Captainwise: Η ελληνική startup που αγάπησαν οι Τούρκοι

Έχοντας πάρει ψήφο εμπιστοσύνης στην Πόλη, οι Captainwise ετοιμάζουν βαλίτσες για Αττάλεια και Startup Turkey.

captainwise-i-elliniki-startup-pou-agapisan-oi-tourkoi
SHARE THIS
0
SHARES

Οι Τούρκοι επενδυτές που συγκεντρώθηκαν το πρωί της Δευτέρας στο Swiss Hotel για να ακούσουν τις ιδέες που είχαν φιλόδοξοι επιχειρηματίες από την Ελλάδα και την Τουρκία δεν έδωσαν τόσο σημασία στην εμφάνιση ή στην ηλικία και έστειλαν τελικά με την ψήφο τούς τους Captainwise στην Αττάλεια και στη διοργάνωση του Startup Turkey, ώστε να «εκπροσωπήσουν» την Ελλάδα μπροστά σε ένα διεθνές κοινό επενδυτών.

Πώς ξεκίνησαν οι ελληνικές startups να παρουσιάζονται και να διαγωνίζονται στην Τουρκία; Ο Μιχάλης Στάγκος, από τους Industry Distruptors – Game Changers, είχε δώσει πριν μερικούς μήνες ένα περίγραμμα από το βήμα του «DisruptStartupScaleUp» της πρώτης ελληνοτουρκικής συνεργασίας για τη νεοφυή επιχειρηματικότητα μέσω του «DisruptStartupScaleUp Founders Bootcamp». Ένα πρόγραμμα επιτάχυνσης νέων τεχνολογικών επιχειρήσεων που απευθύνεται σε startups από την Ελλάδα και την Κύπρο, το οποίο σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον τεχνολογικό επιταχυντή στην Κωνσταντινούπολη Fit Startup Factory και τη στήριξη του Özyeğin University, ενός από τα πλέον ισχυρά ιδιωτικά πανεπιστήμια της Τουρκίας.

Υπήρξε πρόσκληση σε ενδιαφερόμενες startups να συμμετέχουν. Από το σύνολο των τριάντα και πλέον, επιλέχθηκαν δέκα οι οποίες παρακολούθησαν ένα εντατικό workshop στην Αθήνα από το Fit Startup Factory και τον İhsan Elgin, διευθυντή στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας του Πανεπιστημίου Özyeğin, που αποτελεί την «ψυχή» του εγχειρήματος από την πλευρά της Τουρκίας. Είναι ο άνθρωπος που το πρωί της Δευτέρας φρόντισε να είναι εκεί όσο το δυνατόν περισσότεροι επενδυτές και τουρκικά Μέσα, για να ακούσουν τις ιδέες των ομάδων από την Ελλάδα και την Τουρκία.

Τη χώρα μας εκπροσώπησαν εκτός από τους Captainwise, το PoSEAdon και η Sponsor Boat. Και οι τρεις ομάδες δήλωσαν ικανοποιημένες από την εμπειρία καθώς κατάφεραν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των επενδυτών και να έχουν συζητήσεις τη Δευτέρα μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης όσο και την Τρίτη μέσω προκαθορισμένων ραντεβού.

Διαβάστε περισσότερα στο Fortunegreece.com

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook