Η γερμανική εταιρεία Beiersdorf λανσάρει για πρώτη φορά εδώ και 30 χρόνια μια νέα σειρά προϊόντων, κρέμες σώματος ειδικές για όσους έχουν τατουάζ, καθώς προσπαθεί να κερδίσει νεότερο κοινό.
Η Beiersdorf ανακοίνωσε ότι η σειρά “Skin Stories” θα περιλαμβάνει κρέμα για την περιποίηση των νέων τατουάζ, αντιηλιακή προστασία σε στικ και μια κρέμα καθημερινής χρήσης.
Η ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας γίνεται την ώρα που παραδοσιακές μάρκες, βλέπουν τις πωλήσεις τους να μειώνονται, καθώς οι νέοι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν εταιρείες που χρησιμοποιούν πιο φυσικά προϊόντα.
Η Beiersdorf επισήμανε ότι ένας τους πέντε Γερμανούς πλέον έχουν τουλάχιστον ένα τατουάζ, με το ποσοστό για τις γυναίκες μεταξύ 25 και 34 ετών να πλησιάζει το 50%.
«Τα τατουάζ γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή (…) αποτελούν πλέον προσωπικό αξεσουάρ. Όμως λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν πώς να τα φροντίζουν σωστά», επεσήμανε ο Χάουκε Βος, διευθυντής της μονάδας της Beiersdorf που θα παρουσιάσει τη νέα σειρά.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Φωτό: Pixabay
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr