Ένα συγκινητικό διαφημιστικό σποτ που δημιούργησε ένας 26χρονος σκηνοθέτης για την Adidas κατακτά τις καρδιές των χρηστών του Ίντερνετ. Μόνο που η πολυεθνική εταιρία δεν έδωσε καμία σημασία στην δουλειά του νεαρού Eugen Merher και δεν του πλήρωσε ούτε δεκάρα.
Το συγκινητικό βίντεο κατάφερε αυτό που θα ήθελαν πολοί και πολύ πιο έμπειροι σκηνοθέτες: να συγκινήσουν το κοινό μέχρι δακρύων μέσα σε μόλις λίγες δυνατές σκηνές.
Στο σποτ διάρκειας 1 λεπτού και 40 δευτερολέπτων πρωταγωνιστεί ένας ηλικιωμένος πρώην μαραθωνοδρόμος, ο οποίος ζει μια μονότονη ζωή σε έναν οίκο ευγηρίας.
Μια μέρα, ανακαλύπτει τα παλιά, ταλαιπωρημένα του αθλητικά Adidas και αποφασίζει να ξαναζήσει τα νεανικά του χρόνια φορώντας τα και βγαίνοντας να τρέξει. Παρά το γεγονός ότι το προσωπικό προσπαθεί αρχικά να καταπνίξει τη λαχτάρα του για ελευθερία, τελικά ο ηλικιωμένος καταφέρνει να «αποδράσει», υπό της επευφημίες των φίλων του και των νοσοκόμων.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr