Οι Coca-Cola και Coca-Cola Τρία Έψιλον τιμούν την Κρήτη και γιορτάζουν την πολύχρονη παραγωγική και εμπορική παρουσία τους στο νησί με ένα μοναδικό συλλεκτικό μπουκάλι που δημιούργησαν Έλληνες καλλιτέχνες, αντλώντας την έμπνευσή τους από την πλούσια μυθολογία και παράδοση του νησιού!
Από τον Μάιο έως τον Οκτώβριο, πλήθος δράσεων στο νησί, θα ενισχύσουν την εμπειρία Ελλήνων και ξένων επισκεπτών, με στόχο να το προβάλλουν περαιτέρω ως διεθνή τουριστικό προορισμό, να ενισχύσουν την εμπορική δραστηριότητα των τοπικών επιχειρήσεων, αλλά και να στηρίξουν τους νέους της Κρήτης με προγράμματα ανάπτυξης δεξιοτήτων και ενίσχυσης της νεανικής επιχειρηματικότητας.
Ενα συλλεκτικό μπουκάλι που τιμά τον Κρητικό πολιτισμό
Φέτος το καλοκαίρι όσοι βρεθούν στο νησί, θα έχουν τη μοναδική ευκαιρία να απολαύσουν την αγαπημένη τους Coca-Cola σε ένα μπουκάλι, μοναδικό σε όλο τον κόσμο! Το συλλεκτικό μπουκάλι είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένα σημεία σε όλη την Κρήτη. Τα χαρακτηριστικά γραφικά της Coca-Cola έχουν αντικατασταθεί με απεικονίσεις εμπνευσμένες από τοιχογραφίες από το παλάτι της Κνωσσού, το μύθο της Αριάδνης αλλά και τα Ταυροκαθάψια, άθλημα της Μινωικής εποχής.
«Για πρώτη φορά στην Ελλάδα επιλέγουμε να δημιουργήσουμε ένα συλλεκτικό μπουκάλι Coca-Cola εμπνευσμένο από τον τόπο μας και το αφιερώνουμε στην Κρήτη. Εμπνευστήκαμε από τις αξίες, την παράδοση και την ιστορία της Κρήτης και τις αποτυπώσαμε δημιουργικά, θέλοντας να συμβάλλουμε και εμείς στην προβολή του σημαντικού αυτού τόπου αλλά και να τιμήσουμε την πολύχρονη παρουσία μας στο νησί» δήλωσε σχετικά η Ντιάνα Μπίρμπα, Διευθύντρια Marketing της Coca-Cola με ευθύνη για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.
Συλλεκτικά αντικείμενα Coca-Cola και πολλές εκπλήξεις
Από τις 24 Ιουλίου και για περίπου δύο εβδομάδες το Coca-Cola Pop-Up Store, το κινητό κατάστημα με τα συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα θα επισκεφθεί διάφορα σημεία στην Κρήτη και αναμένεται να γίνει το σημείο συνάντησης των fans και όχι μόνο, γεγονός που παράλληλα θα τονώσει την τοπική εμπορική κίνηση.
Προβολή της Κρήτης μέσα από διεθνή διαγωνισμό
Φέτος η Coca-Cola επέλεξε την Κρήτη ανάμεσα σε δημοφιλείς προορισμούς απ’ όλη την Ευρώπη ως το μεγάλο έπαθλο διεθνούς διαγωνισμού που θα πραγματοποιηθεί στα Social Media, συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω προβολή του νησιού ως καλοκαιρινό προορισμό. Οι νέοι από 10 χώρες που θα λάβουν μέρος στο διαγωνισμό θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν πλούσια δώρα αλλά και το μεγάλο έπαθλο. Περισσότεροι από 50 τυχεροί θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την Κρήτη κερδίζοντας ονειρεμένες καλοκαιρινές διακοπές στο πανέμορφο νησί, αλλά και ξεχωριστές εμπειρίες και εκπλήξεις που έχουν σχεδιαστεί μόνο για εκείνους.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr