Ουρές δεκάδων μέτρων στην είσοδό του, ακόμη και στις 6 το πρωί. Αυστηρό face control. Deejays που έγραψαν ιστορία στο nightlife. Αντίτιμο εισόδου όχι απαγορευτικό (από €50-€80 αναλόγως το event). Και μοναδικά cocktails.
Η νύχτα της Ίμπιζα και ο ορισμός της, για όλους όσους θέλουν να τη ζήσουν στο 100%. Αποχωρείς νωρίς το πρωί. Το Pacha (προφέρεται "Πάτσια") είναι το πιο cool μέρος του απόλυτου προορισμού διασκέδασης για πάνω από 4 δεκαετίες.
Δύο ενωμένα κερασάκια
Το χαρακτηριστικό logo του, κι αυτό θρυλικό: δύο ενωμένα κερασάκια. Όταν τα αδέρφια Ricardo και Piti Urgell αποφάσισαν να ανοίξουν ένα club στα προάστια της Βαρκελώνης δεν είχαν καμία απολύτως ιδέα για του πού πρόκειται να καταλήξουν.
Πόσο μάλλον να δημιουργήσουν μια εταιρεία εκατομμυρίων και να γράψουν ιστορία. Αυτοί απλά ήθελαν ο κόσμος να διασκεδάζει και να γνωρίζει όμορφα κορίτσια, όπως έχουν δηλώσει. Από την πρώτη στιγμή, δηλαδή από το 1967, όταν και το πρώτο Pacha άνοιξε στην περιοχή Sitges, στα νότια της Βαρκελώνης.
Παρά τις αυστηρές τοπικές αρχές στην Sitges, το opening του Pacha έφτασε να συζητιέται σε ολόκληρη την Καταλονία, με τα φυλλάδια και τα posters να γίνονται ορατά απ' όλους. Το αρκετά pop για την εποχή σχέδιο ενός ασπρόμαυρου ματιού αποτελεί ουσιαστικά το πρώτο logo του club. Ο γραφίστας Jordi Vila που το σχεδίασε είχε ρετουσάρει επίσης και μια φωτογραφία της -διάσημης εκείνη την εποχή- ηθοποιού Carmen Sevilla, ενώ δύο εντυπωσιακά μοντέλα αφρικανικής καταγωγής έκαναν βόλτες στους δρόμους της Sitges με ένα Seat 600, "προσκαλώντας" ουσιαστικά τον κόσμο στα εγκαίνια.
Λίγο πριν τον Ιούνιο του 1973, οι αδερφοί Urgell αποφάσισαν να νοικιάσουν ένα ολόκληρο οικόπεδο με θέα το λιμάνι της Ίμπιζα. Ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 1960, η Ίμπιζα είχε ξεκινήσει να γίνεται το κέντρο της ευρωπαϊκής αντικουλτούρας. Ήταν η εποχή που Καλιφορνέζοι χίπηδες έφταναν στον μαγευτικό και παρθένο προορισμό, αναζητώντας μια εναλλακτική για το Μαρόκο ή την Ινδία που πήγαιναν μέχρι τότε. Μαζί τους, έφερναν στο νησί ιδέες που αργότερα θα γινόντουσαν σήμα-κατατεθέν της Ίμπιζα και θα υιοθετούνταν από το διεθνές jet set.
Χτίζοντας τον μύθο
Καλλιτέχνες και ηθοποιοί, μουσικοί και άνθρωποι της μόδας, διάσημοι DJ (David Guetta και Solomun ουσιαστικά μεγάλωσαν στην κονσόλα του Pacha) έφταναν στην Ίμπιζα με τις πρώτες πτήσεις τσάρτερ της ιστορίας. Σε χρόνο ρεκόρ, το καθιέρωσαν στον πιο trendy προορισμό, ο οποίος διέθετε την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην μέρα και τη νύχτα, μεταξύ ξέφρενου πάρτι και απόλυτης χαλάρωσης.
Η πολιτισμική ζύμωση της περιόδου αυτής, έδωσε στους Ricardo και Piti Urgell την κατάλληλη αφορμή για να δημιουργήσουν τον μπαμπά όλων των clubs του σήμερα.
"Ο κόσμος έρχεται στην Ίμπιζα για να διασκεδάσει. Και δεν υπάρχει ιδανικότερο μέρος από το Pacha για να το κάνει αυτό" τονίζει ο brand ambassador του club Francisco Ferrer, ο οποίος έχει περάσει σχεδόν κάθε νύχτα της ζωής του από το 1985 και έπειτα στον συγκεκριμένο χώρο, ενώ θεωρεί τον Ricardo Urgell δεύτερο πατέρα του.
"Το nightclub απέχει μόλις δύο ώρες από την ηπειρωτική Ευρώπη και είναι πολύ κοντά στην Formentera. Έχει πάντα νεαρό και όμορφο κόσμο αλλά και celebrities που έρχονται εδώ αποκλειστικά γι' αυτό, όπως ο Leonardo DiCaprio που δίνει το παρών κάθε χρόνο. Ο Cristiano Ronaldo κάνει το ίδιο επίσης, συχνά βλέπουμε και τον Johnny Deep ή τον Will Smith. Το σπουδαίο είναι ότι κανείς τους δεν θέλει να χρησιμοποιήσει τον χώρο των VIP αλλά να μείνουν κοντά στον υπόλοιπο κόσμο και να διασκεδάσουν".
Σήμερα, το Pacha είναι ένα από τα δημοφιλέστερα brands παγκοσμίως. Μία επιχείρηση που συνεχίζει να αναπτύσσεται συνεχώς. Η εμπειρία του στην Ίμπιζα ξεκινά από τις σουίτες του El Hotel (το ξενοδοχείο απέναντι από το club, που ανήκει στην εταιρεία) και επεκτείνεται σε πολλές άλλες πτυχές του merchandise.
Το Pacha group δεν ανήκει πλέον στον Ricardo Urgell, πέρυσι εξαγοράστηκε από την Trilantic έναντι €350.000.000. Κάτι που σε κάνει εύκολα να καταλάβεις το μέγεθός του.
Πηγή: esquire
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr