Το Business Insider διαλέγει 15 "fail" λογότυπους ανάμεσα τους κι έναν ελληνικό από καφέ/φούρνο της Θεσσαλονίκης. Ο καθένας αποτυχημένος για τους δικούς του λόγους κι όλοι μαζί ακατάλληλοι για εταιρική επικοινωνία! Αλλά μην ξεχνάτε, μερικοί επιμένουν πως κάθε διαφήμιση είναι καλή διαφήμιση!
Ο ήλιος ανατέλει πάνω από ιαπωνική παγόδα, όχι;
A-style δε λες τίποτα!
Ο λογότυπος της Αρχιεπισκοπικής Επιτροπής Νεολαίας της Καθολικής Εκκλησίας, το 1973. Αχμ...
Α, κι άλλο! Αυτη τη φορά, παιδιατρική κλινική...
Μην μπερδεύεσαι, υποτίθεται πως είναι φιγούρες που χορεύουν!
Κεραία για συνδρομητική TV σίγουρα...
Αθώο αλλά εντελώς λάθος.
Ο σουηδικός λογότυπος της εταιρίας locum αναδεικνύει το εμπόδιο της γλώσσας!
Ο λογότυπος των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου του 2012, δεν εντυπωσιασε.
Αυτοί θέλουν να γεμίσουν τον κόσμο με μπογιά!
Τι να πει κανείς;
Τα ίδια...
Κι όμως, δεν το είδε κανείς;
Χωρίς σχόλια...
Και για το τέλος, η περήφανη ελληνική συμμετοχή!
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr