Η μόδα «πολεμάει» την περιθωριοποίηση - Τρανσέξουαλ μοντέλα στον φακό του Μπρους Βέμπερ

Τα πολυκαταστήματα Barneys και ο Μπρους Βέμπερ, συνεργάστηκαν με 17 τρανσέξουαλ μοντέλα και δημιούργησαν υπέροχες εικόνες, περνώντας ένα σαφές μήνυμα: «Τέλος στην περιθωριοποίηση».

i-moda-polemaei-tin-perithwriopoiisi---transeksoual-montela-ston-fako-tou-mprous-bemper
|
SHARE THIS
0
SHARES

«Brothers, Sisters, Sons & Daughters». Αυτός είναι ο τίτλος της νέας καμπάνιας της αμερικανικής αλυσίδας πολυκαταστημάτων Barneys, που αυτή τη φορά οι ιθύνοντές της αποφάσισαν να μην δώσουν προτεραιότητα στην πολυτέλεια και τις δημιουργίες των μεγαλύτερων οίκων μόδας, αλλά στο μήνυμα που θέλουν να περάσουν. Δεκαεπτά τρανσέξουαλ, από διάφορες φυλές και χώρες πρωταγωνιστούν, ποζάροντας στον φακό του μοναδικού Μπρους Βέμπερ, ο οποίος ομολογεί στο «Vanity Fair» : «Ήταν μία εμπειρία που μου άλλαξε κατά κάποιο τρόπο τη ζωή. Ίσως επειδή, όσο μεγαλώνω, θέλω να κάνω φωτογραφήσεις που θα κάνουν τον κόσμο να προβληματιστεί. Θέλω να συνεχίσω να μαθαίνω. Και να γίνομαι καλύτερος».. 

 Η νέα κολεξιόν για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2014 με δημιουργίες από Balenciaga, Derek Lam, Yves Saint Laurent και τόσους άλλους διάσημους οίκους «φοριέται» από τα 17 τρανσέξουαλ μοντέλα, που δεν είναι μόνα τους, αλλά έχουν στο πλευρό τους τους συγγενείς, τους φίλους και τους συνρόφους τους, που τους στηρίζουν ενάντια στις διακρίσεις και τον πουριτανισμό. 

Η Barneys θέλει να περάσει ένα πολύ συγκεκριμένο μήνυμα: να μην περιθωριοποιείται η συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα, να πάψει ο εκφοβισμός, η προκατάληψη και η κάθε είδους κακοποίηση.

«Ενώ οι κοινότητες των ομοφυλόφιλων και των bisexual έχουν κάνει τεράστια βήματα στις ΗΠΑ τα τελευταία 5-10 χρόνια, προκαλεί κατάπληξη πόσο περιθωριοποιημένοι έχουν παραμείνει οι τρανσέξουαλ», εξηγεί ο Ντένις Φρίντμαν, Διευθυντής Δημιουργικού στην Barneys. «Γι’ αυτό και η πρωτοβουλία αυτή είναι σημαντική» συμπληρώνει με σκοπό να τονίσει ότι δίνεται μια μεγ΄παλη ανθρώπινη διάσταση στο θέμα. 

Οι διαφημίσεις για την νέα κολεξιόν της έχουν ήδη κυκλοφορήσει μέσα στις σελίδες των   New York Times και του Vanity Fair.

Οι προσωπικές ιστορίες των τρανσέξουαλ μοντέλων  προβάλλονται στο blog της εταιρίας , ενώ μέρος των εσόδων των πωλήσεων της Barneys θα δοθεί για την οικονομική ενίσχυση δύο αμερικανικών οργανώσεων, που πρωτοστατούν στον αγώνα προάσπισης των δικαιωμάτων των διαφυλετικών ατόμων.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook