Εκμεταλλεύσου τη νηστεία και χάσε λίπος

Αν οι διατροφικές επιλογές σας κατά την περίοδο της νηστείας είναι σωστές μπορούν να σας οδηγήσουν σε αυτό που θέλατε τόσο καιρό, τη μείωση λίπους του σώματος σας

ekmetalleusou-ti-nisteia-kai-xase-lipos
SHARE THIS
0
SHARES

Οι περισσότεροι άνθρωποι που κάνουν νηστεία αυξάνουν την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε υδατάνθρακες, όπως το ψωμί, τα ζυμαρικά, το ρύζι και οι πατάτες για να καλύψουν τις θρεπτικές και γευστικές τους ανάγκες.

Αυτό οδηγεί στην αύξηση σωματικού λίπους άρα και σωματικού βάρους. Αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι ότι δεν οδηγεί η νηστεία σε αύξηση βάρους,αλλά η λάθος διατροφική πρόσληψη.

Όταν νηστεύετε διαλέξτε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη και φτωχές σε λίπος, συμπεριλάβετε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και βιταμίνες, όπως είναι τα φρούτα, οι φυσικοί χυμοί φρούτων και τα λαχανικά, και δώστε ενέργεια στον οργανισμό σας με ανάλατους ξηρούς καρπούς και μέλι ως ενδιάμεσα σνακ. 

Η νηστεία είναι μια καλή περίοδος για την αποτοξίνωση του οργανισμού από τα ζωικά λίπη, που θα σας βοηθήσει στην εξισορρόπηση του σωματικού λίπους, τη βελτίωση της ποιότητας δέρματος και τη μείωση της κυτταρίτιδας. Παράλληλα μπορεί να συνεισφέρει στη μείωση της χοληστερόλης και στη διατήρηση ενός υγιούς λιπιδαιμικού προφίλ.  

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook