Chanel 15: Όπως μόνο ο Καρλ Λάγκερφελντ θα μπορούσε...

Ο οίκος Chanel παρουσίασε τη συλλογή Υψηλής Ραπτικής για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2015 στην Παρισινή Εβδομάδα Μόδας σ' ένα σόου γεμάτο ανατροπές και εκκεντρικότητα!

|
SHARE THIS
0
SHARES

Έξι μήνες κατασκευάζονταν τα 300 λουλούδια που στόλισαν το ντεφιλέ του οίκoυ Chanel στην χθεσινή επίδειξη μόδας... Ο Γαλλικός οίκος παρουσίασε, όπως κάθε χρόνο, τη συλλογή Υψηλής Ραπτικής για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2015 στην Παρισινή Εβδομάδα Μόδας και όπως κάθε χρόνο αποθεώθηκε από τον διεθνή Τύπο και τους επίλεκτους προσκεκλημένους του. 

Ο Καρλ Λάγκερφελντ, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, φροντίζει πάντα το σκηνικό και η ατμόσφαιρα του συγκεκριμένου σόου να είναι κάτι μοναδικό και παραμυθένιο. Πέρα από τα όρια της μόδας και ανεξάρτητα από τα καλοραμμένα και σπάνια κομμάτια υψηλής ραπτικής του γαλλικού οίκου, μπορούμε να μιλάμε για ένα εντυπωσιακό θέαμα, μια σωστή υπερπαραγωγή... Όταν ξεκίνησε το ντεφιλέ τα 300 λουλούδια που στόλιζαν την κατασκευή/πασαρέλα άρχισαν να βγάζουν νερό... Κάπως έτσι φαντάστηκε ο Καρλ Λάγκερφελντ τη φετινή Άνοιξη: δροσερή και ολοζώντανη. Εξάλλου το δήλωσε μετά το σόου: «Για μια στιγμή, ένα πρωί στο κρεβάτι μου, είδα αυτή τη σκηνή. Και αμέσως αποφάσισα ότι θα ήταν το τέλειο σκηνικό για την Ανοιξιάτικη συλλογή Υψηλής Ραπτικής». Το style.com έγραψε ότι ο κήπος του Λάγκερφελντ θα μπορούσε να είναι σκηνικό επίσης, στην ταινία επιστημονικής φαντασίας «Metropolis», μια από τις αγαπημένες του Κάιζερ της μόδας. Και σωστά έγραψε...

Όσον αφορά τα ρούχα, όλοι είδαμε τη διάθεση του Λάγκερφελντ για αλλαγή και εξέλιξη. Το είδαμε στα φλατ booties, στα cropped τοπ, στις φούστες μέχρι το γόνατο, στα τεράστια καπέλα αλλά και στα περίτεχνα σκουφιά. Σκουφιά σε συλλογή Υψηλής Ραπτικής! Μόνο ο Καρλ Λάγκερφελντ θα μπορούσε... Γιατί είναι από τους δημιουργούς που έχουν το ταλέντο να εστιάζουν στο παρόν και να μην «στοιχειώνονται» από το παρελθόν. Αν πριν κάποια χρόνια οι μούσες του ήταν η Λίντα Εβαντζελίστα και η Κλόντια Σίφερ, σήμερα είναι η Κάρα Ντελεβίν και η Κένταλ Τζένερ. Πώς θα μπορούσαν λοιπόν και τα ρούχα να έχουν την ίδια φιλοσοφία;

Φυσικά δεν ήταν λιγοι αυτοί που αναρωτήθηκαν που πήγε η κομψότητα Chanel και τι απέγινε το ύφος της Κοκό. Η Κοκό βέβαια, αν ζούσε, θα ήξερε καλύτερα από τον καθέναν μας ότι στη μόδα πρέπει να υπάρχουν προβολές από το παρελθόν, όμως σ' ένα ξεκάθαρο και αυτόφωτο παρόν... Αλλιώς δεν μπορούμε να μιλάμε για δημιουργία, ούτε για τέχνη. 
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook