4 μυστικά για καλό ύπνο και ενέργεια

Πως μπορούμε να δώσουμε στο σώμα μας τον ύπνο που χρειάζεται; Μικρές καθημερινές πρακτικές αν τηρούνται με προσοχή, μπορούν να μας χαρίσουν τον τέλειο ύπνο

4-mustika-gia-kalo-upno-kai-energeia
SHARE THIS
0
SHARES

Πως μπορούμε να χαρίζουμε  καθημερινά στον οργανισμό μας τον ύπνο που του αναλογεί;

Όσο και να θέλουμε να αναπληρώσουμε τον ύπνο που μας λείπει τις καθημερινές με περισσότερη ξεκούραση το Σαββατοκύριακο το βιολογικό μας ρολόι δε δέχεται το χάσμα στο χρονοδιάγραμμά του και απαιτεί...ρουτίνα στον ύπνο.

Η διαφορά στις ώρες που κοιμόμαστε καθημερινά λειτουργεί ως τζετ λαγκ στο σύστημά μας.

Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι για να διορθώσουμε το πρόβλημα. Ο ύπνος είναι πολύτιμος για όλους τους ανθρώπους και πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να τον διασφαλίζουμε καθημερινά.

Δείτε πως μπορείτε να εξασφαλίσετε,  ένα σωστό πρόγραμμα ύπνου

Ξυπνήστε την ίδια ώρα κάθε μέρα


Ναι, είναι δύσκολο... διότι δεν υπάρχει πραγματικός λόγος να ξυπνήσετε στις 7 το πρωί το Σάββατο και την Κυριακή...
Όμως αν φροντίσουμε να ξυπνάμε το Σαββατοκύριακο περίπου τις ίδιες ώρες με τις καθημερινές είναι πολύ καλύτερο από το να αφήσουμε τον ευατό μας να κοιμάται  μέχρι τις 2 το μεσημέρι. Ο οργανισμός αποκτά ρυθμό για όλες του τις καθημερινές λειτουργίες.

 

 
Διαλέξτε εργασιακό περιβάλλον που δέχεται ηλιακό φως

 Βεβαιωθείτε ότι το γραφείο σας έχει καλό φυσικό φως. Όπως και οι πρόγονοί μας, το σώμα μας εξελίχθηκε έτσι ώστε να είναι ξύπνιο με το φως και να κοιμάται με το σκοτάδι. Τα γραφεία χωρίς παράθυρα,  με τεχνητό φως μπορεί να χαλάσουν τον κύκλο αυτό και να ξεγελάσουν το σώμα μας.  Για να το διορθωθεί αυτό πρέπει να βρουμε τρόπους να παίρνουμε το απαραίτητο φως της ημέρας με κάθε ευκαιρία.

 

Αφήστε τον εαυτό σας στην έκθεση του φωτός  του ήλιου το πρωί
 

Φεύγοντας για τη δουλειά με λίγο ήλιο και γυρνώντας από αυτή με

 

ελάχιστο ηλιακό φως θα σας κάνει να νιώσετε νυκτόβιος! Με την απορρόφηση ηλιακού φωτός τις σωστές ώρες,  το γενετικό ρολόι μαθαίνει τον οργανισμό να θέλει και να μπορεί να σηκώνεται νωρίς.

 

Απενεργοποιήστε τις φωτεινές οθόνες πριν τον ύπνο


Όσο διασκεδαστική ή παραγωγική κι αν είναι η απασχόλησή μας με τα social media λίγο πριν τον ύπνο μας, παρόλα αυτά το φως των smartphones μας και άλλων οθονών εκπέμπουν στο βιολογικό μας ρολόι, το μήνυμα ότι είναι ακόμη μέρα.  Αυτό διαταράσσει καταλυτικά τον επερχόμενο ύπνο μας.

 

Συμπέρασμα


Όσο περισσότερο ηλιακό φως δώσουμε στο σώμα κατά τη διάρκεια της ημέρας, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να επιτύχουμε ένα καλό, σταθερό ωράριο ύπνου. Έχοντας μια ισορροπημένη τακτική αφύπνισης αποφεύγεται το καθημερινό  τζετ-λαγκ, ρυθμίζονται σωστά οι λειτουργίες του οργανισμου και εφοδιάζεται το σύστημα μας με πολλή ενέργεια για όλες τις ώρες της ημέρας, κάθε μέρα.

 

ΠΗΓΗ: businessinsider.com

 

 

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook