincre le virus! II, 2016Πορσελάνη200 x 50 εκ.© Barthélémy Toguo/Ευγενική παραχώρηση της Galerie Lelong & Co. και του Bandjoun StationInstallation view © Πάνος ΚοκκινιάςΕυγενική παραχώρηση ΝΕΟΝ

 

Iwona Blazwick, OBE, Διευθύντρια Whitechapel Gallery και Ελίνα Κουντούρη, Διευθύντρια ΝΕΟΝ
Iwona Blazwick, OBE, Διευθύντρια Whitechapel Gallery και Ελίνα Κουντούρη, Διευθύντρια ΝΕΟΝ

Έκθεση‘The Palace at 4 a.m.’

Διάρκεια: 18 Μαΐου – 31 Οκτωβρίου 2019

Εγκαίνια: 17 Μαΐου 2019

Ώρες λειτουργίας:

Αρχαιολογικό Μουσείο Μυκόνου, Χώρα, Μύκονος

Δευτ-Τετ-Κυρ: 09.00-16.00

Πεμ-Παρ-Σαβ.: 09.00-21.00

Τρι: Κλειστά

 

ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ

Σοφια Κοκοσαλακη: Το «χρυσο» κοριτσι δεν μενει πια εδω Μια αναδρομή στο τι ήταν και τι κατάφερε να κατακτήσει αυτή η ξεχωριστή Ελληνίδα αλλά πάνω απ' όλα Κρητικιά.
Barcolana: Η μεγαλυτερη γιορτη τηΣ ιστιοπλοΐαΣ στον κοσμο Δείτε εικόνες από τη Διεθνής Ρεγκάτα Barcolana της Τεργέστης που πήρε βραβείο Γκίνες πέρσι όταν συγκέντρωσε 2.689 ιστιοφόρα και 16.000 ναυτικές συμμετοχές.
Η Αθηνα απεκτησε το δικο τηΣ μουσειο συγχρονηΣ τεχνηΣ στο Παγκρατι Δυο σπουδαίοι συλλέκτες μας κληροδότησαν αριστουργηματικά έργα σε ένα χώρο σύγχρονο, λειτουργικό και φιλικό σε όλους.
ΙωαννηΣ ΚαποδιστριαΣ: «Ο κοσμοναυτηΣ τηΣ ελληνικηΣ ιστοριαΣ» Τον «μοναδικό ανθρωπότυπο», διπλωμάτη και πρώτο Κυβερνήτη του νεοσύστατου ελληνικού κράτους επιχειρεί να φωτίσει η πρώτη δραματοποιημένη σειρά (docudrama) COSMOTE TV
Πεντε και μια προτασειΣ για εναν καυτο συναυλιακο Σεπτεμβριο Ο μήνας με τα δυνατά live φέρνει, μεταξύ άλλων, έξι διεθνούς φήμης καλλιτέχνες διαφορετικών μουσικών ειδών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΣτιΣ μαγικεΣ παραλιεΣ του σινεμα Πέρα από τις συμβουλές των ειδικών, για την ομαλή μετάβαση στο φθινοπωρινό ψυχολογικό κλίμα, υπάρχει και το σινεμά και ειδικά καλοκαιρινές ταινίες.
Η 15ετηΣ περιπετεια ενοΣ ανελκυστηρα στην Ακροπολη Δημιουργήθηκε στους Θερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2004. Είχε προδιαγραφές να φιλοξενεί 18 άτομα την ημέρα κι υπήρχαν φορές όλα αυτά τα χρόνια που έφτανε τα 180
ΣτιΣ βραχονησιδεΣ Κερο και Δασκαλιο οι ριζεΣ τηΣ ιστοριαΣ τηΣ ΕυρωπηΣ Παρακολουθήσαμε την πρώτη, σε παγκόσμιο επίπεδο, παρουσίαση ευρημάτων του The Cambridge Keros Project που ανατρέπει τα όσα ξέραμε μέχρι σήμερα για την προϊστορία.
Βαμβακου: Η αναβιωση ενοΣ χωριου απο πεντε νεουΣ ανθρωπουΣ "Xρειάζεται ένα χωριό για να μεγαλώσει ένα παιδί"
To σπανιο μεγαλειο του Αντετοκουνμπο: Απο τα Σεπολια στην κορυφη του NBA "Προφανώς, θα έχω παιδιά που θα μεγαλώσουν στις Η.Π.Α., αλλά κάποια μέρα ελπίζω ότι μπορούν να επιστρέψουν στην Ελλάδα"

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook