
Τα τελευταία χρόνια, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία όλο και περισσότερο. Η επικοινωνία μας, ο τρόπος που εργαζόμαστε όλα έχουν αλλάξει. Το ίδιο συμβαίνει και με τις καταναλωτικές μας συνήθειες αφού πλέον ολοι αξιολογούμε τις δυνατότητες που μας προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία και επιλέγουμε για τις αγορές μας τις αλυσίδες ή τα καταστήματα που μας προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
Οι λέξεις "γρήγορα και εύκολα" είναι η απόλυτη προϋπόθεση για μια κορυφαία εμπειρία αγορών και το μέλλον του λιανικού εμπορίου περνάει από το "πάντρεμα" φυσικού και ψηφιακού καναλιού. Και ενώ το online κανάλι γίνεται κυρίαρχο, ως καταναλωτές ζητάμε ένα ιδανικό μίγμα digital και αναλογικής αγοραστικής εμπειρίας.
Προκειμένου να ανταποκριθούν σε αυτό το σύνθετο μίγμα αναγκών κάποιες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου πρωτοπορούν και ανοίγουν δρόμους στο λιανεμπόριο του μέλλοντος, μέσα από διαρκείς επενδύσεις σε μια omnichannel εμπειρία αγορών.
Το Public Group ξεκλειδώνει νέες αγοραστικές δυνατότητες
Με ένα επενδυτικό πλάνο συνολικού ύψους 100 εκατ. ευρώ, το Public Group, ξεκλειδώνει νέες αγοραστικές δυνατότητες συστήνοντάς μας το νέο omniretail μοντέλο αγορών. Το πλάνο δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμπειρία του αγοραστή μέσα στο φυσικό κατάστημα, σε συνδυασμό με εκείνη των online αγορών και της εξυπηρέτησης από ψηφιακά κανάλια.
Ο Όμιλος επενδύει συστηματικά σε scale-up εταιρείες, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τις σημερινές και μελλοντικές ανάγκες του πελάτη, με την omnichannel στρατηγική να επιβραβεύεται ήδη από το αγοραστικό κοινό, αφού συνεισφέρει άνω του 25% του τζίρου της εταιρίας.
Μέσα από τη σταδιακή ενοποίηση και αναβάθμιση του δικτύου, όσο και μέσα από το ψηφιακό κανάλι οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε περισσότερα προϊόντα, τόσο μέσα από τα καταστήματα νέας γενιάς, που προκύπτουν από τη σταδιακή ενοποίηση και αναβάθμιση του δικτύου, όσο και μέσα από το ψηφιακό κανάλι.
Σύγχρονες και ευέλικτες δυνατότητες πληρωμών
Ακόμα τα Public διευρύνουν τη γκάμα των εναλλακτικών πληρωμών, προσφέροντας την υπηρεσία "Public Now, Pay Later", σε συνεργασία με τον μεγαλύτερο πάροχο υπηρεσιών BNPL στην Ευρώπη, την Klarna.

Οι πελάτες των Public πρώτοι απέκτησαν τη δυνατότητα να "αγοράσουν τώρα και να πληρώσουν αργότερα" με την αλυσίδα να πρωτοπορεί στον χώρο του electronics retailing.
Ήδη 1 στις 5 αγορές με χρεωστική κάρτα στο public.gr γίνονται μέσω Klarna, όπως και το 22% των prepaid online παραγγελιών πάνω από 35 ευρώ.

After sales service
Το Public Group σκανάρει έγκαιρα τις ανάγκες του καταναλωτή, αναβαθμίζοντας το after sales service. Ήδη, οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση στα iRepair corners, σε 15 σημεία του δικτύου Public που αναμένεται να επεκταθούν σε 62 έως το τέλος της χρονιάς, ενώ έχει προγραμματιστεί και Roll out στην Κύπρο.
Παράλληλα, σε συνεργασία με την iRepair προσφέρεται πιλοτικά, η δυνατότητα exclusive service στο σπίτι για τη Νέα Ερυθραία, αλλά και η διαδικασία τάχιστης επισκευής με ραντεβού.

Το επίπεδο του after sales αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο με την συνεργασία με την Douleutaras αφού από τον Ιούνιο μία νέα πιλοτική υπηρεσία είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Public σε Λάρνακα και Λευκωσία, για εγκατάσταση κλιματιστικών και μεγάλων οικιακών συσκευών.
Ταχύτητα παράδοσης
Ένα από τα κρίσιμα ζητούμενα των καταναλωτών είναι η συνέπεια και η ταχύτητα στις παραδόσεις προϊόντων. Το Public Group μπορεί να διασφαλίσει και τα δύο ζητούμενα, χάρη στις εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce που διατηρεί σε Ελλάδα και Κύπρο σε έκταση 40.000 τ.μ., και με υπηρεσίες όπως το "Next Day Delivery" για 100.000 προϊόντα.
Ακόμα, ο Όμιλος έχει μειώσει δραστικά τους χρόνους παράδοσης κατά 50%, και έχει αλλάξει ριζικά τα δεδομένα με τη νέα δομή εξυπηρέτησης "Public Remote", το νέο online chat, αλλά και νέες δυνατότητες, με το Next Day refund.
Ήδη το call center του Ομίλου σημειώνει θεαματικά ποσοστά ικανοποίησης πελατών, που αγγίζουν το 93%, ενώ το 78% των θεμάτων που προκύπτουν επιλύονται στο πρώτο τηλεφώνημα.
Καινοτόμες υπηρεσίες με επενδύσεις €20 εκατ. σε scaleups
Οι στρατηγικές συνεργασίες με Klarna, Douleutaras και iRepair αποτελούν ένα δείγμα των καινοτόμων υπηρεσιών που παρέχει ο Όμιλος μετασχηματίζοντας την omni-retail εμπειρία προς όφελος του πελάτη. Με την καινοτομία στο DNA του έχει ενεργοποιήσει τον επενδυτικό βραχίονα Public Capital Partners, ο οποίος επενδύει πάνω από 20 εκατ. ευρώ σε scale-up εταιρείες.
Στην ίδια κατεύθυνση το Public Next, το πρωτοποριακό tech hub του Public Group, όπου 60 developers έχουν αναπτύξει πάνω από 100 projects, εισάγοντας καινοτομίες όπως το e-invoicing, το mobile ordering, το checkout στα καταστήματα (ξεπερνά το 27% των αγορών), αλλά και η δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικής απόδειξης, που αφορά πλέον στο 56% των αποδείξεων που εκδίδονται στο κατάστημα.
Με διαρκείς επενδύσεις, νέες συνεργασίες και με ακόμη περισσότερες προτάσεις που απαντούν στις νέες ανάγκες του καταναλωτή, τα Public γίνονται Public2 και φέρνουν περισσότερα και καλύτερα στον πελάτη.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr