Πως να γίνεις ο πρωϊνός τύπος που πάντα ήθελες!

Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που σηκώνονται νωρίς το πρωί είναι περισσότερο παραγωγικοί και επιτυχημένοι. Θες να γίνεις ένας απ' αυτούς;

pws-na-gineis-o-prwinos-tupos-pou-panta-itheles
|
SHARE THIS
0
SHARES

Για να γίνεις πρωινός τύπος πρέπει να κάνεις αρκετές προσπάθειες: δεν είναι εύκολο και δεν μπορείς να το μάθεις σε μια... νύχτα, ωστόσο μπορείς να προσπαθήσεις. Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που σηκώνονται νωρίς το πρωί είναι περισσότερο παραγωγικοί και επιτυχημένοι.

Αν το πρωί τα πάντα γύρω σου είναι σκοτεινά, είναι σίγουρο ότι δεν θα σηκωθείς εύκολα το πρωί, γι' αυτό φρόντισε το δωμάτιο σου να έχει φως

1. Κάνε το υπνοδωμάτιο φωτεινό

Αν το πρωί τα πάντα γύρω σου είναι σκοτεινά, είναι σίγουρο ότι δεν θα σηκωθείς εύκολα το πρωί, γι' αυτό φρόντισε το δωμάτιο σου να έχει φως. Σκέψου να βάλεις το κρεβάτι σου μπροστά σε ένα μεγάλο παράθυρο ή προσπάθησε να κοιμηθείς με ανοιχτές τις κουρτίνες. Δεν είναι εύκολο, αλλά όσο κρατάς το χώρο σου στα σκοτάδια, τόσο περισσότερο δυσχεραίνεις τη διαδικασία.

2. Κοιμήσου νωρίς

Αν κοιμάσαι αργά και ξυπνάς νωρίς, δεν είναι ν' απορείς γιατί νιώθεις κουρασμένος και νυσταγμένος το πρωί. Όταν ξυπνάς και δεν έχεις δυνάμεις, η μέρα σου δεν είναι τόσο παραγωγική όσο θα ήθελες να είναι. Προσπάθησε να κοιμηθείς νωρίς και θα δεις πόσο γεμάτος ενέργεια θα είσαι την επόμενη μέρα. Αν δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς, διάβασε ένα βιβλίο στο κρεβάτι – θα σε βοηθήσει.

 

3. Γυμνάσου

Σίγουρα η γυμναστική είναι το τελευταίο πράγμα που θα ήθελες να κάνεις το πρωί, αλλά πραγματικά σε κάνει να νιώθεις σε εγρήγορση και με περισσότερη ενέργεια. Μόλις συνειδητοποιήσεις πόσο καλύτερα θα νιώθεις μετά από δεκαπέντε λεπτά γιόγκα ή τρεξίματος, θα αρχίζεις να γυμνάζεσαι κάθε μέρα. Με την άθληση θα φτιάξει η διάθεσή σου και θα ελέγξεις και το βάρος σου.

Το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας είναι το πρωινό και δεν πρέπει να το παραλείπεις. Ποτέ μην αντικαθιστάς το πρωινό σου με μαύρο καφέ

4. Μην παραλείπεις το πρωινό

Το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας είναι το πρωινό και δεν πρέπει να το παραλείπεις. Ποτέ μην αντικαθιστάς το πρωινό σου με μαύρο καφέ. Το πρωινό πρέπει να είναι υγιεινό και να περιέχει δημητριακά ολικής αλέσεως, πρωτεΐνες, και χρωματιστά φρούτα και λαχανικά ή γιαούρτι με φρούτα. Μπορεί να μην πιστεύεις ότι χωρίς καφέ θα γίνεις πρωινός τύπος, όμως ένα υγιεινό πρωινό είναι απαραίτητο όταν υιοθετείς αυτόν τον τρόπο ζωής.

5. Λούσε τα μαλλιά σου το βράδυ

Αν δεν έχεις ποτέ χρόνο για να γυμναστείς το πρωί, να ένας τρόπος για να τον δημιουργήσεις. Λούσε τα μαλλιά σου από το βράδυ και χτένισε τα αν χρειάζεται. Έτσι, θα έχεις περισσότερο χρόνο να αφιερώσεις στη γυμναστική και το πρωινό. Ακόμα, μην κοιμάσαι χωρίς να κάνεις ντεμακιγιάζ και φρόντισε τα νύχια σου από το βράδυ. Όχι μόνο θα γίνεις πρωινός τύπος, αλλά θα γλυτώσεις και πολύ άγχος!

 Επιβράβευσε τον εαυτό σου. Διάβασε μια εφημερίδα ή δες λίγο τηλεόραση όσο ετοιμάζεσαι ή όσο παίρνεις το πρωινό σου

6. Επιβράβευσε τον εαυτό σου

Σηκώθηκες πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι σου; Επιβράβευσε τον εαυτό σου. Διάβασε μια εφημερίδα ή δες λίγο τηλεόραση όσο ετοιμάζεσαι ή όσο παίρνεις το πρωινό σου. Θα δεις πόσο ωραία είναι να σηκώνεσαι το νωρίς πρωί!

7. Χαμήλωσε τα φώτα

Όταν πέφτει η νύχτα, χαμήλωσε τα φώτα και κλείσε το ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Αυτό θα σε βοηθήσει να πας για ύπνο νωρίτερα και να αποκοιμηθείς γρηγορότερα. Αν πας στο κρεβάτι πιο νωρίς, θα ξυπνήσεις νωρίτερα το πρωί γεμάτος ενέργεια. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook