Από τη λάμψη του fashion blogging, στη φρίκη της «φθηνής» εργασίας

Τι γίνεται όταν κάποιοι από τους πιο επιτυχημένους fashion bloggers συνειδητοποιούν ότι η μόδα δεν είναι «παιδική χαρά» αλλά ένας σκληρός εργασιακός χώρος;

|
SHARE THIS
0
SHARES

Επάγγελμα: fashion blogger. Αφού αποδεχτήκαμε την ύπαρξη του, παρατηρήσαμε και τη φύση του. Πολλά φωτογραφικά φλας, εμμονή με τη μόδα, αποθέωση της εικόνας, κοσμικά events, υπερπροβολή στα social media. Τι γίνεται όμως όταν οι νέοι σταρ της μόδας καλούνται να αναπτύξουν μια πιο σκεπτόμενη στάση απέναντι σ' αυτήν; Τι γίνεται όταν κάποιοι από τους πιο επιτυχημένους fashion bloggers συνειδητοποιούν ότι η μόδα δεν είναι «παιδική χαρά» αλλά ένας σκληρός εργασιακός χώρος;

Την απάντηση θέλησε να δώσει το site της μεγαλύτερης Νορβηγικής εφημερίδας, Aftenposten, που προβάλλει το reality show «SweatShop Dead Cheap Fashion», στο οποίο τρεις fashion bloggers από τη Νορβηγία, η Anniken, η Frida και ο Ludwig ταξίδεψαν μέχρι την Καμπότζη για να ζήσουν για λίγο όπως ζουν οι εργαζόμενοι στα εργοστάσια όπου παρασκευάζονται τα ρούχα μεγάλων brand μόδας.

Πώς είναι λοιπόν να μεταφέρεσαι ξαφνικά από τα κοσμικά πάρτυ του Όσλο μέσα σε παραπήγματα και να μην έχεις χρήματα να αγοράσεις οδοντόβουρτσα; Πώς είναι από κει που ξοδεύεις το λιγότερο 600 ευρώ το μήνα για την γκαρνταρόμπα σου, να προσπαθείς να ζήσεις με 6 δολάρια τη μέρα; Το reality show που θεωρείται ήδη ένα εύστοχο κοινωνικό πείραμα της σύγχρονης εποχής, δίνει τις απαντήσεις. Στο πρώτο επεισόδιο του σόου, οι bloggers συνειδητοποιούν ότι τα σπίτια των Καμποντιανών είναι μικρότερα από τα δικά τους μπάνια στο Όσλο και αναρωτιούνται επιδεικτικά «Αν αυτοί οι άνθρωποι γνωρίζουν πόσο άθλιες είναι οι ζωές τους». Ωστόσο, στο τέλος καταλήγουν να δείξουν τι κρύβουν κάτω από την επίφαση της καλής τους ζωής και ποιά είναι τα αληθινά τους συναισθήματα. 

Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι μετά τη συμμετοχή τους στο reality,  οι δύο κοπέλες έγιναν ακτιβίστριες με αιτήματα και κατηγορώ ενάντια στις αλυσίδες ρούχων για τις κακές συνθήκες των εργαζομένων. Και χάρη στην δύναμη τους στον χώρο της μόδας ως bloggers και opinion leaders τα καταφέρνουν μια χαρά...

Το σόου «SweatShop Dead Cheap Fashion» προβάλλεται στο site Aftenposten με αγγλικούς υπότιλους.

Μπορείτε να δείτε το πρώτο επεισόδιο εδώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook