
Το τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού Εlle Αυστραλίας δεν έχει μοντέλο στο εξώφυλλο. Είναι αφιερωμένο σε όλες τις γυναίκες δίνοντάς τους την ευκαιρία να μπουν στη θέση που συνήθως αφιερώνεται σε μεγάλες σταρ και μοντέλα, τοποθετώντας ένα εξώφυλλο που έχει την όψη καθρέφτη.
Στο κάτω μέρος του εξωφύλλου, υπάρχει το hashtag #bethecover το οποίο συνοδεύεται από τη φράση «για να γιορτάσουμε μαζί το τι σημαίνει να είσαι γυναίκα».

Στο εσωτερικό του περιοδικού, αντί για cover story, ξεδιπλώνονται τα προφίλ 47 γυναικών που αποτελούν πηγή έμπνευσης για κάθε γυναίκα, μεταξύ των οποίων και το μοντέλο με σύνδρομο down, η Μαντλίν Στούαρτ, που πριν από λίγες μέρες περπάτησε στην πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης!

«Αυτό τον μήνα το ELLE γιορτάζει την απίστευτη πολυπλοκότητα της γυναικείας φύσης μέσα από πρωτοποριακά πορτρέτα εξερευνώντας τις ελπίδες, τα όνειρα και τις προκλήσεις του να είσαι γυναίκα και κορίτσι, το 2015» γράφει το περιοδικό στη σελίδα του στο Facebook.

«Είμαστε διαφορετικά, πολύπλοκα πλάσματα, γεγονός που αγνοείται από τις ετικέτες που ο κόσμος λατρεύει να μας βάζει: γυναίκες καριέρας, εργαζόμενες μητέρες, επαγγελματίες μητέρες, sluts, σκύλες, φεμινίστριες, «δροσερά κορίτσια» είναι μόνο μερικές από αυτές».

Ετσι, το Elle πρωτοπορεί και ενθαρρύνει τις γυναίκες να μοιραστούν το εξώφυλλο με τον εαυτό τους στα social media με το hastag #bethecover.
Πολλές το κάνουν ήδη.

@ELLEaus #BeTheCover with fabulous October issue . @Justine_ELLE #rhomelbourne pic.twitter.com/K4nj9Hv93G
— Lisaandlisa (@Lisaandlisa1) September 21, 2015
#COVER celebrate readers. Le lecteur au centre. La UNE MIROIR du Elle Australie fait le #buzz #RS #bethecover #fun pic.twitter.com/fGXIyGQqWT
— Marjorie Pouzadoux (@MarjoPouzadoux) September 21, 2015
Super excited to be part of the #BeTheCover edition of @ELLEaus Magazine. #WeAreWomen #WeAreFierce pic.twitter.com/BSWindDVBp
— Mariam Veiszadeh (@MariamVeiszadeh) September 21, 2015

Δεν είναι η πρώτη φορά που το Elle πρωτοπορεί και υμνεί τη διαφορετικότητα των γυναικών. Πριν από ένα χρόνο είχε βάλει στο εξώφυλλο το μοντέλο με καμπύλες και ακτιβίστρια Ασλεϊ Γκράχαμ, σε μια προσπάθεια να αλλάξει τα πρότυπα ομορφιάς.
Επιπλέον, το Elle δεν είναι το μόνο περιοδικό που ξεκινά εκστρατεία με στόχο να καταρρίψει τις ταμπέλες που συνήθως μπαίνουν στις γυναίκες. Πριν από λίγες μέρες, το τεύχος Σεπτεμβρίου της Vogue είχε μια μυστηριώδη διαφήμιση με διαφορετικές γυναίκες, με το hashtag #PlusIsEqual.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr