Ενας στους δύο εργαζόμενους ντρέπεται για την online παρουσία του

Ερευνα: Ποιοι είναι λόγοι που το 59% των εργαζομένων κρύβεται από τον προϊστάμενο και το 52% από τους συναδέλφους

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Ενας στους δύο εργαζόμενους ντρέπεται για την online παρουσία του

Με το 90% των εργαζομένων να βρίσκονται online αρκετές φορές την ημέρα, μπορεί να γίνει δύσκολο για τους περισσότερους να διαχωρίσουν την προσωπική από την επαγγελματική τους ζωή κατά τη διάρκεια της εργασιακής ημέρας (και μετά).

Η προσφάτως δημοσιευμένη έκθεση Global Privacy Report της Kaspersky αποκαλύπτει πως ένας στους δύο (59%) καταναλωτές επιλέγει να κρύψει τη δραστηριότητά του στα κοινωνικά δίκτυα από το αφεντικό του. Αυτή η μυστικοπαθής στάση στη δουλειά επεκτείνεται επίσης και στους συναδέλφους τους, με το 52% των ανθρώπων να προτιμά επίσης να μην αποκαλύπτει τις διαδικτυακές του δραστηριότητες στους συναδέλφους του.

Ο μέσος εργαζόμενος περνάει 13 χρόνια και δύο μήνες στη δουλειά κατά τη διάρκεια της ζωής του. Ωστόσο παρουσιάζει ενδιαφέρον το γεγονός πως όλος αυτός ο χρόνος δεν είναι άμεσα συσχετισμένος με την επίλυση εργασιακών ζητημάτων ή την προσπάθεια για προαγωγή: σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των καταναλωτών παραδέχονται πως επισκέπτονται άσχετες με τη δουλειά τους ιστοσελίδες καθημερινά από το γραφείο τους.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός πως σχεδόν το ένα τρίτο (29%) των εργαζομένων δεν επιθυμεί να γνωρίζει ο εργοδότης του ποιες ιστοσελίδες επισκέπτεται. Ωστόσο, ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι πως ο ένας στους δύο από αυτούς (52%) δεν επιθυμεί ούτε οι συνάδελφοι του να γνωρίζουν τις διαδικτυακές του δραστηριότητες.

Αντιθέτως, η δραστηριότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να είναι ένας λιγότερο ιδιωτικός τομέας για πολλούς και, επομένως, πιο κατάλληλος για να τον μοιραστούν με συναδέλφους, αλλά όχι με το αφεντικό τους. Αυτό συμβαίνει πιθανώς επειδή οι εργαζόμενοι φοβούνται να βλάψουν τη δημόσια εικόνα μίας εταιρείας ή το ενδιαφέρον στη μειωμένη παραγωγικότητα του προσωπικού κινητοποιεί τις εταιρείες να επιβλέπουν τα κοινωνικά δίκτυα των εργαζομένων και να λαμβάνουν αποφάσεις για την καριέρα τους βασισμένες σε αυτό. Τέτοιες πολιτικές έχουν οδηγήσει έναν στους δύο (59%) να ισχυρίζεται πως δεν θέλει να αποκαλύψει τις δραστηριότητές του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα αφεντικά του και το 54% αυτών δεν θέλουν να φανερώσουν αυτή την πληροφορία στους συναδέλφους τους.

Για να είναι βέβαιοι οι εργαζόμενοι πως δεν θα πέσουν θύματα διαδικτυακών απειλών σε μία δουλειά, υπάρχουν ορισμένες βασικές οδηγίες που θα πρέπει να ακολουθήσουν στην ψηφιακή εποχή:

  1. Μην δημοσιεύετε τίποτα που μπορεί να θεωρηθεί δυσφημιστικό, χυδαίο, αλαζονικό ή συκοφαντικό. Αν έχετε αμφιβολίες, απλά μην δημοσιεύετε.
  2. Να γνωρίζετε ότι οι διαχειριστές του συστήματος μπορεί να είναι τουλάχιστον ενήμεροι για τις συνήθειες της διαδικτυακής σας περιήγησης.
  3. Μην παρενοχλείτε, απειλείτε, κάνετε διακρίσεις ή μιλάτε υποτιμητικά για συναδέλφους, συνεργάτες, ανταγωνιστές ή πελάτες. Ούτε σε κοινωνικά δίκτυα, ούτε σε μηνύματα, emails, ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο.
  4. Μην δημοσιεύετε φωτογραφίες άλλων εργαζομένων, πελατών, πωλητών, προμηθευτών ή εταιρικών προϊόντων χωρίς να έχει προηγηθεί γραπτή άδεια.
  5. Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το Kaspersky Password Manager για να διασφαλίσετε πως τόσο οι λογαριασμοί σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όσο και οποιοιδήποτε άλλοι προσωπικοί σας λογαριασμοί δεν βρίσκονται σε κίνδυνο μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης από κάποιον άλλον στο γραφείο. Εγκαταστήστε μία αξιόπιστη λύση ασφάλειας όπως το Kaspersky Security Cloud για να προστατεύσετε τις προσωπικές σας συσκευές.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

06 Ιουλ 2020 | 12:43

Το φυσικό μεταλλικό νερό που αναβλύζει σε ένα επιβλητικό περιβάλλον και έχει σαρώσει στα βραβεία ποιότητας

Η σταγόνα που γέμισε αυτό το μπουκάλι έχει μεγάλη διαδρομή, περνώντας μέσα από τα βραχώδη φίλτρα της φύσης αλλά και μια υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής.

03 Ιουλ 2020 | 15:34

Μπορεί η αγάπη της μόδας στα εξωτικά δέρματα και τη γούνα να ευθύνεται για την επόμενη πανδημία;

Γιατί πρέπει η μόδα να σκεφτεί διαφορετικά και να αναλάβει τις ευθύνες της.

03 Ιουλ 2020 | 13:58

Είναι η "υπόθεση Ρόσγουελ" η μητέρα όλων των hoaxes;

Πόσα ξέρουμε πραγματικά για την πρώτη θεωρία συνωμοσίας με εξωγήινους από το 1947

ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ 01 Ιουλ 2020 | 13:49

H TUDOR παρουσιάζει τη νέα έκδοση "Navy Blue"

Η Tudor, διατηρώντας την ιστορική παράδοση, παρουσιάζει το νέο μοντέλο.

01 Ιουλ 2020 | 12:39

Νέα εφαρμογή σύμμαχος στην καθημερινότητα που προσφέρει 1€ στο Εθνικό Σύστημα Υγείας με κάθε Download

Η τεχνολογία αποτελεί σύμμαχό μας όχι μόνο για την ποιοτικότερη ενημέρωση, αλλά και για να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο.

29 Ιουν 2020 | 15:07

Tι γνωρίζουμε για το Foundation, τη νέα σειρά της Apple TV+

Το διαστημικό έπος του Isaac Asimov προσγειώνεται σύντομα στις οθόνες μας.

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ 26 Ιουν 2020 | 18:27

Viber: Τέλος η σύνδεση με το Facebook - Πώς επήλθε η ρήξη στις σχέσεις των δύο εφαρμογών

όπως ανακοίνωσε η εφαρμογή, θα αφαιρέσει τα Facebook Connect, Facebook SDK και GIPHY, αλλά και θα διακόψει κάθε διαφημιστική δαπάνη στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης

26 Ιουν 2020 | 12:54

Ο "Τυφώνας" στη Μακρόνησο - Η ξεχωριστή αποστολή καθαρισμού

Τα μέλη του "Typhoon Project" και οι εθελοντές αποβιβάστηκαν στη Μακρόνησο, σε μια ξεχωριστή αποστολή καθαρισμού.

25 Ιουν 2020 | 15:16

Greek Villages: Μία μεγάλη κοινότητα στο Instagram αναδεικνύει την ομορφιά των ελληνικών χωριών

Οι Πολυχρόνης Καμπισόπουλος και Κωνσταντίνος Σπυριδάκος μιλούν για την ιδέα τους να αναδείξουν την ομορφιά της ελληνικής υπαίθρου.

24 Ιουν 2020 | 15:18

Πώς η Tesla κατάφερε να γίνει η πιο πολύτιμη αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη

Κάποτε ακουγόταν σαν ανέκδοτο. Σήμερα, το όνειρο του Elon Musk αποτελεί πραγματικότητα.

24 Ιουν 2020 | 14:04

Η Apple αλλάζει. Γιατί όμως;

Ο λόγος που η κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας αποφάσισε να χαράξει τον δικό της δρόμο.

23 Ιουν 2020 | 15:33

Η Google αποφάσισε να τα βάλει με το Pinterest

Το νέο project ονομάζεται Keen.

22 Ιουν 2020 | 15:18

3 νέες θρίλερ σειρές του Netflix από 3 διαφορετικές χώρες

Μόλις ανακαλύψαμε ποιο θα είναι το επόμενο binge-watching σου.