Η Ελληνίδα που δημιουργεί τσάντες για να βοηθά παιδιά που έχουν ανάγκη

Επιχειρηματίας και σκεπτόμενη 35 ετών, η Ν. Αθανασιάδου, δραστηριοποιείται σε Ελλάδα και Αγγλία προωθώντας προΐόντα «ηθικής» μόδας. Δείτε τι φτιάχνει...

i-ellinida-pou-dimiourgei-tsantes-gia-na-boitha-paidia-pou-exoun-anagki
SHARE THIS
0
SHARES

Είναι 35 ετών. Ο ΄Ελληνας πατέρας της είναι έμπορος και η Αγγλίδα μητέρα της σχεδιάστρια μόδας. Συνδυάζοντας τα δυο ενδιαφέροντα των γονιών της, η Νατάσα Αθανασιάδου ίδρυσε την εταιρεία Generation Generous πριν από ενάμιση χρόνο σε Ελλάδα και Αγγλία. ΄Επειτα από επτά χρόνια εμπειρίας στη βιομηχανία της μόδας ως υπεύθυνη παραγωγής εκατοντάδων χιλιάδων τεμαχίων προωθητικών δώρων και αξεσουάρ στην Κίνα στην Ινδία και στο Μπανγκλαντές, προωθεί ένα δικό της «ηθικό» και αειφόρο προϊόν στην αγορά: μια τσάντα που κατασκευάζεται από 25 ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκαλάκια νερού του μισού λίτρου, τα οποία γίνονται «ύφασμα».

Ποιο είναι το σημαντικότερο απ' όλα; Οτι για καθεμία τσάντα που πωλείται μέσω Διαδικτύου, δέκα παιδιά αποκτούν πρόσβαση σε καθαρό πόσιμο νερό στην Καμπότζη για ένα χρόνο. Ή εξασφαλίζεται στέγη σε ένα άστεγο παιδί στην Ινδία για πέντε μήνες. Ή δίνονται μαθήματα Αγγλικών για ένα μήνα σε μία γυναίκα-θύμα trafficking, επίσης στην Ινδία.

Tο κόστος της κάθε τσάντας είναι 96 ευρώ.

 

Μακάρι να συνειδητοποιούσαμε πόση δύναμη έχουμε αγοράζοντας

«Το "fast fashion" δηλαδή η τάση κάθε εβδομάδα να αγοράζει κανείς ένα καινούργιο ρούχο, απαιτεί εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς παραγωγής με εξευτελιστική μείωση του κόστους», ανέφερε σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Καθημερινή.

Σύμφωνα με την ίδια, «εάν συνειδητοποιούσαμε πόση δύναμη έχουμε αγοράζοντας, θα μπορούσε να είναι εντελώς διαφορετικός ο τρόπος που ζούμε όλοι πάνω σε αυτόν τον πλανήτη. Πλέον έχουμε και τα μέσα και την τεχνολογία να κάνουμε κάτι για τις συντηρούμενες ανισότητες. Δεν δικαιολογείται η άγνοια. Με μία κάμερα μπορούμε να ξέρουμε τι γίνεται αυτήν τη στιγμή στη Σαχάρα».

 

Για να μπουν στις ταμπέλες ρούχων περισσότερες πληροφορίες

Οπως αποκαλύπτει, έχει ξεκινήσει μια καμπάνια στην Αμερική να μπουν στις ταμπέλες ρούχων περισσότερες πληροφορίες: όχι μόνο το «made in», αλλά και η πηγή από όπου προήλθε το ύφασμα και πώς είναι φτιαγμένο.

Η προώθηση γίνεται αφορμή τις εκδηλώσεις γύρω από το Fashion Revolution, στο οποίο συμμετέχουν 68 χώρες με στόχο να αφυπνιστούν οι καταναλωτές για περισσότερη διαφάνεια στις συνθήκες παραγωγής των ρούχων μετά το πολύνεκρο δυστύχημα σε εργοστάσιο στο Μπανγκλαντές ακριβώς πριν από δύο χρόνια. «Το Fashion Revolution δεν είναι εναντίον καμιάς χώρας παραγωγής. Παντού μπορεί να υπάρχουν κακές συνθήκες εργασίας. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να τις βελτιώσουμε, υποστηρίζοντας την ηθική εργασία», εξηγεί η Νατάσα Αθανασιάδου.

 

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook