X

Dataphoria: Τα δεδομένα στην υπηρεσία της βιωσιμότητας

O μαραθώνιος καινοτομίας "Sustainability Hackathon", που έχει ως στόχο την ανάδειξη πρωτοποριακών ιδεών που συμβάλλουν σε μία πιο βιώσιμη καθημερινότητα, ανέδειξε ως νικήτρια ομάδα την Dataphoria.

Γράφει: TheToc team

Η δημοτικότητα του όρου "βιωσιμότητα" έχει αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια, και όχι άδικα. Με τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής να γίνονται ήδη αισθητές, η ανθρωπότητα σε κάθε της επίπεδο έχει κάνει μία στροφή προς ένα πιο sustainable μοντέλο ζωής, που σεβεται το περιβάλλον και αποσκοπεί στη μείωση του αντίκτυπου της σε αυτό. Η Lidl Ελλάς, με τη σειρά της, αποτελεί ενεργό μέλος του παγκόσμιου βιώσιμου κινήματος, μέσα από την πρωτοβουλία της που ακούει στο όνομα "Sustainability Hackathon".

Διαβάστε τη συνέχεια στο womantoc.gr