X

Ο "Μηλοκλέφτης" περιμένει να τον ανακαλύψεις στο μπουκάλι

Ο νέος απολαυστικός μηλίτης που με 4.5% αλκοόλ και μοναδικό άρωμα, φέρνει τα πάνω κάτω στην καθημερινότητα

Εδώ και μερικές μέρες, μια πονηρή αλεπού κυκλοφορεί ανάμεσά μας, αφήνοντας ίχνη παντού και αναζητώντας …μήλα! Γιατί; Μα για να φτιάξει τον μηλίτη της, τον ολοκαίνουριο Μηλοκλέφτη!

Με αυτόν τον τρόπο παρουσιάζει στην ελληνική αγορά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία το νέο της προϊόν, που φιλοδοξεί να γίνει η καινούρια συνήθεια στην καθημερινότητα των Ελλήνων καταναλωτών, δίνοντας μεγάλη δυναμική στην κατηγορία του.

Από αριστερά οι: Γιώργος Μακρυγιαννάκης, Marketing Manager Alfa,Cider&Global Brands, Ειρήνη Παπαδοπούλου, Brand Manager Cider & Global Brands, Laurent Delmouly, Marketing Director Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Μηνάς Μαυρικάκης, Communications & Corporate Affairs Director Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Δημήτρης Μακαλιάς και Λάμπρος ΦισφήςΔημήτρης Μακαλιάς και Λάμπρος Φισφής

Με 4,5% περιεκτικότητα σε αλκοόλ, ο Μηλοκλέφτης είναι ένα φυσικό ποτό, καθώς παράγεται από τα πιο ζουμερά και τραγανά μήλα, που του χαρίζουν το μοναδικό του άρωμα. Η μοναδική γεύση του Μηλοκλέφτη οφείλεται στην διαδικασία παραγωγής του, κατά την οποία ο χυμός μήλου ζυμώνεται με μαγιά, που στη συνέχεια φιλτράρεται για να μας δώσει το μηλίτη.

Το φιλτράρισμα αυτό κάνει το Μηλοκλέφτη να ξεχωρίζει και του δίνει το καθαρό του χρώμα. Ο μηλίτης καταναλώνεται από νωρίς το απόγευμα μέχρι αργά το βράδυ και είναι ακόμα πιο απολαυστικός παγωμένος. Συγκεκριμένα, για να πετύχουμε την απόλυτη γεύση, γεμίζουμε το 1/3 του ποτηριού με πάγο, συμπληρώνουμε με Μηλοκλέφτη και τον απολαμβάνουμε παρέα με τους φίλους μας!

Ο Μηλοκλέφτης θέλει να φέρει τα πάνω-κάτω στην καθημερινότητά μας, σφυρίζοντας… «μηλοκλέφτικα» σε κάθε τι συγκαταβατικό και αναμενόμενο! Με τη γλυκιά, απροσδόκητα δροσιστική του γεύση, ο νέος μηλίτης ήρθε να μας παρασύρει όλους σε ανατρεπτικές περιπέτειες και εξερευνήσεις!