Εχοντας ξεπεράσει την Κίνα ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη οικονομία στον κόσμο, η Ινδία θεωρείται ως η μεγαλύτερη ανερχόμενη δύναμη στην παγκόσμια οικονομία.
Ωστοσο, οι εικόνες από την καθημερινή ζωή στη χώρα, τις οποίες παρουσιάζει το πρακτορείο Reuters, με αφορμή τον νέο προϋπολογισμό που παρουσίασε η κυβέρνηση με στόχο την τόνωση των γεωργικών εκμεταλλεύσεων και την ενίσχυση του φτωχού αγροτικού πληθυσμού, δεν θυμίζουν καθόλου υπερδύναμη.
Ο υπουργός Οικονομικών της Ινδίας Arun Jaitley, τόνισε ότι σχεδιάζει να διπλασιάσει το εισόδημα των αγροτών που δοκιμάζονται, τα επόμενα πέντε χρόνια.
Ο αγροτικός πληθυσμός της Ινδίας εκτιμάται σε 120 εκατομμύρια ανθρώπους.
Οι συνθήκες εργασίες είναι τριτοκοσμικές στην αναπτυσσόμενη δύναμη.
Εργαζόμενοι μεταφέρουν φύλλα τσαγιού με τα πόδια στο εργοστάσιο τους στην Siliguri.
Οι κάτοικοι με τα κενά δοχεία τους συνωστίζονται γύρω από μια δημοτική δεξαμενή για να μεταφέρουν νερό.
Η μετακίνηση στην Ινδία δεν είναι εύκολη υπόθεση
Το νέο σχέδιο προϋπολογισμού της χώρας, περιλαμβάνει επίσης τον εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.
Η Ινδία έχει το δεύτερο μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο στον κόσμο. Αυτό, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μετακινεί 23 εκατομμύρια επιβάτες την ημέρα, μπορεί να εξηγήσει γιατί τα τρένα της είναι τόσο υπερπλήρη που συχνά οι επιβάτες κρέμονται από τις πόρτες.
Τα τρένα της έχουν μακρά παράδοση – αφού εκεί δημιουργήθηκε το παλαιότερο τρένο στον κόσμο το 1855 και το οποίο λειτουργεί στο δίκτυο μεταξύ Νέου Δελχί και Ρατζαστάν.
Αν, λοιπόν, θεωρείτε ότι οι μετακινήσεις σας με τα μέσα μεταφοράς είναι κακές ή ότι δεν είναι αρκετά άνετες, ρίξτε μια ματιά σε αυτά τα εξωφρενικά συνωστισμένα τρένα στην Ινδία.
Αν είστε κλειστοφοβικοί μην δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες
Ο σημερινός πληθυσμός της Ινδίας είναι 1,2 δισεκατομμύρια άνθρωποι.
Το σιδηροδρομικο δίκτυο της χώρας είναι ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες στον κόσμο, με 1,4 εκατομμύρια προσωπικό.
11.000 τρένα λειτουργούν κάθε μέρα στην Ινδία.
Οι ράγες καλύπτουν 71.000 μίλια.
Το γρηγορότερο τρένο στην Ινδία, είναι το New Delhi-Bhopal Shatabdi, που τρέχει με τρέχει με 150 χλμ/ την ώρα.
Το πιο αργό τρένο, το Metupalayam Ooty Nilgiri, «τρέχει» με 10 χιλιόμετρα την ώρα. Δηλαδή αν σου πέσει κάτι έξω από το τρένο, βγαίνεις, το μαζεύεις και ξανανεβαίνεις...
Οι κανονισμοί ασφαλείας (κι όμως υπάρχουν) απαιτούν τέσσερα παράθυρα εξόδων κινδύνου σε κάθε βαγόνι.
Το Guwahati Thiruvananthapuram Express κατέχει το ρεκόρ για το τρένο με τις περισσότερες καθυστερήσεις. Η καθυστέρηση φορές μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 12 ώρες!
Το σιδηροδρομικό δίκτυο του Νέου Δελχί κατέχει το ρεκόρ Γκίνες για τη μεγαλύτερη διαδρομή.
Το τρένο Trivandrum-H. Nizamuddin Rajdhani κάνει την μακρύτερη διαδρομή της χώρας.
Ταξιδεύει 6,5 συνεχόμενες ώρες μεταξύ των πόλεων Vadodara και Kota.
Η διαδρομή του τρένου με τις περισσότερες στάσεις είναι η Howrah-Amritsar Express, που σταματά 115 φορές!
Το Venkatanarasimharajuvaripeta είναι ο σταθμός με το μεγαλύτερο όνομα.
Το Ib, από την άλλη, που βρίσκεται κοντά στη Jharsuguda στην Ορίσα, έχει το συντομότερο όνομα.