Ο λόγος στους αριθμούς...

Ρίχνοντας μια ματιά στην κατάταξη που δημοσίευσε το Αμερικάνικο site Fashionista το 2010, βλέπουμε ότι η τάση ήθελε τα brand με ιστορία να προπορεύονται...

o-logos-stous-arithmous
SHARE THIS
0
SHARES

Οι προηγούμνες χρονιές ήταν σίγουρα δύσκολες για το εμπόριο, όχι μόνο στην Ελλάδα και όχι μόνο για τις μικρές επιχειρήσεις. Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα τελευταία 5 χρόνια τα μεγάλα brands πολυτελών προιοντων είχαν από τη μία σημαντικές πτώσεις στις πωλήσεις τους συνολικά και ότι από την άλλη σημείωσαν άνοδο στις πωλήσεις μέσω ίντερνετ.

Ρίχνοντας μια ματιά στην κατάταξη -βάσει των πωλήσεων- που δημοσίευσε το Αμερικάνικο site Fashionista το 2010, βλέπουμε ότι η τάση ήθελε τα brand με ιστορία και «ένδοξο» παρελθόν να προπορεύονται. Πράγμα που δεν έχει αλλάξει μέχρι σήμερα.

1. LOUIS VUITTON 

Αξία της εταιρείας: $19.78 δις (άνοδος 2%)
Ο οίκος Louis Vuitton κερδίζει το ενδιαφέρον των jet setters εστιάζοντας στα είδη ταξιδιού στα οποία έχει παράδοση και βγαίνει κερδισμένος. 

2. HERMÈS 

Αξία της εταιρείας: $8.46 δις (άνοδος 8%)
Το μεγαλύτερο μέρος του οίκου Hermes είναι οικογενειακή ιδιοκτησία που σημαίνει ότι έχει την πολυτέλεια να παίρνει ρίσκα ή να μένει σταθερός. «Παράτολμες» φαινομενικά κινήσει όπως χορηγείες σε ιπποδρομίες στο Παρίσι, ενίοτε του βγαίνουν σε καλό!

3. GUCCI

Αξία της εταιρείας: $7.59 δις (άνοδος 2%)

Ο Ιταλικός οίκος ενίοτε κάνει κάποιες κινήσις ματ όπως οι συνεργασίες του με τον οίκο δημοπρασιών Christie's που του δίνουν προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών του. 

4. CHANEL 

Αξία της εταιρείας: $5.55 δις (πτώση 11%)
Η τακτική που ακολουθεί ο διάσημος οίκος είναι ότι παρά την τάση των υπόλοιπων brand μόδας να δημιουργούν και πιο πρακτικά προιόντα, ο Chanel επιμένει στο κλασικό και πολυτελές ύφος του. Η υψηλή ραπτική, οι χειροποίητες τσάντες και τα καλά αρώματα παραμένουν το βασικό προιόν του. 

5. HENNESSY 

Αξία της εταιρείας: $5.37 δις, (πτώση 1%) 
Τα ομώνυμα κονιάκ της εταιρείας είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην Κίνα. Χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο; 

6. ROLEX 

Αξία της εταιρείας: $4.74 δις (πτώση 14%) 
Παραμένει στη δεκάδα των ισχυρών, όμως τα τελευταία χρόνια ήταν ιδιαίτερα δύσκολα για τα περισσότερα brand υψηλής ωρολογοποιίας. 

7. MOËT & CHANDON 

Αξία της εταιρείας: $4.28 δις (πτώση 12%)
Δεν έχει πια την ισχύ που είχε, όμως παραμένει η πιο εμπορική σαμπάνια στον κόσμο.

8. CARTIER 

Αξία της εταιρείας: $3.96 δις (πτώση 19%)
Ο οίκος Cartier έχει σημειώσει σχετική πτώση στις πωλήσεις του παγκοσμίως.

9. FENDI 

Αξία της εταιρείας: $3.20 δις (πτώση 8%)
Στην Ευρώπη γνωρίζουμε τον οίκο Fendi κυρίως για τις τσάντες του, όμως στην Ασία σημειώνει γενικότερη επιτυχία. 

10. TIFFANY & CO. 

Αξία της εταιρείας: $2.38 δις (άνοδος 6%)
Αρνείται να χαμηλώσει τις τιμές του και κάνει σχέδια σημαντικήξ επέκτασης στην Ασία και την Δυτική Ευρώπη. 

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook