Ο δεκάλογος της σωστής διατροφής για υγεία και φόρμα

Αν καταφέρεις να τηρήσεις τις παρακάτω δέκα συμβουλές θα δεις αποτέλεσμα στο σώμα σου, που θα γίνει μόνιμο- Γιατί η διατροφή είναι τρόπος ζωής

o-dekalogos-tis-swstis-diatrofis-gia-ugeia-kai-forma
|
SHARE THIS
0
SHARES

Δεν χρειάζονται περισπούδαστες συμβουλές για να καταφέρει ένας άνθρωπος να είναι σε καλή φόρμα και να διατηρεί τον οργανισμό του σε καλή κατάσταση. Ακολουθήστε τις δέκα απλές, καθημερινές διατροφικές συνήθειες και θα στεφθείτε νικητές. 

1- Κατανάλωση υγιεινού πρωινού: Μάθετε να τρώτε πρωϊνό μέσα σε δύο ώρες από την ώρα που θα ξυπνήσετε. Πρέπει να περιλαμβάνει γαλακτοκομικά προϊόντα, πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και τουλάχιστον μια μερίδα φρούτων.

2- Μέχρι 1-2 φλιτζάνια καφέ κατά τη διάρκεια της ημέρας.

3- Υγιεινά σνακ για το δεκατιανό: Μπορείτε να φάτε μια μπάρα δημητριακών, ξηρούς καρπούς και φρούτο.

4- Καταναλώστε 5 γεύματα την ημέρα: Πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό, δεκατιανό, απογευματινό.

5- Περιορίστε την ποσότητα επεξεργασμένων τροφών και τροφών με ζάχαρη, καθώς και φαγητών με υπερβολικό αλάτι.

6- Μην ξεχνάτε να πίνετε περίπου 2 λίτρα νερό. Η ποσότητα εξαρτάται και από τη σωματική δραστηριότητα αλλά και τη σωματική διάπλαση.

7- Δείξε ιδιαίτερη επιμέλεια και φροντίδα στην τήρηση των σωστών μερίδων και ποσοτήτων φαγητού. Αν σου είναι δύσκολο να υπολογίσεις τι σημαίνει 200γραμ. κοτόπουλο προμηθεύσου μια ζυγαριά κουζίνας. Σε πολύ λίγο καιρό θα εξοικειωθείς και μετά θα μπορείς να υπολογίζεις με το μάτι.

8- Φρόντιζε να τρως από ΟΛΕΣ τις κατηγορίες τροφών χωρίς να στερείσαι τίποτα.

9- Να τρως αργά και να μασάς την τροφή σου καλά.

10- Και τέλος φρόντιζε να καταναλώνεις τουλάχιστον 5 μερίδες λαχανικών και φρούτων την ημέρα!

 
 Η υγιεινή διατροφή δεν είναι υπόθεση μερικών μηνών είναι μία απόφαση ζωής που θα πρέπει να την ανάγεις σε τρόπο ζωής.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook