Ενας στους δύο εργαζόμενους ντρέπεται για την online παρουσία του

Ερευνα: Ποιοι είναι λόγοι που το 59% των εργαζομένων κρύβεται από τον προϊστάμενο και το 52% από τους συναδέλφους

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Ενας στους δύο εργαζόμενους ντρέπεται για την online παρουσία του

Με το 90% των εργαζομένων να βρίσκονται online αρκετές φορές την ημέρα, μπορεί να γίνει δύσκολο για τους περισσότερους να διαχωρίσουν την προσωπική από την επαγγελματική τους ζωή κατά τη διάρκεια της εργασιακής ημέρας (και μετά).

Η προσφάτως δημοσιευμένη έκθεση Global Privacy Report της Kaspersky αποκαλύπτει πως ένας στους δύο (59%) καταναλωτές επιλέγει να κρύψει τη δραστηριότητά του στα κοινωνικά δίκτυα από το αφεντικό του. Αυτή η μυστικοπαθής στάση στη δουλειά επεκτείνεται επίσης και στους συναδέλφους τους, με το 52% των ανθρώπων να προτιμά επίσης να μην αποκαλύπτει τις διαδικτυακές του δραστηριότητες στους συναδέλφους του.

Ο μέσος εργαζόμενος περνάει 13 χρόνια και δύο μήνες στη δουλειά κατά τη διάρκεια της ζωής του. Ωστόσο παρουσιάζει ενδιαφέρον το γεγονός πως όλος αυτός ο χρόνος δεν είναι άμεσα συσχετισμένος με την επίλυση εργασιακών ζητημάτων ή την προσπάθεια για προαγωγή: σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των καταναλωτών παραδέχονται πως επισκέπτονται άσχετες με τη δουλειά τους ιστοσελίδες καθημερινά από το γραφείο τους.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός πως σχεδόν το ένα τρίτο (29%) των εργαζομένων δεν επιθυμεί να γνωρίζει ο εργοδότης του ποιες ιστοσελίδες επισκέπτεται. Ωστόσο, ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι πως ο ένας στους δύο από αυτούς (52%) δεν επιθυμεί ούτε οι συνάδελφοι του να γνωρίζουν τις διαδικτυακές του δραστηριότητες.

Αντιθέτως, η δραστηριότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να είναι ένας λιγότερο ιδιωτικός τομέας για πολλούς και, επομένως, πιο κατάλληλος για να τον μοιραστούν με συναδέλφους, αλλά όχι με το αφεντικό τους. Αυτό συμβαίνει πιθανώς επειδή οι εργαζόμενοι φοβούνται να βλάψουν τη δημόσια εικόνα μίας εταιρείας ή το ενδιαφέρον στη μειωμένη παραγωγικότητα του προσωπικού κινητοποιεί τις εταιρείες να επιβλέπουν τα κοινωνικά δίκτυα των εργαζομένων και να λαμβάνουν αποφάσεις για την καριέρα τους βασισμένες σε αυτό. Τέτοιες πολιτικές έχουν οδηγήσει έναν στους δύο (59%) να ισχυρίζεται πως δεν θέλει να αποκαλύψει τις δραστηριότητές του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα αφεντικά του και το 54% αυτών δεν θέλουν να φανερώσουν αυτή την πληροφορία στους συναδέλφους τους.

Για να είναι βέβαιοι οι εργαζόμενοι πως δεν θα πέσουν θύματα διαδικτυακών απειλών σε μία δουλειά, υπάρχουν ορισμένες βασικές οδηγίες που θα πρέπει να ακολουθήσουν στην ψηφιακή εποχή:

  1. Μην δημοσιεύετε τίποτα που μπορεί να θεωρηθεί δυσφημιστικό, χυδαίο, αλαζονικό ή συκοφαντικό. Αν έχετε αμφιβολίες, απλά μην δημοσιεύετε.
  2. Να γνωρίζετε ότι οι διαχειριστές του συστήματος μπορεί να είναι τουλάχιστον ενήμεροι για τις συνήθειες της διαδικτυακής σας περιήγησης.
  3. Μην παρενοχλείτε, απειλείτε, κάνετε διακρίσεις ή μιλάτε υποτιμητικά για συναδέλφους, συνεργάτες, ανταγωνιστές ή πελάτες. Ούτε σε κοινωνικά δίκτυα, ούτε σε μηνύματα, emails, ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο.
  4. Μην δημοσιεύετε φωτογραφίες άλλων εργαζομένων, πελατών, πωλητών, προμηθευτών ή εταιρικών προϊόντων χωρίς να έχει προηγηθεί γραπτή άδεια.
  5. Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το Kaspersky Password Manager για να διασφαλίσετε πως τόσο οι λογαριασμοί σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όσο και οποιοιδήποτε άλλοι προσωπικοί σας λογαριασμοί δεν βρίσκονται σε κίνδυνο μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης από κάποιον άλλον στο γραφείο. Εγκαταστήστε μία αξιόπιστη λύση ασφάλειας όπως το Kaspersky Security Cloud για να προστατεύσετε τις προσωπικές σας συσκευές.

ΑΥΞΗΣΑΝ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ 434 ΔΙΣ. ΔΟΛΑΡΙΑ 28 Μαϊ 2020 | 15:27

Ποιοι πλούσιοι έγιναν πλουσιότεροι στο lockdown

Οι δισεκατομμυριούχοι που μπορούν να στηρίξουν το ΑΕΠ μίας μικρής χώρας.

26 Μαϊ 2020 | 15:17

Γραμμωμένη κοιλιά: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα για κοιλιακούς στο σπίτι

Τα γυμναστήρια θα αργήσουν να ανοίξουν, το fitness δεν μπορεί να περιμένει.

22 Μαϊ 2020 | 14:08

Η υπόθεση του "Τιτανικού" ανοίγει ξανά - μετά από 108 χρόνια!

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι το κλειδί του μυστηρίου κρύβεται στον ασύρματο τηλέγραφο του πλοίου.

Ο ΛΟΓΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ 20 Μαϊ 2020 | 16:11
19 Μαϊ 2020 | 13:37

Feeling lucky? Το ekioskys.gr κάνει δώρο 2 smartphones & 2 bands Huawei για την Ημέρα της Οικογένειας!

Κάνε εγγραφή και πάρε μέρος στον μεγάλο διαγωνισμό!

ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΝΟΧΕΣ 18 Μαϊ 2020 | 07:47

Οι πιο υγιεινές συνταγές για σπιτικό banana bread

Απόλαυσε το κέικ μπανάνας στην πιο υγιεινή εκδοχή του

12 Μαϊ 2020 | 11:33

P&G: Φροντίζει στην πράξη αυτούς που έχουν ανάγκη - Το τραπέζι της αγάπης και η κοινωνική προσφορά ύψους 300.000 ευρώ

Πώς τα εμβληματικά και αγαπημένα προϊόντα που "μπαίνουν" κάθε μέρα στα σπίτια μας, φροντίζουν όσους έχουν ανάγκη #foodforgood

12 Μαϊ 2020 | 11:33

Η P&G βάζει τα δυνατά της για καλό σκοπό αυτή τη δύσκολη περίοδο #forceforgood

Στέκεται στο πλευρό των ανθρώπων που δεν έχουν πρόσβαση στα βασικά και κάνει τη ζωή τους καλύτερη #forceforgood #podforgood

08 Μαϊ 2020 | 09:08

Το πλάνο της Σικελίας για να ξανακερδίσει τους ταξιδιώτες

Η προσφορά ισχύει τόσο για τους Ιταλούς παραθεριστές όσο και για αυτούς που προέρχονται από άλλες χώρες.

07 Μαϊ 2020 | 14:37

Ένα φωτογραφικό θαύμα: Η Huawei επαναπροσδιορίζει την ομορφιά μέσα από την κάμερα των νέων P40

Τα νέα μοντέλα της σειράς Ρ θα ανεβάσουν τόσο πολύ το επίπεδο των εικόνων που θα ποστάρετε, που κανείς δεν θα πιστεύει ότι τις τραβήξατε με το κινητό σας.

07 Μαϊ 2020 | 13:02

5 experts εξηγούν τι θα αλλάξει στα ταξίδια μας

5 experts του ταξιδιωτικού και ξενοδοχειακού χώρου μιλούν στο Esquire για την επόμενη ημέρα του κλάδου.

07 Μαϊ 2020 | 11:44

Πόσο συχνά πρέπει να πλένουμε τα σεντόνια μας;

Ειδικά τώρα ερωτήματα σαν αυτό χρήζουν απάντησης