Οκτώ απλοί τρόποι για να χαλαρώσετε τα νεύρα σας!

Αναζητάτε έναν τρόπο να "ξεφύγετε", να χαλαρώσετε από το άγχος της δουλειάς ή της καθημερινότητας. Ποιοί είναι όμως οι ενδεδειγμένοι τρόποι; Ιδού κάποιοι από αυτούς

oktw-aploi-tropoi-gia-na-xalarwsete-ta-neura-sas
SHARE THIS
0
SHARES

Αναζητάτε έναν τρόπο να "ξεφύγετε", να χαλαρώσετε από το άγχος της δουλειάς ή της καθημερινότητας.

Ποιοί είναι όμως οι ενδεδειγμένοι τρόποι; Ιδού κάποιοι από αυτούς, που μάλιστα έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι βοηθούν:

 

Κάντε ένα μασάζ

 

 

Επιστημονική έρευνα σε φοιτητές της Ιαπωνίας που προετοιμάζονταν για τις εξετάσεις τους, απέδειξε ότι εκείνοι που είχαν κάνει ένα μασάζ στην πλάτη είχαν πιό χαμηλά ποσοστά της ορμόνης κορτιζόλη, που συνδέεται με το άγχος.

 

Διαλογιστείτε

 

 

Θεωρείται ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους χαλάρωσης.

 

Να ασκείστε τακτικά

 

 

Σύμφωνα με μελέτη της Ιατρική Σχολής του Χάρβαρντ, το "κλειδί" για ένα απαλλαγμένο από άγχος μυαλό, είναι ένα χαλαρωμένο σώμα.

Ενας από τους τρόπους για να το πετύχεις αυτό, είναι η τακτική άσκηση. Αν και αρχικά ακούγεται αντιφατικό, η άσκηση βοηθά το σώμα να απελευθερώνει ορμόνες που βελτιώνουν τη διάθεση, όπως η ενδορφίνη, αντί των ορμονών που ευνοούν το άγχος.

 

Κάντε ένα ζεστό μπάνιο

 

 

Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, ένα ζεστό μπάνιο ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος, που με τη σειρά του μειώνει πόνους στις αρθρώσεις, κάτι που σημαίνει πιό χαλρό σώμα.

 

Παίξτε με έναν σκύλο

 

 

Ακόμη και το να κοιτάς στα μάτια έναν σκύλο, είναι ικανό να βοηθήσει στην απελευθέρωση της ορμόνης ωκυτοκίνης, που βοηθά στην καταπολέμηση του στρες.

 

Φιλήστε τον (την) σύντροφό σας 

 

 

Ο ψυχολόγος Wendy Hill του Κολλεγίου Lafayette συνέκρινε τα επίπεδα κορτιζόλης ανάμεσα σε ζευγάρια που μόλις είχαν φιληθεί και ζευγάρια που κρατιούνταν από το χέρι για 15 λεπτά. Τα επίπεδα αυτής της ορμόνης ήταν πολύ χαμηλότερα στα ζευγάρια που μόλις είχαν φιληθεί.

 

Κλείστε τα μάτια και φανταστείτε το αγαπημένο σας μέρος για διακοπές

 

 

Ενδείκνυται να φαντάζεστε ηλιόλουστα μέρη...

 

Ακούστε μουσική

 

 

Επιστημονική έρευνα απέδειξε ότι το να ακούς μουσική πριν από κάποιο γεγονός που θα σου προκαλέσει άγχος (επαγγελματικό ραντεβού, εξετάσεις κλπ), επιτρέπει στο νευρικό σας σύστημα να επανέλθει πολύ πιο γρήγορα σε κατάσταση ηρεμίας, απο το αν δεν ακούγατε πριν μουσική.

 

Πηγή: Business Insider

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook