Digital Media Awards: Βραβεία για την 24Media

Η Αννα Μαρία Μπερίτση, διευθύντρια Marketing της 24Media μιλάει στο TheTOC.gr για τα βραβεία που κέρδισε η εταιρεία στα Digital Media Awards.

Ηλίας Κούκος
ΓΡΑΦΕΙ: ΗΛΙΑς ΚΟΥΚΟς
Digital Media Awards: Βραβεία για την 24Media

Πείτε μας δυο λόγια για εσάς

Η 24MEDIA αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο Digital Media της Ελλάδας με 6.889.881 monthly unique browsers, 170.000.000 monthly pageviews (AT Internet, OJD, ened.gr/stats) και περισσότερους από 2.000.000 fans & followers στα social media των συνεργαζόμενων website της.
Mε μεγάλα και ισχυρά brands όπως το SPORT24, το νούμερο 1 αθλητικό site, το CONTRA, η σταθερή αξία στη ψηφιακή αθλητική ενημέρωση, το NEWS247 ένα από τα κορυφαία ειδησεογραφικά sites της χώρας, το COSMO, το γυναικείο site, και το ONEMAN, το πρώτο ανδρικό online brand, έχει καταφέρει να κερδίσει τους χρήστες και να τους κάνει να την εμπιστευτούν. Επίσης, με αποκλειστικές στρατηγικές συνεργασίες με παγκόσμια brands του εξωτερικού όπως με το ΝΒΑ, το DAILYMOTION και τη EUROLEAGUE έχει καταφέρει να διασφαλίσει διεθνή αναγνώριση, υψηλότατο επίπεδο υπηρεσιών, ανάπτυξη και εξέλιξη σε δημοσιογραφικό και εμπορικό επίπεδο.
H 24MEDIA έχοντας εδραιώσει τη θέση της στην ψηφιακή αγορά επιδιώκει συνεχώς να αυξάνει το φάσμα των υπηρεσιών της, ώστε να καλύπτει τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των χρηστών της.

Εξηγείστε μας, τι ακριβώς είναι αυτό το βραβείο;

Η 24MEDIA καινοτομεί επενδύοντας στην τεχνολογία και θα θέλαμε στο σημείο αυτό καταρχήν να ευχαριστήσουμε την αγορά που μας εμπιστεύτηκε με 3 Gold βραβεία στο πλαίσιο των πρώτων Digital Media Awards, επιβραβεύοντας την προσπάθεια μας και δίνοντας μας ενέργεια για να συνεχίσουμε.Συγκεκριμένα, το πρώτο Gold βραβείο αφορά στο SPORT24 και την κατηγορία Βέλτιστες πρακτικές στην ανάπτυξη & διαχείριση περιεχομένου – Cross Platform Content. To SPORT24 ολοκληρώνει πλέον τη multi screen στρατηγική του, με παρουσία σε περιβάλλον Web, Mobile Optimized Site, Mobile Application αλλά και Smart TV Application. Πρόκειται για μια ουσιώδη αναγνώριση της προσπάθειας που έχουμε κάνει τα τελευταία χρόνια, ώστε το SPORT24, το πρώτο brand στη ψηφιακή ενημέρωση, να είναι διαθέσιμη παντού και να ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό χρήστη, προσφέροντας άμεση και εύκολη πρόσβαση σε πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο και πλήρη ειδησεογραφική κάλυψη με ένα κλικ ή με ένα «tap».Η 24MEDIA απέσπασε 2 ακόμη βραβεία, τα οποία ανήκουν στην κατηγορία «Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζομένους». Συγκεκριμένα, το ανδρικό μας brand, ONEMAN, βραβεύτηκε με Gold βραβείο για Native Advertising/ Content Marketing. Φροντίζουμε να παρακολουθούμε όλες τις σημαντικές εξελίξεις της Digital Διαφημιστικής Αγοράς παγκοσμίως, και το Native Advertising ήταν ένα στοίχημα στο οποίο πιστέψαμε ως όμιλος εξαρχής.
Ο σχεδιασμός μιας καμπάνιας content marketing από το ONEMAN γίνεται από αυτοτελή ομάδα η οποία προτείνει, σχεδιάζει και υλοποιεί τις ενέργειες, φροντίζοντας και την υποστήριξη τους από τα κατάλληλα social media accounts αλλά και για τη διαχείριση της σε πραγματικό χρόνο. Βάση του πλαισίου αυτού, κάποιες generic ιδέες που έχουν χρησιμοποιηθεί από το ΟΝΕΜΑΝ είναι οι βιωματικές ιστορίες, διαγωνισμοί, επίσκεψη και καταγραφή του χώρου που παράγεται το διαφημιζόμενο προϊόν, συνεντεύξεις με τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας ή των στελεχών της επιχείρησης, ιστορικότητα, έρευνα αγοράς και πολλά άλλα.
Το τρίτο gold βραβείο, είναι το Gold βραβείο «Best Innovative Service” για τις προηγμένες υπηρεσίες audience targeting που η 24MEDIA έφερε στην Ελλάδα το 2013 σε συνεργασία με τη nugg.ad. Η nugg.ad AG είναι η κορυφαία πλατφόρμα Audience Targeting στην Ευρώπη και προσφέρει τη δυνατότητα στους διαφημιστές, στις εταιρίες μέσων μαζικής ενημέρωσης, αλλά και στους διαφημιζομένους να αυξήσουν σημαντικά την αποτελεσματικότητα των καμπανιών τους, παραπέμποντάς τους σε στοχευμένες ομάδες που σχετίζονται με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα.
Η συνεργασία μεταξύ nugg.ad και 24MEDIA ήρθε για να καλύψει ένα κενό που υπήρχε στην ελληνική αγορά της ψηφιακής διαφήμισης, με στόχο την παροχή βελτιωμένων δυνατοτήτων διαφημιστικής στόχευσης και αποτελεσματικότητας, προσφέροντας σειρά καινοτόμων πρακτικών στα διαφημιζόμενα brands.


Σε ποιο επίπεδο θεωρείτε ότι βρισκόμαστε στην Ελλάδα όσον αφορά στα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης; Πώς βλέπετε να διαμορφώνεται το πεδίο στα ψηφιακά ΜΜΕ (digital media), τόσο στη χώρα μας όσο και σε διεθνές επίπεδο;

Στην Ελλάδα σε πολύ μεγάλο βαθμό ισχύει ό,τι και σε διεθνείς αγορές. Συγκεκριμένα, προηγείται ο χρήστης και οι ανάγκες του, ακολουθούν οι εκδότες και αναμένουμε αντίστοιχα να ακολουθήσει και η αγορά των διαφημιζομένων, η οποία θεωρούμε ότι για το παράδειγμα της Ελλάδας δείχνει οριακή αδράνεια σε κάποιο βαθμό.
Από εκεί και πέρα, είναι σαφής η μετακίνηση του κοινού από τα παραδοσιακά και κυρίως print media προς τα ψηφιακά μέσα. Συνεχίζεται η συρρίκνωση των έντυπων εκδόσεων, ενώ πολλά εμπόδια έχουν να ξεπεράσουν (χωρίς θεωρώ αυτό να είναι ξεκάθαρη απόρροια της οικονομικής κρίσης) τόσο τα τηλεοπτικά κανάλια, όσο και ο χώρος του ραδιοφώνου.
Επιπλέον, ισχύει και για την ελληνική αγορά ό,τι ισχύει και για την παγκόσμια, η διχοτόμηση δηλαδή που παρατηρείται σε κάθε αγορά μεμονωμένα, μεταξύ των διεθνών κολοσσών τύπου Google, Facebook, και μεταξύ των εγχώριων παικτών που προσπαθούν να ανακτήσουν και να εδραιώσουν το μερίδιο τους.
Ευχόμαστε και θα θέλαμε να δούμε περισσότερες συνεργασίες μεταξύ παραδοσιακών αλλά και digital μέσων και εκδοτών στην Ελλάδα, αποδεχόμενοι ότι τέτοιες εξελίξεις μόνο θετικά αποτελέσματα μπορούν να έχουν για το συγκεκριμένο κλάδο.

Θεωρείτε ότι το ελληνικό κοινό είναι προσαρμοσμένο πλέον στα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης και επιπλέον τι είναι αυτό που ζητά από τα digital media;

Το ελληνικό κοινό είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης. Ιδίως το κοινό που ηλικιακά είναι κάτω των 50 ετών, παρατηρούμε πως συχνά είναι πολύ περισσότερο προσαρμοσμένο στα νέα δεδομένα, ενώ πολλές φορές μεμονωμένα οι έλληνες χρήστες βλέπουν περισσότερο μπροστά και από όσους κινούνται στα πλαίσια της συγκεκριμένης επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Κάντε μία εκτίμηση για το προσεχές μέλλον, ας πούμε την επόμενη διετία - όσον αφορά στα digital media;

Η διεθνής αγορά σε σχέση με τον τομέα του Digital μας δίνει μερικά άκρως ενδιαφέροντα στοιχεία. Οι ενδείξεις δείχνουν ότι στις αναπτυγμένες αγορές οι αυξητικές τάσεις που βλέπαμε την τελευταία δεκαετία έχουν αρχίσει και περιορίζονται δίνοντας τη σκυτάλη σε αναπτυσσόμενες αγορές στις οποίες όμως το monetizing είναι ακόμη αρκετά δύσκολο.
Παράλληλα παρατηρούμε να συνεχίζονται οι αυξητικές τάσεις σε σχέση με τη χρήση των Smartphones, αν και σε ελαφρώς χαμηλότερο ρυθμό σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ καταγράφονται πλέον ομολογουμένως εντυπωσιακές αυξήσεις στη χρήση των tablets, αλλά και στη γενικότερη χρήση Mobile Data & Mobile Traffic. Είναι άκρως ενδιαφέρουσα η εκτόξευση της χρήσης των tablet και εκτιμούμε ότι αυτή η αυξητική τάση θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενο την επόμενη διετία. Εξαιρετικά ενδιαφέρον θα είναι να δούμε και πως θα εξελιχτεί η πορεία μεταξύ Social Media Networks και Social Media Content Leaders, μιας και βλέπουμε πλέον brands όπως η Huffington Post ή το Buzzfeed να αυξάνουν γεωμετρικά το reach τους με ταχύτατους ρυθμός, τη στιγμή που πολλά από τα γνωστά σε όλους μας Social Media Networks έχουν ήδη δει να κάμπτεται η ανοδική τους πορεία.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

21 Οκτ 2020 | 15:41

"Προς τη Λίμνη": Η ρωσική εμμονή του Netflix

Η ρωσική δυστοπική σειρά "Προς τη Λίμνη" κέντρισε ακόμη και το ενδιαφέρον του Stephen King, για όλους τους σωστούς λόγους.

21 Οκτ 2020 | 15:39

Το φιάσκο του Fyre Festival έγινε podcast

Ο Billy McFarland, ιδρυτής του φεστιβάλ, αφηγείται μέσα από τη φυλακή την ιστορία της διοργάνωσης.

20 Οκτ 2020 | 15:22

Τα κορυφαία best sellers όλων των εποχών

Εκατοντάδες εκατομμύρια πωλήσεις για τις πιο πολυδιαβασμένες σελίδες της ιστορίας.

20 Οκτ 2020 | 14:37

Τηλεργασία: Τι να προσέξεις αν δουλεύεις από το σπίτι

Φαίνεται πως η τηλεργασία ήρθε για να μείνει (τουλάχιστον, προς το παρόν). Μάθε πώς θα την κάνεις πιο αποδοτικά και πιο ευχάριστα.

19 Οκτ 2020 | 15:25

Οι πιο επικίνδυνες διαδρομές στον πλανήτη

Χιλιόμετρα, υψόμετρο και αναμετρήσεις με το θάνατο.

19 Οκτ 2020 | 15:25

Γιασίντα Άρντεν: Ποια είναι η γυναίκα που σάρωσε στις εκλογές στη Ν. Ζηλανδία

Χάρη κυρίως στον τρόπο που χειρίστηκε την πανδημία, η Πρωθυπουργός της Ν. Ζηλανδίας επανεξελέγη θριαμβευτικά στις χθεσινές εκλογές.

19 Οκτ 2020 | 15:11

Τα best sellers που οι περισσότεροι αναγνώστες αφήνουν στη μέση

Μία νέα επιστημονική (;) μέθοδος επιβεβαιώνει ένα καλά κρυμμένο μυστικό: πολλοί τα ξεκίνησαν, λίγοι τα τελείωσαν.

19 Οκτ 2020 | 15:11

Οι νόμοι που προστατεύουν τις σημαίες

Πόσο βαριά είναι τα πρόστιμα ανά τον κόσμο για τη βεβήλωσή τους; Σε ποια χώρα μπορεί κανείς να τις κάψει χωρίς πρόβλημα;

ΕΓΙΝΕ VIRAL 16 Οκτ 2020 | 21:11

Η φωτογραφία της χρονιάς: Νεογέννητο τραβά τη μάσκα του γιατρού μόλις ήρθε στη ζωή

Φοβερός συμβολισμός στη φωτογραφία - "Το είχαμε ανάγκη αυτό το σημάδι ότι θα βγάλουμε σύντομα τις μάσκες" αναφέρει ο γιατρός

16 Οκτ 2020 | 15:07

Οι πιο επιτυχημένοι Ευρωπαίοι σεφ αυτή τη στιγμή

Ο Massimo Bottura ξεχωρίζει και στο Celebrity chef credit report.

16 Οκτ 2020 | 14:57

Νέες εικόνες του σύμπαντος τόσο φαντασμαγορικές που μοιάζουν fake

Η μεγαλοπρεπής γοητεία του διαστήματος σε μερικά κλικ.

15 Οκτ 2020 | 15:11

Τα βιβλία με το πιο απογοητευτικό τέλος

Τουλάχιστον, αυτό υποστηρίζει σχετική έρευνα του OnBuy Books.