Το TikTok, χάρη στα εθιστικά σύντομα βίντεο που φιλοξενεί στην πλατφόρμα του, κατάφερε να θέσει υπό αμφισβήτηση την παντοκρατορία του Facebook και του Instagram.
Παρ' όλα αυτά, δεν έχει επιτύχει ακόμη να κατακτήσει τον κόσμο της luxury ωρολογοποιίας, κάτι που ίσως να αποτελεί ζήτημα χρόνου - ενδεχομένως, τα "βαριά ελβετικά πυροβολικά" να σκέφτονται πολύ κάθε απόφαση που έχουν να πάρουν η οποία αφορά το πώς θα κινηθούν στο διαδίκτυο.
Από όσους οίκους υψηλής ωρολογοποιίας έχουν ήδη αποκτήσει λογαριασμό στο TikTok για να διαφημίσουν τα πολυτελή κομμάτια τους, πρώτος σε followers είναι ο Jacob & Co, ενώ ακολουθούν οι Hublot, Cartier, Tag Heuer και κάποιοι ακόμα. Οίκοι όπως οι Rolex, Chopard και Jaeger-LeCoultre έχουν αποκτήσει επίσημο λογαριασμό στην πλατφόρμα αλλά δεν έχουν ποστάρει ακόμη τίποτα. Παρ' όλα αυτά, έχουν ήδη followers που περιμένουν να κάνουν like στο πρώτο τους post: 32.400 η Rolex, 1.162 ο οίκος Chopard και 1.060 ο Jaeger-LeCoultre.